ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: megane 2
[img]http://www.auto-mark.nl/dbfotos/auto_foto/43616.jpg[/img]
maar dan zonder de 17''(was als optie), werd een beetje te duur vond mn pa, komen nu gewoon de standaard rs velgen onder.
maar dan zonder de 17''(was als optie), werd een beetje te duur vond mn pa, komen nu gewoon de standaard rs velgen onder.
Netjes hoor! Heeft ie goed voor elkaar.joeri_clio16V schreef:[img]http://www.auto-mark.nl/dbfotos/auto_foto/43616.jpg[/img]
Ook een mooi kleurtje vind ik!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
whoehoejoeri_clio16V schreef:[img]http://www.auto-mark.nl/dbfotos/auto_foto/43616.jpg[/img]
nice! aangestoken op de TCZ meeting zeker?
Volgende verjaardag maak je um lid zeker?

maar dan is deze outdated

[img]http://d2k.dezeserver.nl/temp/Afbeelding(29).jpg[/img]
Veeeeeetttt, ik kom volgende week weleens langs dan

Ziet er goed uit zo op de foto

Ziet er goed uit zo op de foto

Sow, de kogel is door de kerk gegaan. De peugeot 206 1.6 XS die ik een paar maanden geleden heb gekocht gaat de deur uit voor een Renault. Ik heb wel helemaal gehad met een Peugeot. Optisch vond ik de 206 mooi, maar damn, die dingen zijn niet vooruit te branden. Ik heb een 1.6 (90PK) en die gaat van 0-100km/h in 12,5 sec
. Een Renault Clio 1.2 16V doet er 0,5 meer over
. En ook alles behalve zuining, gewoon 1 op 9,45 in de stad. Verder rammelt alles aan zo'n 206 wat maar kan rammelen. Vaak lag ik te klagen op mijn vorige reno's, maar als je in een ander merk rijdt, dan weet je pas wat je mist
.
Nu maar opzoek naar een Renault daar de 206 begin volgende week wordt opgehaald
Gr. Stefan

Nu maar opzoek naar een Renault daar de 206 begin volgende week wordt opgehaald

Gr. Stefan
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ja ja, ik weet het
. Ben nu aan het twijfelen wat mijn volgende auto wordt. Mijn ons budget kunnen we een snelle (uitgezonderd RS) clio van het model '98-'01 kopen of een 1.2 16V van het nieuwe model. Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier, maar ja een 1.2 16V
Sparen is ook niet echt een optie daar er reeds andere leuke dingen op de spaarlijst staat voor mijn thuisbioscoop

Sparen is ook niet echt een optie daar er reeds andere leuke dingen op de spaarlijst staat voor mijn thuisbioscoop

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
klinkt akelig bekend, precies wat ik dacht toen ik tijdelijk in een Fiat Punto 1.9 Turbodiesel moest rijden, was wel snel (echt een bommetje, was zo op 140.....waar je 70 magStefan S. schreef:Vaak lag ik te klagen op mijn vorige reno's, maar als je in een ander merk rijdt, dan weet je pas wat je mist

voordelen van de Punto: iets goedkoper tanken dan met benzine-auto, nog zuiniger dan Mégane 1.6e, sneller dan Mégane 1.6e van 120 naar 140-160, daaronder niet, bij 165 op de teller is het ook afgelopen overigens maar dat is niet echt een voordeel.
veel opbergvakjes die ik in de Mégane ontzettend mis, en die City stuurbekrachtiging, zou elke auto moeten hebben alleen dan iets beter uitgevoerd, bij inparkeren of eigenlijk élke bocht is dat ideaal, veel lichter sturen. op de Punto was het alleen té licht, en met City stand uit stuurde het te zwaar.

