Is ook alweer meer dan een jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, tijd vliegt

Genoeg om mee te komen met zijn zware bak!Sander2 schreef:Paar weken terug in Berkel een Volvo (geloof C70) T5. Ding ging erg hard van zijn plek en kwam goed mee. Kreeg wel een duimpje! Even gevraagd wat voor motor erin lag, bleek volgens de eigenaar een gekietelde T5 te zijn. Clio was naar mijn idee vanaf rollende start wel een stukje vlotter maar op snelheid kon hij aardig meekomen. Geen idee wat voor vermogen hij had...
Een 850 T5 zit standaard op 210 pk geloof ik. Die dingen kunnen ook heel vlot getuned worden naar 300. Een chip en downpipe/uitlaat geeft al een berg meer vermogen en koppel.Sander2 schreef:Paar weken terug in Berkel een Volvo (geloof C70) T5. Ding ging erg hard van zijn plek en kwam goed mee. Kreeg wel een duimpje! Even gevraagd wat voor motor erin lag, bleek volgens de eigenaar een gekietelde T5 te zijn. Clio was naar mijn idee vanaf rollende start wel een stukje vlotter maar op snelheid kon hij aardig meekomen. Geen idee wat voor vermogen hij had...
Nee Maarten alleen jij kan dat uit een duimpje en een smile halenMaarten-Jan schreef:Gaf die wel volgas
Die benaming Elegance doet het hem
Maarten-Jan schreef:Gelukkig neem je het sportief op
![]()
En tuurlijk snap ik je punt wel, maar je hebt het ene uiterste en het andere uiterste
na als ie dat niet deed vond ik dat hij behoorlijk gooed mee kwam voor iemand die niet volgas gingtutuur schreef:hoe weet je nou of die volgas gaf![]()
![]()
![]()
Blok gaat wel, maar die G laders zijn echt baggerMaarten-Jan schreef:Nee man, VW is heel degelijk en betrouwbaar, kan niet stuk
Met die kleinere pulley er op zijn ze helemaal zo op ja, wel verbazinwekkende vermogenswinsten nog wat er uit zo'n ding gehaald wordt.. alleen zo jammer dat het steeds stuk gaat, maargoed.. dat lukt bij een Renault ook wel.. zelfs zonder G-laderLuco/Alpine-racer schreef:Blok gaat wel, maar die G laders zijn echt baggerMaarten-Jan schreef:Nee man, VW is heel degelijk en betrouwbaar, kan niet stuk
De V8 wel.. maar hij staat toch al wel weer een weekje op de brug omdat ie toch wel stuk konMaarten-Jan schreef:Zo'n Dodge V8 dan, onverwoestbaar zeker
Nou ja ik heb behoorlijk veel gespeeld met een Corrado vroeger en eigenlijk zijn die G-laders helemaal zo slecht niet. Ze werkten gewoon gigantisch goed. Het probleem was dat men de reparatie altijd uitbesteede, waardoor ze een heel erg dure naam kregen.Ronald1916V schreef:Met die kleinere pulley er op zijn ze helemaal zo op ja, wel verbazinwekkende vermogenswinsten nog wat er uit zo'n ding gehaald wordt.. alleen zo jammer dat het steeds stuk gaat, maargoed.. dat lukt bij een Renault ook wel.. zelfs zonder G-laderLuco/Alpine-racer schreef:Blok gaat wel, maar die G laders zijn echt baggerMaarten-Jan schreef:Nee man, VW is heel degelijk en betrouwbaar, kan niet stuk
Haha, dat is niet zo'n succesRonald1916V schreef:De V8 wel.. maar hij staat toch al wel weer een weekje op de brug omdat ie toch wel stuk konMaarten-Jan schreef:Zo'n Dodge V8 dan, onverwoestbaar zekermoet ik er wel bij vertellen dat de vorige eigenaar een splitpen van de centrale moer van de aandrijfas vergeten is..
Dan heb je ineens een Dodge 3 wieler