Ze hebben de bleu krot kleur overgespoten en das altijd beter !
wakkere...
Klopt, in De Meern & Breda:Ad van Haperen schreef:Deze auto is gebouwd door Rene grefkens uit etten-leur, is ook weleens een paar keer op een RTC-meetings geweest. toen hij nog blauw was en in ieder geval 1 keer in deze kleur.
Ik heb toevallig gister de man (Bas) achter de schermen nog gesproken, en als het goed is gaat het ooit weer eens goed komen...Karp schreef:Offtopic:
Komen de 5GT.nl foto`s nog online te staan? Ben nog steeds wel erg benieuwd naar foto`s van de PK-85-GL. Schenen er een hele hoop op te staan.
Oke super! Dan wacht ik nog even geduldig af !Chris schreef:
Ik heb toevallig gister de man (Bas) achter de schermen nog gesproken, en als het goed is gaat het ooit weer eens goed komen...
Alles is er in ieder geval nog wel...
was airbag optie bij ph2's?
autobedrijf raaijmakers brrrrRenaultclioII16v (Peter) schreef:Moet ik es gaan kijken? Is toch vlakbij...
snap zoiezo die naam raaijmakers niet zo goed.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik weet het, ken ook een paar horror verhalen
of hij heeft een klappertje gehad en is er een standaard stuur terug gezet. beetje koffiedik kijken maar zou zomaar kunnenPaulM schreef:was airbag optie bij ph2's?
Tja eens zal ie er komen ...maar nu nog niet.Willem-Jan schreef:JOCHUUUUUMMMMM:http://link.marktplaats.nl/335009414