correctie eikenlaan!!!!elwin81 schreef:Dat is op de zonnelaan in selwerd genomen, deze zie ik zelf ook wel ens rijden als ik aan het werk ben met de taxi in de stad.Ben schreef:Zwarte gtt phase 2 in Groningen gespot, remus 11 cm einddemper, verder de hele auto standaard, zag er goed uit.
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/abel/1.JPG[/img]
En op de A27 een mooie bordeau rode twingo, met een leuk achterkantje, aan iedere zijkant een leuk pijpje, ik heb er een foto van maar het was al donker dus moet ff editen om het duidelijker te maken. Kenteken JV-JB-x9. Als het iemand van hier is niet zo kwaad kijken he als er een Ford achter je loopt te drukken
De Onbekende Renault.
-
Merijn,
Er zat een heel subtiele Williamssticker op de achterzijde. Ik heb niet binnenin de auto kunnen kijken anders had ik het zeker kunnen weten?!
Er zat een heel subtiele Williamssticker op de achterzijde. Ik heb niet binnenin de auto kunnen kijken anders had ik het zeker kunnen weten?!
De williams is alleen in blauw geleverd.
En wie spuit hem dan een andere kleur ?
Het kan natuurlijk wel, maar ik denk eerder dat de eigenaar er stickers opgeplakt heeft...
Aan de binnenkant is de williams o.a. te herkennen aan de williams stoelen en blauwe wijzerplaten.
En wie spuit hem dan een andere kleur ?
Het kan natuurlijk wel, maar ik denk eerder dat de eigenaar er stickers opgeplakt heeft...
Aan de binnenkant is de williams o.a. te herkennen aan de williams stoelen en blauwe wijzerplaten.
-
Al doende leert men...toch???
daarnet op de parkeerplaats voor bij Möller Autoschade een Clio V6 aan het donutten.

Even voor 14:00 uur gespot : Rode 5 GT Turbo phase 1
Zag er knap uit, op de parkeerplaats nabij het Leyenburg Ziekenhuis...
(Den Haag)
Kenteken laat ik maar ff achterwege...
Zag er knap uit, op de parkeerplaats nabij het Leyenburg Ziekenhuis...

-
Chris schreef:Vandaag gespot:
...
- Wat ontbrak er nog: Witte knipperlichten, dikke nummerplaten zonder boorgaten.
...
ghehehehe

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
In het ziekenhuis? alles goed met jou zelf?? mag hopen van wel toch?Floris schreef:Even voor 14:00 uur gespot : Rode 5 GT Turbo phase 1
Zag er knap uit, op de parkeerplaats nabij het Leyenburg Ziekenhuis...(Den Haag)
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou Robert, die "Chris Tuning"heb ik al in bestelling staan hoor...
Bij de 1e meeting zal t zeker te bewonderen zijn op mn nieuwe aanwinst, en ook een setje leuke 15"wielen, dan zijn die wielkasten in iedergeval netjes vol...
Vandaag gespot in Wassenaar:
Clio V6, met kort op de bumper een hele strakke Blue Sport GTT...!
Tuning: Clio standaard.
GTT, zo te horen een dumpvalve, erg laag, en O.Z. Superturismo.
Groeten Ivo

Bij de 1e meeting zal t zeker te bewonderen zijn op mn nieuwe aanwinst, en ook een setje leuke 15"wielen, dan zijn die wielkasten in iedergeval netjes vol...

Vandaag gespot in Wassenaar:
Clio V6, met kort op de bumper een hele strakke Blue Sport GTT...!
Tuning: Clio standaard.
GTT, zo te horen een dumpvalve, erg laag, en O.Z. Superturismo.
Groeten Ivo
-
kewl, ik ben benieuwd!! Kom je anders 12 jan. nog langs in de Meern?jochem de haas schreef:Nou Robert, die "Chris Tuning"heb ik al in bestelling staan hoor...![]()
Bij de 1e meeting zal t zeker te bewonderen zijn op mn nieuwe aanwinst, en ook een setje leuke 15"wielen, dan zijn die wielkasten in iedergeval netjes vol...![]()
Groeten Ivo
Vandaag gespot in Huizen een blauwe clio 16V. Ik zag hem net telaat kon helaas niet zwaaien ofzo. Ben benieuwd of het iemand van hier is, want in huizen rijden maar een paar snelle renaults.
En afgelopen zaterdag zag ik een clio blauwe clio rsi in blaricum. Hij gaf een lichtseintje, dus was een sportieve renaultrijder.
Greetz
En afgelopen zaterdag zag ik een clio blauwe clio rsi in blaricum. Hij gaf een lichtseintje, dus was een sportieve renaultrijder.
Greetz
vandaag gezien in beverwijk een 1916v phase 1
kenteken gt....of gx....
zag er goed uit dacht dat het de mijne was ,maar nee die zal wel niet meer rijden
Is het een bekende kon geen rtc sticker ontdekken.
kenteken gt....of gx....
zag er goed uit dacht dat het de mijne was ,maar nee die zal wel niet meer rijden

Is het een bekende kon geen rtc sticker ontdekken.

