Friday Nightmeeting Oss I
Het is gewoon echt niet mijn manier van lol maken... Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.+Clio16v+ schreef:wat is er mis met zuipen in de tent en disco?
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ahaaaaa! ikke weer snap-Marieke- schreef:Ik begreep dat ie later komt en niet ons mee rijdt/vliegt/zwemt of hoe we ook gaanPaul1916v schreef:ga je niet met ons mee haas?
blijven we dan met zn tweeen over marieke? das ook niet veel animo zeg..
Tegen die tijd heeft iedereen de smaak te pakken en gaan ze toch wel meeToch?
heeft er nix mee te maken, carnaval is ook leuk zonder alcohol. 1 jaar alcoholvrij moeten doen vanwege antibiotica, toen ook lol zat gehadMerijn schreef:Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.
sjaak trekhaak, opletten! Ik ga naar me neef carnaval vieren. Ik wil best komen dinsdag, maar dan moet ik de groep wel meekrijgenPaul1916v schreef:ga je niet met ons mee haas?
blijven we dan met zn tweeen over marieke? das ook niet veel animo zeg..
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net stage gesprek gehad met mijn stagedocent en een van de stagebegeleiders, was allemaal goed,nog 1 weekje stage, alleen nog de opdrachten afmaken en inleveren en hopen dat dat voldoende beoordeeld wordt, dan heb ik de helft van mijn eindexamen gehaald, verwacht er niet al te veel problemen over 
mooi man!
Dan is het gewoon niet mijn feest...Haas schreef:heeft er nix mee te maken, carnaval is ook leuk zonder alcohol. 1 jaar alcoholvrij moeten doen vanwege antibiotica, toen ook lol zat gehadMerijn schreef:Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.
Saturdaynight Stap Avond!!
Nu er al een aardig lijstje is ontstaan lijkt het me een goed idee een datum te gaan prikken, ik stel voor:
Zaterdag 11 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Martijn
- Frits
of
Zaterdag 25 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Gabri
- Martijn
- Mike (pcman)
Nu er al een aardig lijstje is ontstaan lijkt het me een goed idee een datum te gaan prikken, ik stel voor:
Zaterdag 11 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Martijn
- Frits
of
Zaterdag 25 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Gabri
- Martijn
- Mike (pcman)
Saturdaynight Stap Avond!!
Zaterdag 11 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Martijn
- Frits
- Monica
of
Zaterdag 25 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Gabri
- Martijn
- Mike (pcman)
- Monica
Zaterdag 11 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Martijn
- Frits
- Monica
of
Zaterdag 25 maart
- Marieke
- Paul (1916)
- Paul (het rode ding)
- Gabri
- Martijn
- Mike (pcman)
- Monica
-
MartijnG
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Is er toevallig al een lijst gemaakt met mensen die samen richting de openingsmeeting rijden?
Heb ooit eens gelezen dat er een plek in Arnhem was afgesproken (bij tankstation in de buurt van Velperbroek)
Heb ooit eens gelezen dat er een plek in Arnhem was afgesproken (bij tankstation in de buurt van Velperbroek)
Ja die is er wel ergens....heel wat pagina's terug denk ikMartijnG schreef:Is er toevallig al een lijst gemaakt met mensen die samen richting de openingsmeeting rijden?
Zal het lijstje wat er vanuit Nijmegen komt ook eens naar boven takelen
Wat: RTC jaaropening 2006 @ Nieuwegein-> verzamelplaats Nijmegen
Wanneer: zondag 5 maart
Waar: Wedren Nijmegen
Hoe laat: 11.15 uur
Aanwezig:
Marieke - RSi
Haas - Clio Turbo
Maarten - Clio II
Misschien:
Daarna met z'n allen naar Esso Velperbroek rijden...
issie weer
aanvullen maar 
Aanwezig:
Marieke - RSi
Haas - Clio Turbo
Maarten - Clio II
Misschien:
issie weer
Zo duur is de entree nou ook weer niet...Monica schreef:Als een vriendin van me op de gastenlijst komt van de Matrixx dan gaan we daar heen!Merijn schreef:Gaat er zaterdag nog iemand iets leuks doen of is het allemaal carnaval??
