ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Uh....in de garage-en-geschorste-staat... 

-
zozo, die ben ik nog nooit tegengekomen...wel mooi om dat geluid te horen zeker?MJ schreef:Zondag: mijn 5je tegen Mclaren F1Volgens mij reed ik in de weg
Teminsten hij trok effe door nadat ik naar rechts ging
![]()
![]()
Er is altijd baas boven baas
geblèèèèèèeèeèèeèrrrrrRobert dB. schreef:zozo, die ben ik nog nooit tegengekomen...wel mooi om dat geluid te horen zeker?MJ schreef:Zondag: mijn 5je tegen Mclaren F1Volgens mij reed ik in de weg
Teminsten hij trok effe door nadat ik naar rechts ging
![]()
![]()
Er is altijd baas boven baas

Trouwens zondag nog wel meer leuke wagens gezien, was weer wat te doen op Francorchamps zeker, jammer dat we het niet gehaalt hebben

-
- Moderator
- Car: MB
mc laren heb ik ook nog noooit gezien. Is toch wel ongeveer de bruutste auto op aarde vind ik. Je moet dat filmpje van top gear eens kijken, die dingen zijn echt on-aards snel 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nou dat is niet helemaal waar. Hij is niet rot en ik heb er 3 motorblokken bij, maar ik heb plannen. (Alleen geen geld en geen tijd, aangezien ik een huis gekocht heb van rond 1900, waar meer aan te sleutelen valt dan ik wilde.Merijn schreef:hehe... 'In de garage en geschorst, omdat hij rot is en dus gelast en gespoten moet worden en ook nog een nieuw blok + turbo nodig heeft'??

Mwoh, valt toch wel mee? Maar ook hierbij geldt weer dat elke GT anders is.Tom schreef:- te veel herrie aan je kop
- te onrustig
- ik vind/vond het nooit lekker om zo lang op vrij hoge druk te rijden

-
slisss, das logisch...Tom schreef:dat klopt ook wel, maar toch geef ik de voorkeur aan het willi blok. Bovendien trekt ie bij 150 160 een stuk beter door

Zekers ben ik datMerijn schreef:ff off-topic: ben jij die gast in je avatar, Cat?

ok ok ik ben het niet maar binnenkort zit ik er wel aardig in de buurt

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Wat is er dan zoal aan verband om aan zoveel vermogen uit een 1800 te komen?RO 16v schreef:Bij mij is alles gedaan door Achterberg, is niet alleen geblueprint maar nog veel meer extra werk is er verricht, zit nu tussen de 190-195 pk (haald deze 1.8 dus wel) en meer dan 210 n/m koppel, koppel wordt geleverd voor de 4000 tpm, getest op een Maha bank.Merijn.V schreef:Ik vind het allemaal wel boeiend al die pk's, maarruh, hoeveel koppel hebben de bewuste auto's eigenlijk, en bij welk toerental heb je dat maximale koppel dan?
Daarnaast, op welke testbank ben je geweest. Bij de rica op een maha, of bij de die amateurs van scorpion tuning, waar je het ene na het andere blok naar de klote zag gaan omdat er niet voor koeling gezorgt werd.
Ben ook wel benieuwd naar het koppel van die corsa, 180 pk in een corsa klinkt indrukwekkend op zich. Iets wat de meeste clio 1.8 16v's niet halen.
En die bank van Scorpion tuning wil niet eens woorden aan vuil maken, volgens mij is die ook getund.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Waarom ben je trouwens nooit voor een 2.0 liter gegaan, Ro ?? Daar krijg je dan toch nog veel meer uit ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
i know what ya mean catty-boycatrinus schreef:Zekers ben ik datMerijn schreef:ff off-topic: ben jij die gast in je avatar, Cat?. Wat d8 jij dan
![]()
ok ok ik ben het niet maar binnenkort zit ik er wel aardig in de buurt. Ik zeg niets meer maar ome ray weet vast wel wat ik bedoel
. En tijs weet het ook wel alleen is die nu op vakantie

