Maurice waarschijnlijk in een Mondeo? Heeft ook in mijn jaar gezeten, zag zijn filmpje op facebook staan jaChris schreef:Overigens wel grappig dat er een studiegenoot van Martijn G. meereed .... "Zijn jullie lid van een Renault club?!"![]()

Maurice waarschijnlijk in een Mondeo? Heeft ook in mijn jaar gezeten, zag zijn filmpje op facebook staan jaChris schreef:Overigens wel grappig dat er een studiegenoot van Martijn G. meereed .... "Zijn jullie lid van een Renault club?!"![]()
Zal het dezelfde zijn Haas?tutuur schreef:Ik zag vorige week vrijdag nog een carbage run mondeo station rijden op de afsluitdijk
Whehe, die Maurice is er wel de persoon voor jaHaas schreef:Maurice waarschijnlijk in een Mondeo? Heeft ook in mijn jaar gezeten, zag zijn filmpje op facebook staan jaChris schreef:Overigens wel grappig dat er een studiegenoot van Martijn G. meereed .... "Zijn jullie lid van een Renault club?!"![]()
Que?MartijnG schreef:Whehe, die Maurice is er wel de persoon voor jaHaas schreef:Maurice waarschijnlijk in een Mondeo? Heeft ook in mijn jaar gezeten, zag zijn filmpje op facebook staan jaChris schreef:Overigens wel grappig dat er een studiegenoot van Martijn G. meereed .... "Zijn jullie lid van een Renault club?!"![]()
Uiteraardmaurice schreef:Ps Haas, ik reed natuurlijk samen met Rik en Thomas
Ik ook.... zal wel aan de naam liggenmaurice schreef:Tinus heeft ook wel erg veel oude klasgenoten
Huh, nog meer bekenden?Chris schreef: Blijkbaar reden er dus twee ex-klasgenoten van MartijnG rond, want de bedoelde persoon reed in een rode Golf3 dieszhel.
Ik heb ook nog een ex klasgenoot van je rondlopen op het werk.MartijnG schreef:Huh, nog meer bekenden?Chris schreef: Blijkbaar reden er dus twee ex-klasgenoten van MartijnG rond, want de bedoelde persoon reed in een rode Golf3 dieszhel.Wie waren die andere dan?
Whehe, Rik en Thomas erbij...zal wel één groot feest zijn geweest![]()
Martin Schanssema, heeft HTS Autotechniek gedaan.Haas schreef:en wies dat dan, van de mts?
Die Haagse buschauffeur idd, mooie kerel, van 't weekend nog mee wezen stappenMartijnG schreef:Haha Martin, de Haagse buschauffeur![]()
Doe m de groeten van me
(P.S. Waar werk je nou dan?)