dan zie ik julie in zandvoort

Zekers nog, rijd nog als een zonnetje... alleen van de week hebben ze een mistlamp kapot getrapt, moet weer worden vervangenHaas schreef:zeker wel
heb je je clio nog?
Ai jammer, had gehoopt dat jullie bolides al rijdende waren!Merijn schreef:hahaha... Nee, er rijdt nog helemaal niks, geloof ik.
Haas' Clio doet het nog niet
Mijn GT is verre van compleet
Rob heeft zijn Clio gedemonteerd en verkocht
Weinig positiefs te melden dus.
Hoe is het met de birds?
Hilmoal niemant!Merijn schreef:Wie heb je moeten afzuigen om die testresultaten te behalen?
En welke richting ga je doen eigenlijk? Ik zit er namelijk ook nog steeds over te denken om HBO te gaan doen, maar ben er nog niet uit welke richting.
Bedankt, zal ik nodig hebbenMerijn schreef:IT zie ik niet zo zitten... Ben het een beetje zat aan het raken daarmee. Zat meer te denken aan technische bedrijfskunde of iets dergelijks. Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen. Wie weet zit er wat tussen wat me aanspreekt.
Succes in ieder geval!
Ik ook, daarom heb ik ook geen zin meer om 5 dagen in de week naar school te moeten, ga ook liever werken, maar in mijn branche is het werkaanbod gewoon heel minimaal, dus ben eigenlijk al een beetje erbuiten aan het zoeken.Haas schreef:Persoonlijk kan ik niet wachten tot ik het werkleven in mag....
School.....bagger, dat is t
En ja, kom maar, kom maar, kom maar met die opmerkingen dat werk ook niet alles is... Ach, je hebt vrij op zaterdag en in de avonduren, dat zie ik als errug groot pluspunt
Ook jij komt er wel achter.Haas schreef:Persoonlijk kan ik niet wachten tot ik het werkleven in mag....
School.....bagger, dat is t
En ja, kom maar, kom maar, kom maar met die opmerkingen dat werk ook niet alles is... Ach, je hebt vrij op zaterdag en in de avonduren, dat zie ik als errug groot pluspunt
haha..nee hoor, hier precies tzelfde!!Merijn schreef:blaat...blaat....
Klink ik nu heeeeel erg verstandig en oud?
zeker, jeppert, niels, paskie, tom...vult aan vult aan!Merijn schreef:Gezellig toch!?
Wordt tijd dat we met de oude garde weer eens wat gaan ondernemen. Ook al rijden ze gele kutbakken, ouwe stinkgolfjes en ander RTC-onwaardig spul.Blijf het jammer vinden dat de groep een jaartje of 2 geleden uit elkaar gevallen is. We zouden weer eens een Oldstyle FNO Reunion Party moeten organiseren.