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik wil eerst kijken wat mogelijk is met een 1.8 en die grens is bijna berijkt, toch leuk om Subjes zoek te rijden met een 1.8, 2 liter motoren heb ik klaar staan zelfs een 2.0 turbo dus dat komt eraan.MartijnG schreef:Waarom ben je trouwens nooit voor een 2.0 liter gegaan, Ro ?? Daar krijg je dan toch nog veel meer uit ??
@Wouter 16V, ten eerste zit er een kop op van een Megane 2.0 16V daarna is alles aangepast/vervangen van de krukas tot de kleppen die er maar net in passen, gesmeede zuigers en ga maar door te veel om op te noemen.
-
Zitten er ook throtlle bodies op? Want daar zit ik zelf aan te denken om op mijn motor te zetten.RO 16v schreef:Ik wil eerst kijken wat mogelijk is met een 1.8 en die grens is bijna berijkt, toch leuk om Subjes zoek te rijden met een 1.8, 2 liter motoren heb ik klaar staan zelfs een 2.0 turbo dus dat komt eraan.MartijnG schreef:Waarom ben je trouwens nooit voor een 2.0 liter gegaan, Ro ?? Daar krijg je dan toch nog veel meer uit ??
@Wouter 16V, ten eerste zit er een kop op van een Megane 2.0 16V daarna is alles aangepast/vervangen van de krukas tot de kleppen die er maar net in passen, gesmeede zuigers en ga maar door te veel om op te noemen.
-
Het test rapport wat bij de motor zat gaf 194pk en 220nm koppel. En het maximale koppel ligt bij 5800 toeren.
Dat schiet wel lekker op in een Clio.wouter 16v schreef:Het test rapport wat bij de motor zat gaf 194pk en 220nm koppel. En het maximale koppel ligt bij 5800 toeren.
Door wie is de motor geprepareerd?? is toch gewoon een Wliiy blok?? heb je grotere kleppen??
-
De motor komt van Renault Sport vandaan. De motor is gewoon een 2 ltr groep A williams motor waar ze ook in de rally mee rijden.RO 16v schreef:Dat schiet wel lekker op in een Clio.wouter 16v schreef:Het test rapport wat bij de motor zat gaf 194pk en 220nm koppel. En het maximale koppel ligt bij 5800 toeren.
Door wie is de motor geprepareerd?? is toch gewoon een Wliiy blok?? heb je grotere kleppen??
ach "gewoon een 2 ltr groep A williams motor" meer nietwouter 16v schreef:De motor komt van Renault Sport vandaan. De motor is gewoon een 2 ltr groep A williams motor waar ze ook in de rally mee rijden.RO 16v schreef:Dat schiet wel lekker op in een Clio.wouter 16v schreef:Het test rapport wat bij de motor zat gaf 194pk en 220nm koppel. En het maximale koppel ligt bij 5800 toeren.

Is dat dan niet heel bijzonder ? En gaat dat niet superrr gauw stuk ? Want racemotoren zijn toch gemaakt voor een bepaalde afstand ?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Half ontopic:
Een minuutje geleden kwam hier voor het stoplicht (ik woon naast een druk kruispunt) een peugeot 205 aanrijden (verlaagd, rood, spoiler), gaat dat ding voor het stoplicht gasgeven alsof hij zo snel mogelijk weg wil. Er staat verder niemand, nutteloos dus. Maar die motor van die wagen piepte gewoon zó erg, dat je daar niet bepaald mee gaat showen. En dan rijdt-ie met piepende banden weg. Als je zo stoer wilt doen, laat dan ook die motor nakijken. Was gewoon erg om aan te horen (en zien).
Een minuutje geleden kwam hier voor het stoplicht (ik woon naast een druk kruispunt) een peugeot 205 aanrijden (verlaagd, rood, spoiler), gaat dat ding voor het stoplicht gasgeven alsof hij zo snel mogelijk weg wil. Er staat verder niemand, nutteloos dus. Maar die motor van die wagen piepte gewoon zó erg, dat je daar niet bepaald mee gaat showen. En dan rijdt-ie met piepende banden weg. Als je zo stoer wilt doen, laat dan ook die motor nakijken. Was gewoon erg om aan te horen (en zien).
Duimpje gekregen van een 528i waar ik weigerde zijn achterbumper los te laten
Kerel ging ook akelig over de 200 heen...

