R5 GTT k-tec
dan nog snap ik niet waarom je het niet zo zeggenDanny van Duren schreef:dat meld ik hier binnenkort allemaal met foto`s van de aanpassingen enzFerdy schreef:ja precies,
wat maakt het nou uit om te zeggen voor welke wagen die schroefset is ?!
bang dat iemand hetzelfde gaat doen ofzo ?
-
- Car: GTT
15 inch kan ook wel kijk oldskool maar heeft ook 15inch en is ook erg laagDennisT schreef:Ik zit ook met 195-45/15. Een stuk lager kan ie wel, maar als ik echt laag wil moet ik toch maar op zoek naar een setje 14" dus
-
Ach dat na doen hou je niet tegen dus ben ik niet bang voor,Ferdy schreef:dan nog snap ik niet waarom je het niet zo zeggenDanny van Duren schreef:dat meld ik hier binnenkort allemaal met foto`s van de aanpassingen enzFerdy schreef:ja precies,
wat maakt het nou uit om te zeggen voor welke wagen die schroefset is ?!
bang dat iemand hetzelfde gaat doen ofzo ?
maar wil de GT wat ik zeg eerst rondom klaar hebben en dan weet ik ondetussen ook hoe het zich houd kwa de aanpassingen en de ringen die ik heb laten maken, dus of het ook voor langdurig gebruik is of niet
En hoe het met het weggedrag is
Wil niet iemand iets gevaarlijk voorschotelen, ze doen het dan wel zelf maar dan nog.
-
zover ik weet 15 inch met 175/.../15 banden zover ik weetDennisT schreef:Ik dacht dat hij ook 14 inch had?
-
Tja heb wel dik een jaar wat dingen gemeten en vergeleken en nu eronder zitten maarja het kan nog steeds goedkoop=duurkoop zijn enz.DennisT schreef:Zit opzich wel wat in
Dus wil nog eerst wat testen ermee
als het dadelijk goed blijft functioneren dan hoef je het voor het geld niet te laten dan ben je met dit al goedkoper uit dan met koni`s en veren

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Al met al ziet het er wel vet uit iig. Ik heb dan wel een 'officieele' schroefset voor de GT, maar die gaat lang niet zo laag en das jammer. In de toekomst wil ik nog wel wat lager denk ik, vandaar dat ik vroeg wat voor schroefset het was
En ja, met 14" gaat de mijne ook wel weer een stuk omlaag, moet je nagaan als de 13" Mattigs eronder zitten 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
165/50R15, maar dat vind ik echt te ielig....Danny van Duren schreef:zover ik weet 15 inch met 175/.../15 banden zover ik weetDennisT schreef:Ik dacht dat hij ook 14 inch had?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ja ik ook, heb met nat weer al moeite om grip te houden, en dan al helemaal...MartijnG schreef:165/50R15, maar dat vind ik echt te ielig....Danny van Duren schreef:zover ik weet 15 inch met 175/.../15 banden zover ik weetDennisT schreef:Ik dacht dat hij ook 14 inch had?
En dan wil ik ook nog meer vermogen kweken
-
hm dit schroefset stond daar op zn laagst , maar wat ik zeg het kontje moet nog omlaag dan komt de voorbumper weer omhoog heDennisT schreef:Als je de schroefset dan op zijn laagst zet lig je met de dorpels vast op de grond
al zou het met combi van mn borbets of mn mattigs zeker een zeer vet resultaat geven
-
hm nej heb niks over sorryDennisT schreef:Heb je nog 13" over dan?
is allemaal ingebruik of word in de toekomst gebruikt onder mn ebs

-
Ja ik snap dat jullie het willen weten hoe lager hoe beter, maar wil het liever even wat meer testen zoals ik net al zei, ik hoop dat hier begrip voor is.MartijnG schreef:Al met al ziet het er wel vet uit iig. Ik heb dan wel een 'officieele' schroefset voor de GT, maar die gaat lang niet zo laag en das jammer. In de toekomst wil ik nog wel wat lager denk ik, vandaar dat ik vroeg wat voor schroefset het wasEn ja, met 14" gaat de mijne ook wel weer een stuk omlaag, moet je nagaan als de 13" Mattigs eronder zitten
En zal het hier echt wel posten als het zich goed blijft houden onder de GT
-
- Über-Spammer
Doe rustig aan hoor, voorlopig heb ik toch nog niks om te verlagen
(ja de groene, maar dan krijg ik nog meer gezeik aan mn kop...reed laatst alweer bijna de hele (nieuwe) uitlaat eronderuit...was ze niet blij mee
Fak it!
)

