+Clio16v+ schreef:morgen mooi me ass parkeren voor DGB, top gear en andere auto shit.
Al die oude meuk, je moet bbc kijken.
Rory schreef:Wankers live longer, and you know it
Ach, vrijgezel zijn heeft zo ook zn voordelen hoor

Trouwens, heb nog iets leuks (nee ben geen homo, sorry

) maar heb besloten om weer naar school te gaan, HBO opleiding in de avonduren
Van de week toegelaten met Bovengemiddeld/Hoog nivo op mn test

(Test is maatstaaf hoe je presteert tegenover leeftijdgenoten in het 1e jaar van HBO)
Ja hehe, dat zijn van die gastjes die net van de havo af komen

. Hoe lang duurt die opleiding dan. Maaruh mooi dat je weer op het forum bent.
Merijn schreef:
Ook jij komt er wel achter.

Alles heeft z'n voor- en nadelen, maar 1 groot voordeel van werken is inderdaad de zekerheid van vrije avonduren en weekenden. School is een stuk minder gestructureerd, wat betreft vrije tijd en 'werktijden'. Daar moet je tegen kunnen. Ik heb daar dus wel een redelijk probleem mee. Het is mij te vrijblijvend en ik stel alles uit, tot het eigenlijk al te laat is. Op mijn werk is dat geen optie en dus gaat het daarom goed.
Maar op het moment dat je werkt, ga je heel anders tegen zaken als school/studie aankijken. Dan is het een verrijking van jezelf. In mijn schooltijd zag ik school alleen maar als straf, waar ik zoveel mogelijk onderuit wilde komen.
40 uur per week werken is echt niks. Ik houd nu echt weinig tijd over voor de 5. Toen ik nog op school zat was het af en toe ook druk. Maar kon ik iig meer mijn tijd zelf indelen. Die vrijheid ben ik nu kwijt. Nu is het 40 u per week op het werk en zaterdags ook nog vaak ff thuis werken en nog wat beun klussen. pfftt.. Ik weet het wel, het liefst zou ik tot m'n 30-ste ofzo doorstuderen.
Zalig pasen allemaal