Hier even een opsomming van 2 lange dagen.. foto's volgen nog..
gister om 18u bij Luco op de stoep.. even zn schuur bewonderd (Top sleutelplekkie!

) en toen maar begonnen.. oude achteras er onderuit was simpel.. handremkabels doorknippen, remslangen doorknippen, ff de remdrukverdeler los (best een gepiel) en laten zakken met dat ding! Wonder boven wonder ging alles redelijk simpel los (lang leve luchtgereedschap)
Nieuwe handremkabels op de nieuwe as gezet, nieuwe remslangen (stalen maar gelijk gedaan) erop gesnukt en nog flink lopen pielen met het asje wat aan de verdeler zit.. maar de as zat er uiteindelijk toch redelijk snel weer onder.. alles aangesloten en nog even een remslang aan de voorkant vervangen (ook voor Goodridge). Andere kant voor viel even een beetje tegen, dus die remleiding maandagavond nog even vervangen. Daarna nog erg gezellig wat gedronken bij Luco en Jolanda, en op huis aan..
Half 2 ongeveer thuis, om half 8 de wekker weer.. Eerst een afspraak in nijmegen, daarna met haas weer verder aan de 19.. Op bokken gezet en de fusee's eraf getrokken.. Naar de garage gereden om even de lagers te wisselen (als ze er in 3 stukken uitkomen, zijn ze niet goed meer

) Helaas erachter gekomen dat ook 1 fuseekogel en 1 stuurhuisrubber niet meer goed waren.. heel nijmegen afgezocht naar die dingen maar uiteindelijk gelukkig toch gevonden.. alles weer gemonteerd, voor de zekerheid de remmen nog een keer goed ontlucht en de verdeler goed vastgemaakt/afgesteld.
Zoals gezegd maandag nog de remleiding en remslang linksvoor, en dan moet het dinsdag gaan lukken!
(owja, en nog even laten uitlijnen natuurlijk!)
-Nieuwe achteras met nieuwe schijven, lagers en blokken
-Nieuwe handremkabels
-Nieuwe remslangen achter (goodridge)
-Nieuwe wiellagers voor
-Nieuwe fuseekogel linksvoor
-Nieuwe stuurhuishoes linksvoor
-Nieuwe remslangen voor (goodridge)
nog best een lijstje
Foto's volgen, staan bij haas op zn camera!
Rest mij nog Luco en Haas hartelijk te bedanken voor de sleutelhulp

en Jolanda voor de goede zorgen gisteravond!
