
PaulM's Clio I 1.8 16v topic
hoop het wel, heb het nu echt wel gehad 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ja motorisch is ie wel goed
(trots) nu die bak nog
(baal)


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
volgende week rij je weer met een SMILE in je clio 
dat wordt echt een BIG smile, die er de dagen erna niet vanaf gaatGabri schreef:volgende week rij je weer met een SMILE in je clio
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Latest update:
Martijn is zojuist begonnen om ACHTERUIT van Hilvarenbeek naar Nijmegen te rijden met de clio, om er zeker van te zijn dat de achteruitversnelling nu goed is.
Wat er precies mis mee was: niets. Heb niks vervangen oid. De achteruitas zat gewoon een beetje klem. Waarom dat ie klem is komen zitten weet ik niet, misschien door transport, heb dat ooit vaker meegemaakt.
Bak is nu dus in principe goed (nog even de Hilvarenbeek-Nijmegen duurtest afwachten), alleen het volgende probleem is een feit (sorry Paul):
krukaskeerring lekt.....
Haas baalt dus, en gelijk heeft ie.
Martijn is zojuist begonnen om ACHTERUIT van Hilvarenbeek naar Nijmegen te rijden met de clio, om er zeker van te zijn dat de achteruitversnelling nu goed is.
Wat er precies mis mee was: niets. Heb niks vervangen oid. De achteruitas zat gewoon een beetje klem. Waarom dat ie klem is komen zitten weet ik niet, misschien door transport, heb dat ooit vaker meegemaakt.
Bak is nu dus in principe goed (nog even de Hilvarenbeek-Nijmegen duurtest afwachten), alleen het volgende probleem is een feit (sorry Paul):
krukaskeerring lekt.....
Haas baalt dus, en gelijk heeft ie.
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
canonballman schreef:Latest update:
Martijn is zojuist begonnen om ACHTERUIT van Hilvarenbeek naar Nijmegen te rijden met de clio, om er zeker van te zijn dat de achteruitversnelling nu goed is.![]()


-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
He haas. moeten we je nu anders gaan noemen? Een Ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen toch?canonballman schreef:probleem is een feit (sorry Paul):
krukaskeerring lekt.....
Haas baalt dus, en gelijk heeft ie.
Project: GTT Blue Sport
grapje hoop ik? ......canonballman schreef:Latest update:
Bak is nu dus in principe goed (nog even de Hilvarenbeek-Nijmegen duurtest afwachten), alleen het volgende probleem is een feit (sorry Paul):
krukaskeerring lekt.....
Haas baalt dus, en gelijk heeft ie.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Oh jee
Maja, die bak heb je er nu toch echt zo in en uit
Maja, die bak heb je er nu toch echt zo in en uit

Nog meer bewijsmateriaal: die gozer spoort echt nietcanonballman schreef:Martijn is zojuist begonnen om ACHTERUIT van Hilvarenbeek naar Nijmegen te rijden met de clio, om er zeker van te zijn dat de achteruitversnelling nu goed is.![]()



-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Je gaat toch zeker niet menen dat die keerring lekt??
:S:S:S:S:S
(N)(N)
wel mooi dat de bak weer werkt!


wel mooi dat de bak weer werkt!
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
nee, helaas geen grapje...+Clio16v+ schreef:grapje hoop ik? ......canonballman schreef:Latest update:
Bak is nu dus in principe goed (nog even de Hilvarenbeek-Nijmegen duurtest afwachten), alleen het volgende probleem is een feit (sorry Paul):
krukaskeerring lekt.....
Haas baalt dus, en gelijk heeft ie.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Shit happens Paul. neem maar van mij aan dat jij ECHT niet de eerste bent die shit heeft met zn (snelle) Reno, en ZEKER niet de laatste.
Je moet maar zo denken: uiteindelijk komt alles wel goed.
Je moet maar zo denken: uiteindelijk komt alles wel goed.