-
tja dat ding staat ook gruwelijk laag, dat was na de 5gt meeting ook weer de zet waardor ik erweer wat vaart achter gezet heb met dit projectMartijnG schreef:Doe rustig aan hoor, voorlopig heb ik toch nog niks om te verlagen(ja de groene, maar dan krijg ik nog meer gezeik aan mn kop...reed laatst alweer bijna de hele (nieuwe) uitlaat eronderuit...was ze niet blij mee
Fak it!
)
-
een geheimhoudingsplicht ofzo?
komop, je pakt 5 pagina's terug en je weet welk merk schroefset het is..
maar het ziet er wel bruut uit zo laag!
edit- ah je hebt speciale ringen laten maken, net zoals oldskool?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
diegene die het willen weten die krijgen het echt wel te weten. alleen ik wil wel eerst weten of het beetje veilig is wat ik gemaakt hebSteven schreef:En owee als Danny zelf eens iets moet weten, dan issie te lui om de search/google te pakken om zelf es te zoeken. Nu weet ie eindelijk iets, gaat ie het voor zichzelf houden.
Das logisch toch

heb net 10km er mee gereden hoe weet ik nu of wel betrouwbaar is zo met die aanpassingen

ALs blijkt dat het gewoon goed blijft ben ik helemaal niet te beroerd om het te zeggen
en wat je moet aanpassen aanschroefset en aan de R5
en wou het met foto`s posten van de aanpassing (en die foto`s moet ik overigens nog maken) zodat iedereen die het wil doen kan doen!!
Maarja als het zo moet

-
heeft oldskool ringen laten maken dan?Martijn Kool schreef:een geheimhoudingsplicht ofzo?
En merk schroefset is overigens raceland , als alles houd komt er met de tijd wel een nieuw set onder
Jongens, wat een gezeik allemaal om niks zeg! Als hij wil weten of het een beetje betrouwbaar is voordat wij ermee aan de gang gaan vind ik dat alleen maar goed van hem.
Danny, heb je ook speciale schokdempers voor achter? Want je moet wel erg korte dempers hebben als je nog een stuk lager gaat lijkt me.
Danny, heb je ook speciale schokdempers voor achter? Want je moet wel erg korte dempers hebben als je nog een stuk lager gaat lijkt me.
-
Heb er gewoon Koni Geel eronder zitten achter en zou daarmee gewoon moeten gaan verwacht ik.DennisT schreef:Jongens, wat een gezeik allemaal om niks zeg! Als hij wil weten of het een beetje betrouwbaar is voordat wij ermee aan de gang gaan vind ik dat alleen maar goed van hem.
en dennis achja sommig hebben liever dat ik hun iets levensgevaarlijks vertel blijkbaar

Wat een slap gelul weer.Danny van Duren schreef: en dennis achja sommig hebben liever dat ik hun iets levensgevaarlijks vertel blijkbaar

Als het echt zo levensgevaarlijk was had je het zelf waarschijnlijk nooit onder je auto geschroeft.
En buiten dat is iedereen zelf verantwoordelijk voor wat ie zelf doet.

5 GT Turbo '88 GT5
-
Roy schreef:Wat een slap gelul weer.Danny van Duren schreef: en dennis achja sommig hebben liever dat ik hun iets levensgevaarlijks vertel blijkbaar![]()
Als het echt zo levensgevaarlijk was had je het zelf waarschijnlijk nooit onder je auto geschroeft.
En buiten dat is iedereen zelf verantwoordelijk voor wat ie zelf doet.
ok levensgevaarlijk is overdreven maar ben zelf nog niet helemaal tevreden met hoe en wat met dat schroefset en dat wil ik gewoon eerst goed hebben kwa betrouwbaarheid. niet alleen het schroefset moet aan gepast worden om het passend te krijgen.
en @ dennis je hebt overigens ook pm
-
Nou omdat niet iedereen zn geduld kan bewaren, en gewoon rustig kan afwachten
Ik heb gebruik gemaakt van een aangepast schroefset voor een golf 1

Ik heb gebruik gemaakt van een aangepast schroefset voor een golf 1
-
nou de maten avn de grond
voorbumper : 7cm kan nog iets lager
achterverbreder: 46,5 cm
verbreder voor: 49,5cm en kan nog iets lager
voorbumper : 7cm kan nog iets lager
achterverbreder: 46,5 cm
verbreder voor: 49,5cm en kan nog iets lager
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op di 31 jan 2012 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
achja de mijne zal misschien wel weer omhoog gaan hier in drempellandoldskool schreef:veel plezier ermee zou ik zeggen .
maar je hebt 1 geluk ,je hebt geen side pipe anders was de myne ook zo laag denk ik .
Het kijkt wel vet zo laag maar comfort kun je dus helemaal niet meer over spreken

Laatst gewijzigd door Danny van Duren op wo 1 okt 2008 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Sjeezus Danny. Dat is wel errug laag.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
tja trekhaak kan er wel onderuit is toch niet meer bruikbaar doordat ie te laag is ervoorArco schreef:Sjeezus Danny. Dat is wel errug laag.

-
- Über-Spammer
Hehe... eindelijk. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
hmmz tja vond zelf ook oerlelijk om eerlijk te zijn .Arco schreef:Hehe... eindelijk.
Maarja was toen mn dagelijkse wagen waar dik 20.000km per jaar mee gereden werd dus ook weekendjes weg en waar laat je dan je spullen
En had al ideeen om een afneembare versie ervan te maken. maar of dat dat nog nut heeft vraag ik me nu wel af

-
- Contacteer:
Dan zit er nog maar 1 ding op Danny....................
d'r onder vandaan sleutelen dat ding
d'r onder vandaan sleutelen dat ding

Renault 19 1.8 16V Cabrio