Wat: RTC jaaropening 2006 @ Nieuwegein-> verzamelplaats Nijmegen
Aanwezig:
Marieke - RSi
Haas - Clio Turbo
Maarten - Clio II
Paul - Clio 16v
Misschien:
issie weer
aanvullen maar 
Aanwezig:
Marieke - RSi
Haas - Clio Turbo
Maarten - Clio II
Paul - Clio 16v
Misschien:
issie weer
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
goed, net t 5je bij de kwikkie gedumpt, morgen apk.
ff duimen
ff duimen
hij zag er zondag nog redelijk netjes uit, zover dat kon dan he 
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
haha..net nog ff de deurbeltuning toegepast, foto volgt nog 
@Ferdy, ja zsm door met die clio, 5 gaat heel lang niets meer gebeuren, tenzij ik een wiel verlies oid
@Ferdy, ja zsm door met die clio, 5 gaat heel lang niets meer gebeuren, tenzij ik een wiel verlies oid
streefdatum voor de clio alweer opgeschoven ?Haas schreef:haha..net nog ff de deurbeltuning toegepast, foto volgt nog
tsja, noodgedwongen btje, heb niet echt veel geld over op t moment (zeg maar nix
) en tsja, moet nog wel t een en ander. Maar volg week gaan we er mee verder 
dus af komt ie nog niet zo vlot ?Haas schreef:tsja, noodgedwongen btje, heb niet echt veel geld over op t moment (zeg maar nix) en tsja, moet nog wel t een en ander. Maar volg week gaan we er mee verder
wat moet er nog allemaal aan gedaan worden dan ?
moet nog remschijven en blokken voor de voorkant kopen, die heb ik nog niet. Nieuwe achterschokdempers zijn 4 weken terug besteld, kunnen elk moment binnen zijn. Krijg nog wat shit van Rob, ga ik donderdag halen. Remleidingen trekken rondom, achteras wisselen, motor aansluiten en lopend krijgen, stukkies lassen aan de voorkant en electra goed krijgen,dus kabelboom van de motor en t dash. Valt mee allemaal, maar eerst moetie naar binnen. Daar kom ik alleen steeds niet aan toe door dat geouwehoer met die 5 
Had ik me clio maar niet verkocht...
ik heb bijna een garage voor jeHaas schreef:moet nog remschijven en blokken voor de voorkant kopen, die heb ik nog niet. Nieuwe achterschokdempers zijn 4 weken terug besteld, kunnen elk moment binnen zijn. Krijg nog wat shit van Rob, ga ik donderdag halen. Remleidingen trekken rondom, achteras wisselen, motor aansluiten en lopend krijgen, stukkies lassen aan de voorkant en electra goed krijgen,dus kabelboom van de motor en t dash. Valt mee allemaal, maar eerst moetie naar binnen. Daar kom ik alleen steeds niet aan toe door dat geouwehoer met die 5
dude, als die clio af is/komt, dan wil je niet weten hoe hard je die andere clio vergeten bent
ja, is ook zo!
ach, moet maar wat minder lui worden ofoz, niet elke zondag tot 11 uur slapen ofzo..
Garage is al best leeg. Hij zou al naar binnen kunne, maar ga mijn zooi ook uitzoeken, wat ik niet meer gebruik mik ik weg, vlooienhandel ligt er al veel te lang...
ach, moet maar wat minder lui worden ofoz, niet elke zondag tot 11 uur slapen ofzo..
Garage is al best leeg. Hij zou al naar binnen kunne, maar ga mijn zooi ook uitzoeken, wat ik niet meer gebruik mik ik weg, vlooienhandel ligt er al veel te lang...
goed plan....van die opruiming danHaas schreef:ja, is ook zo!