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Hoor het net van Haas ja..
:S:S
Damn hoe kan dat man..naja mag ie er weer uit..jippie

Damn hoe kan dat man..naja mag ie er weer uit..jippie





Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Als het nog lang duurt dan wachten we nog ff

Komt goed, handen uit de mouwen en hopsa!
dat is meer sarcastisch bedoeltRiël schreef:Als het nog lang duurt dan wachten we nog ff
Komt goed, handen uit de mouwen en hopsa!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Jah, ironisch genoeg heb je geen keuze 

Reinier, bak heeft t prima overleefd, schakelt echt super! Ook de achteruit net nog een keer of 20 ingelegd bij t winkelcentrum, btje heen en weer rijden tussen twee parkeervakken. Vooruit, achteruit, vooruit, achteruit...nix aan t handje, werkt prima!
Bij deze nogmaals bedankt voor je tijd en hulp!
en die keerring.. tsja
Bij deze, ik vervang geen keerringen meer
heb nota bene met rob nog samen gekeken offie goed zat enz, naar onze mening wel en dan lektie nog.

en die keerring.. tsja

Bij deze, ik vervang geen keerringen meer

heb nota bene met rob nog samen gekeken offie goed zat enz, naar onze mening wel en dan lektie nog.

Haas schreef:Reinier, bak heeft t prima overleefd, schakelt echt super! Ook de achteruit net nog een keer of 20 ingelegd bij t winkelcentrum, btje heen en weer rijden tussen twee parkeervakken. Vooruit, achteruit, vooruit, achteruit...nix aan t handje, werkt prima!Bij deze nogmaals bedankt voor je tijd en hulp!
en die keerring.. tsja
Bij deze, ik vervang geen keerringen meer
toch nog wel 1tje hoop ik?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
die van jou doe ik uiteraard wel 

we weten nu iig hoe het makkelijker eruit gaat en erin... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Nog even doorbijten paulus,
ik ga niet weer de motor eruit halen, haal nu de bak eraf onderlangs...
anders moet weer de hoerestuurbekr los en eruit, koelvloeistof eraf, radiateur, lampen, hele flikkerse boel, kabels enz. Trek nu subframe los en dan de bak...
Vind t klote voor je dat hij nog niet klaar is, maar ik kan er op t moment ook nix aan doen. Ga (weer) mijn uiterste best doen de boel te fixen
Baal denk ik zelf nog wel harder dan jij op t moment...
anders moet weer de hoerestuurbekr los en eruit, koelvloeistof eraf, radiateur, lampen, hele flikkerse boel, kabels enz. Trek nu subframe los en dan de bak...
Vind t klote voor je dat hij nog niet klaar is, maar ik kan er op t moment ook nix aan doen. Ga (weer) mijn uiterste best doen de boel te fixen

Baal denk ik zelf nog wel harder dan jij op t moment...

blijft een puntje bij de 16v...je moet gewoon een beetje mazzel hebben dat je de nieuwe keerring ver genoeg erin zet, zodat ie niet op het oude slijtspoor gaat lopen, EN dat ie er recht in zit...en die kit in die naden, ook niet geheel onbelangrijk hoe dat erin zit, maakt in principe niet veel uit, als het maar VEEL is
en goed aanstouwen die handel
je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben zeg ik maar...
ik heb gelukkig al veel keer mazzel gehad
succes manne!


je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben zeg ik maar...
ik heb gelukkig al veel keer mazzel gehad

succes manne!

nou hijs iig geval 99% klaar
motor loopt goed en bak nu ook dus dat is wel
nu laatste puntje nog 



Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
was ik al voor aant bellen bart, goeie tip 
ben t eigenlijk wel een btje zat met die rommel, maar ja, zal deze nog ff netjes afwerken

ben t eigenlijk wel een btje zat met die rommel, maar ja, zal deze nog ff netjes afwerken

Is het geen optie 2 smallere keerringen achter elkaar te zetten eignelijk Dan sluit er altijd wel eentje goed af 

haha..je zou t bijna denken he
Nou, die bij paul toen zat er naarstig ver in en dat werkte juist als een pomp, er had er nog 1 voorkund, maar of dat nou de oplossing is 


ej haas, hoeven we nu zeker geen olie meer af te tappen 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Als ie zoveel lekt, dan kan je je blok ook wel weggooien+Clio16v+ schreef:ej haas, hoeven we nu zeker geen olie meer af te tappen
Project: GTT Blue Sport
frits..er zat te veel olie in 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Olie hoeft ook niet uit t blok bij keerring vervangen..ging aardig goed bij ons 
Helaas kunnen we onszelf ervaren noemen..beniewd of ie bij je turbo wel goed zit

Helaas kunnen we onszelf ervaren noemen..beniewd of ie bij je turbo wel goed zit
