wel apart om foto's te zien van iemand anders die in jouw auto rijdt, terwijl je er zelf niet bij bent

en deze is ook wel leuk:
Paul1916v schreef:Ga maandag naar Paz om dorpels dicht te bakken, en als de kooi binnen is, deze erin te zetten.. mocht de kooi er niet zijn, kunnen we t asje wel doen..
of de kooi er op tijd is, is een twijfelgeval.. dus ff duimen!!
[img]http://www.simplybest.nl/pages/images/c ... hoenen.gif[/img]Haas schreef:ander keertje na het trouwen van me zus
ml van valvoline die blijft lekker kleverigPaul1916v schreef:skirts zijn er al vaker af geweest
ik haal in ieder geval ff paar bussen ML/antiroestzooi om in de dorpels te spuiten.. wat ken ik daar t beste voor halen?
idd werkt super en dat andere ook ok plakkerig betekent droogt niet uit dus behoud werking. dat antiesteenslag word had dus droog paar keer steentjes tegen aan en er ontstaan kleine gaatjes en laat vocht door. dus krijg je roestvorming eronder. en het zit onder de skirts dus waarom dat plakkerige niet-PAZ- schreef:Ik ben ook nog al liefhebber van dat antiesteenslag spul, dat werkt echt super
tja ok is ook weer zo-PAZ- schreef:bij paul komen de skirt's er ook nog overheen dus als het goed is heeft hij daar weinig last van steenslag![]()