heb ook (van een andere garage) tijdelijk rondgejakkerd met een E-Kadett 1.4i Life uitvoering, 143 ongeveer op de teller en de koek was op. En als je instapte in dat ding, je zou zweren dat je in een klein bootje op het water zat, schommelde helemaal heen en weer. plus dat het lelijke auto's zijn
(jaja ben weer es wat overdreven veel aan het typen)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
zo na 1500 heerlijk snelle km`s met de 21 T weer terug uit belgie.
heerlijk uitgerust

heerlijk uitgerust

Ja dat zal me een feest zijn in een diesel 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Dat ding was best snel hoor, kan het alleen niet helemaal binden met wat op CarBase stond, ik dacht eerst dat het een gewone 1.9 diesel was maar die heeft dus echt 0.0 vermogen
en de turbodiesel ik dacht 80 pk ofzo.
maar hij is zoals gezegd sneller in de sprint vanaf +/- 120 naar 140, 160 dan mijn Mégane met 90 pk, en volgens mij ook nog iets sneller in dat gebied dan mijn 19 met 1.8i 113 pk was....
trouwens echt stoer hoe de mensen kijken als je met zo'n luide diesel hoog in de toeren loopt te jagen hehehe
alleen jammer dat ik niet kon zien hoeveel toeren ie toen draaide
m'n pa had voor z'n huidige auto een Citroën Xantia 2.1 TD (12-klepper) en die had 110 pk, ging ook aardig vlot de snelweg op
heb ik ook wel es mee gereden, hij altijd zuinig en ik rij er een weekje in, met mijn rijstijl liep ie net zo duur als m'n 19 1.8i
en die had een toerenteller overigens 

maar hij is zoals gezegd sneller in de sprint vanaf +/- 120 naar 140, 160 dan mijn Mégane met 90 pk, en volgens mij ook nog iets sneller in dat gebied dan mijn 19 met 1.8i 113 pk was....
trouwens echt stoer hoe de mensen kijken als je met zo'n luide diesel hoog in de toeren loopt te jagen hehehe

m'n pa had voor z'n huidige auto een Citroën Xantia 2.1 TD (12-klepper) en die had 110 pk, ging ook aardig vlot de snelweg op

heb ik ook wel es mee gereden, hij altijd zuinig en ik rij er een weekje in, met mijn rijstijl liep ie net zo duur als m'n 19 1.8i

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ha, ik zie net DoubleYou in de krant staan, met de presentatie van de zonnewagen van de TU.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
voor de vrijgezellen haha
http://www.collegesexadvice.com/suck-dick.shtml
http://www.collegesexadvice.com/suck-dick.shtml
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
er zijn wel progs die wmv, asx en andere formaten kan opnemen, WM recorder had ik, is alleen niet gratisNiels Takken schreef:Weet er misschien iemand een programmatje, om op te nemen wat je mediaplayer afspeelt? En waar te vinden?
Alvast bedankt!

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou zaterdag weer half weg en niks gedaan, moest ff met moeders mee wou een C3 kopen een attraction
Ikke mee heb ik ze toch overgehaald om een C2 VTR te kopen
64 jaar en dan een VTR haha

Ikke mee heb ik ze toch overgehaald om een C2 VTR te kopen
64 jaar en dan een VTR haha

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ze rijd behoorlijk pittigSteven schreef:En dan wel met 60 invoegen?

in belgie heeft Microsoft sinds vorige week een aanval gedaan op illegale software (copy's).
Dwz, je kan nog steeds een copy gebruiken maar deze zal geen updates kunnen ontvangen.
Dwz, je kan nog steeds een copy gebruiken maar deze zal geen updates kunnen ontvangen.
Aja, maar er is niet iets te downloaden ergens? dacht het een keer gelezen te hebben?Marcel B. schreef:er zijn wel progs die wmv, asx en andere formaten kan opnemen, WM recorder had ik, is alleen niet gratisNiels Takken schreef:Weet er misschien iemand een programmatje, om op te nemen wat je mediaplayer afspeelt? En waar te vinden?
Alvast bedankt!