Late reactie.jean-paul schreef:waarom kwam je niet ff langs?Robert dB. schreef:Zaterdag 4-1-2003:
- Lokatie: A9 thv alslag Beverwijk.
- Model: Renault Clio RS phase 1.
- Kleur: Zilver.
- Kenteken: ?.
- Tuning: Sporteindemper, racingstikkers.
- Staat: Netjes.
je was in de buurt..

Vanochtend A15 bij sliedrecht: een rode megane f1.
RTC sticker op de zij ruiten en RMC op achterruit.
Zat achter me te in de file en hij zat met zijn lichten te spelen van normaal naar grootlicht en steeds maar weer...
Wie was dit?
Zat achter me te in de file en hij zat met zijn lichten te spelen van normaal naar grootlicht en steeds maar weer...
Wie was dit?
-
Jeroen soms?Mickael schreef:Vanochtend A15 bij sliedrecht: een rode megane f1.
Wie was dit?
Een Clio V6 bij garage Leuverink in Apeldoorn. Voor het luttele bedrag van 36.950 eurootjes mag je um meenemen.
[img]http://www.wide.nl/leuverink/images/06020.jpg[/img]
[img]http://www.wide.nl/leuverink/images/06020.jpg[/img]
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
rara... bambiMickael schreef:Vanochtend A15 bij sliedrecht: een rode megane f1.
Wie was dit?

-
- Moderator
- Car: Megane
GISTER een zwart r 19 16v chamade vrij standaart vlak bij discotheek hollywood in rotterdam
Half acht vanavond gespot bij het station presikaaf in Arnhem:
[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/29149.jpg[/img]
Ik heb deze auto ook wel eens in Oosterbeek zien rijden. Staat trouwens te koop op marktplaats.nl
Ik heb deze auto ook wel eens in Oosterbeek zien rijden. Staat trouwens te koop op marktplaats.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heb ik ook al een aantal keren gepost hier ja. Vette bak!! Dat is die met die Bacardi sticker op de achterruit.Yde 16V schreef:Half acht vanavond gespot bij het station presikaaf in Arnhem:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
zie zal mr. Willem aka Bacardi cola wel leuk vinden!Martijn G (Turbo) schreef:...Dat is die met die Bacardi sticker op de achterruit..

Net gezien bij de Mc Donalds in Spijkenisse,
zwarte GTT, geblindeerde zijruiten (achterruit ook)
Volgens mij 15 inch, maar zag het niet zo goed, hij reed van me af, ik zat in mijn kantoortje..
Zag er wel bruut uit!
zwarte GTT, geblindeerde zijruiten (achterruit ook)
Volgens mij 15 inch, maar zag het niet zo goed, hij reed van me af, ik zat in mijn kantoortje..
Zag er wel bruut uit!
Life is too short to not enjoy 

Vandaag gespot(19:00):
- Lokatie: Zwammerdam. Rijdend vanuit Bodegraven richting Alphen a/d Rijn.
- Model: Renault 5 GT Turbo, phase 2.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: PP-HR-57.
- Tuning: Standaard
- Staat: Netjes, maar vuil.
- Lokatie: Zwammerdam. Rijdend vanuit Bodegraven richting Alphen a/d Rijn.
- Model: Renault 5 GT Turbo, phase 2.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: PP-HR-57.
- Tuning: Standaard
- Staat: Netjes, maar vuil.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
vanmiddag gespot:
gtturbo-cabrio op de a4 richting amsterdam.
zag er goed uit en werd bestuurd door een
ongeveer 40 jarige man.
het was trouwens een grijse....
gtturbo-cabrio op de a4 richting amsterdam.
zag er goed uit en werd bestuurd door een
ongeveer 40 jarige man.
het was trouwens een grijse....
-
- Contacteer:
Net gespot(08:30uur), een witte CLIO 16V met zwarte lm velgen en rtc stikkers. Wie was dit?
Ik reed op de A16 van Rotterdam richting Breda.
Ter hoogte van afslag Waalwijk, Oosterhout
, Den Bosch(A59).
Ik zag hem naast me rijden en zag daarna dat hij aan de bovenkant van de achterklep een rtc stikker had zitten. Ikke effe er achteraan en toeteren en zwaaien en me hand en duim op gestoken.
Hij had het zelf niet door denk ik.
Ik reed met een GROENE KPN wagen(incl. stikkers rtc
). 
Ik reed op de A16 van Rotterdam richting Breda.
Ter hoogte van afslag Waalwijk, Oosterhout
Ik zag hem naast me rijden en zag daarna dat hij aan de bovenkant van de achterklep een rtc stikker had zitten. Ikke effe er achteraan en toeteren en zwaaien en me hand en duim op gestoken.
Hij had het zelf niet door denk ik.
Ik reed met een GROENE KPN wagen(incl. stikkers rtc