Lees ondertussen je PM ook ff en je bent helemaal

-Marieke- schreef: duimtroffe
Hier in Friesland hebben we Sonnema Beerenburg-Marieke- schreef:Hier in Nederland heet zo'n geel geval BIER Gabri
![]()
![]()
Lijst is nog niet vol.. dus ehhh.. Je clio mag er altijd bij+Clio16v+ schreef:is er nog ruimte op de fno voor een rode clio? (en de bestuurder)
Martijn moest nog wat gelast hebben op de brug..+Clio16v+ schreef:is er te doen in velp dan?wil wel weer keer helpen met klussen? (zover ik dat als leek kan dan he
)
Dan zal ik vooral niet mee rijdenGabri schreef:Vergeten ze hier de kartmeeting niet, wil wel een beetje tegenstand hebben
Frits schreef:Martijn moest nog wat gelast hebben op de brug..+Clio16v+ schreef:is er te doen in velp dan?wil wel weer keer helpen met klussen? (zover ik dat als leek kan dan he
)
Verder nog even geen plannen om te gaan klussen in velp.Mocht er een hulp nodig hebben, je staat vanaf nu op het lijstje
ja, kut man...heb nog wel zover mogelijk richting vangrail gereden om m erin te laten zeilen, maar ja, niet geluktPaul1916v schreef:bijna? helaas..had je nog bijna wat kunnen verdienen aan dat ding![]()