idd, ze gaat er een pijltje van maken.Willeon de Zoete schreef:![]()
Martijn bedoelde dat zijn vriendin tegen die tijd een nieuw kapsel heeft...?
die reactie was voor de nieuwjaarsreceptie van 14januari bedoeld, had t verkeerde topic gepakt zie ik nu

idd, ze gaat er een pijltje van maken.Willeon de Zoete schreef:![]()
Martijn bedoelde dat zijn vriendin tegen die tijd een nieuw kapsel heeft...?
Zulke evenementen wil ik voor geen goud missen Antoine.antoine schreef:natuurlijk ben jij aanwezig Ronald
valkenet schreef:Goedendag,
Ik ben Martin, en rij al 35 jaar Renault.
Via het Avantime forum kwam ik deze meeting tegen.
Ik zal zeker die dag met mijn Avantime aanwezig zijn.
Groeten Martin
Merijn schreef:Is er al een internationale flyer?
vergeten vermelden, die is er al. Stephane en zen crew is al volledig op de hoogte van de aktiviteiten.Willem-Jan schreef:Er wordt aan gewerkt.
Hey zeikstraal.Merijn schreef:Ik weet het, ik ben een zeikerd...
Maar kun je van 'Openingsmeeting 2010' niet beter 'Kick-off Meeting 2010' maken of zo? Iets meer engels... Of vraag advies aan een engelsman. Volgens mij is dit een beetje crappy engels.
Just my 2 cents.
Verder niks dan lof.
Merijn schreef:Ik heb een topic geopend op renault5gtturbo.com. We zullen zien of er interesse is...
Als ze zin hebben om te komen kunnen we ze de avond ervoor wel een feestje bezorgen, toch? Lijkt me lachen om met een hoop mensen ergens de stad in te duiken...
MartijnG schreef:Tentje mee, slapen we gewoon bij Ramhorst op de stoep
Adviseer ze dat ze lekker op zaterdag gaan rijden.Willeon de Zoete schreef:Hoewel ik me afvraag of Engelsen voor een meeting die van 12:00-17:00 u duurt de boot of k anaaltunnel nemen.
(ik zit al te brainstormen over een pre-party..)
Tim, ik ben wel ff de namen nodig om ze in de lijst te kunnen zettentimtuimel schreef:vanmiddag 2 vrienden gevraagd om mee te komen,
Megane 2.0
en een clio 16v
waarschijnlijk komen ze mee
Johan schreef:ik kom ook ff kijken.