Nijmeegse kroegentocht...goed plan Ferdy, Femke, Paul en Frits? Dacht het wel hè

moet ik al stempelkaarten gaan maken ?-Marieke- schreef:Wij duiken gewoon de stad in en zien wel waar we beginnen en uitkomen toch?!
Nijmeegse kroegentocht...goed plan Ferdy, Femke, Paul en Frits? Dacht het wel hè![]()
stempelen op de arm/hoofd is ook goedFerdy schreef:moet ik al stempelkaarten gaan maken ?-Marieke- schreef:Wij duiken gewoon de stad in en zien wel waar we beginnen en uitkomen toch?!
Nijmeegse kroegentocht...goed plan Ferdy, Femke, Paul en Frits? Dacht het wel hè![]()
blijven sneeuwschuivers natuurlijkHaas schreef:
of
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... arlaag.jpg[/img]
nee, inderdaad een verschil van dag en nacht...
he flauw, waarom eigenlijk slapenMonica schreef:Gabri gaat dan toch onder de brug?!
kank me helemaal voorstellen dan !Haas schreef:btw.... ik wil echt zondag aanwezig zijn, maar heb maandag gesprek op mijn stage over de afstudeeropdracht van de leraren van school en de bedrijfsbegeleider, best belangrijk dus. Daar MOET Ik echt heen, dus als ik me half half voel, kom ik zeker niet zondag...
jij hebt wel een levendige handel met die turken zeg !Robke schreef:Nee, de Daihatsjoe heb ik aan een turk verkocht.![]()
Ik heb het over m'n "nieuwe" sportcoupé.![]()