Jerk schreef:Ok vanaf nu geen gevloek en getier meer maar gewoon verder gaan met de topic waar we zijn gebleven want dit schiet geen ene donder op. :-*
Want deze topic is om te laten zien van wie je allemaal kunt winnen.
Heb je al eens een 1/4mile met de auto gereden?
Wat is jouw tijd?
En gebruik je ook de F20 bak? of nog de F16bak?
-
vette actie dusRiël schreef:Duimpje gekregen van een 528i waar ik weigerde zijn achterbumper los te latenKerel ging ook akelig over de 200 heen...

don't be a fool, wrap your tool
Helaas niet erlangs. Vraag me af of ie nog wat over had die bmw?
hihi voor hem een weet, voor ons voor altijd een vraagRiël schreef:Helaas niet erlangs. Vraag me af of ie nog wat over had die bmw?

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
He, hallo! Zojuist een aardig duel gehad met een wit Renaultje 5 turbo op de A4 na de Schiphol tunnel. Zal wel een bekende van hier zijn: Witte 5 met kuipstoeltjes en volgens mij een soort rolbeugel. En witte achterlichten met felle witte knippers erin. Ging aardig gelijk op, tenminste ...bijna..
Alleen jammer dat de er niet ff een duimpje vanaf kon ofzow..Oh ja, was tegen een Civic 1.6 VTEC.

Alleen jammer dat de er niet ff een duimpje vanaf kon ofzow..Oh ja, was tegen een Civic 1.6 VTEC.
8200 RPM Thats why!
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Roy heb geen rolkooi.Steven (Fiets) schreef:Das Roy geweest.
Denk dat z'n druk niet zo hoog stond, of ben jij ook ook flink verbouwd?
En als het gelijk op ging dan zal dat op zeker roy niet geweest zijn..
.:: TurboPowerr ::.
Barcelonagreen 91 schreef:He, hallo! Zojuist een aardig duel gehad met een wit Renaultje 5 turbo op de A4 na de Schiphol tunnel. Zal wel een bekende van hier zijn: Witte 5 met kuipstoeltjes en volgens mij een soort rolbeugel. En witte achterlichten met felle witte knippers erin. Ging aardig gelijk op, tenminste ...bijna..![]()
oh, en ik nam de moeite niet om achter jouw aan te rijden..

zilvere clio met 4 uitlaten

ps. het was inderdaad roy

-
- Über-Spammer
Vanmiddag rondje Den Haag kom ik op een gegeven moment naast een Golf TDI te staan. (rode D rode I)
Het ging er lekker rap aan toe, maar had toch eigenlijk wel verwacht dat deze auto's nog wat pittiger waren. De andere bestuurder was een man op leeftijd en die had een lol, hij vond het gaaf dat zo'n klein autoje nog zo rap kon zijn
Duimpjes omhoog en verder met het rondje Den Haag.
Ook een Audi TT was leuk om mee te spelen
helaas vond de TT rijder het zelf wat minder, vooral toen ik hem helemaal kwijt raakte in de rotonde.
Het ging er lekker rap aan toe, maar had toch eigenlijk wel verwacht dat deze auto's nog wat pittiger waren. De andere bestuurder was een man op leeftijd en die had een lol, hij vond het gaaf dat zo'n klein autoje nog zo rap kon zijn

Duimpjes omhoog en verder met het rondje Den Haag.
Ook een Audi TT was leuk om mee te spelen

Ehm Tino, gozer zegt een soort-van, dus hij is niet zeker 
En ik weet toch echwel hoe de 5 van Roy eruit ziet, zag em 2 uur geleden nog.In Diemen en Roy moest op de terugweg ook weer door de tunnel dus lijkt me sterk dat het iemand anders was.

En ik weet toch echwel hoe de 5 van Roy eruit ziet, zag em 2 uur geleden nog.In Diemen en Roy moest op de terugweg ook weer door de tunnel dus lijkt me sterk dat het iemand anders was.