De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Vanochtend vroeg op de industrieweg in Assen een Blauwe GTE met 15" er zat iemand in met een petje
had net zijn vriendin afgezet bij de UNIVé. Ik kleefde met mijn Bora op zijn bumper.ja hoor het was Bas dopsleutel,aka Baco, aka ringsleutel of was het moersleutel.

5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
-
- Contacteer:
Oja.. dit weekend verschllende keren in de wijk Kloosterveen in Assen zien rijden een zwarte clio met goudkleurige 5 spaaks velgen (voor zover ik het kon zien)

5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Afgelopen zondag (gisteren dus...) een mooi verlaagde Clio 16V. Williams blue en Williams velgen. (Misschien was het een Williams??) Reed dus in Tilburg. Kenteken LB-XS-??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vandaag gespot op het Han terrrein afd.techniek parkeerplaats IBC (achteraan links.
Blauwe clio 16v fase1 uit 90-92 (oud renault teken) helemaal standaard. kenteken pp-p*-**. Nu met stikker
.
Iemand van hier??
Gr. Frits
Blauwe clio 16v fase1 uit 90-92 (oud renault teken) helemaal standaard. kenteken pp-p*-**. Nu met stikker

Iemand van hier??
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
lol nog steeds onbekende renault hihi..
we hebben ze nog steeds niet allemaal gezien
we hebben ze nog steeds niet allemaal gezien

-
Gisteren in Eindhoven langs het spoor een R5 GTT(volgens mij) kon het niet goed zien.
Want er zat geen embleem op de achterkant met GT TURBO.
Kon z'n nummerplaat niet zien.
Ik reed met R19 16V erlangs..........
Gr
Serge
Want er zat geen embleem op de achterkant met GT TURBO.
Kon z'n nummerplaat niet zien.
Ik reed met R19 16V erlangs..........
Gr
Serge
gvd vandaag weer in ijmuiden, bij mij in de straat nota bene, weer die GTT fase 1 met gele bumpers, ik was te laat om ervoor te springen.... ik ga gewoon allemaal kraaiepootjes uitstrooien, ik moet en zal m te pakken krijgen 
Immer wieder die verdammte Holländer
Rasit?Ron RS schreef:net op de A16 een grijze clio met aan beiden kanten een uitlaatZaten ook grotere velgen onder kon alleen niet zien wat voor.and
gister dat ik bij jou wegging stond er bij het tankstation een 16v uit 92,kenteken fl-f?-??-Ray- schreef:gvd vandaag weer in ijmuiden, bij mij in de straat nota bene, weer die GTT fase 1 met gele bumpers, ik was te laat om ervoor te springen.... ik ga gewoon allemaal kraaiepootjes uitstrooien, ik moet en zal m te pakken krijgen
met gouden schoepenwielen,bekende?
en op de randweg een blue sport kenteken yd-??-??
en vandaag in de waarderpolder,hoe kan het??
een grijse fase 2 gtt(volgens beaat).
wie o wie waren dit??
die clio ken ik ja, de eigenaar ook. meer zeg ik niet.
en net weer een bij de q8 tankstelle:
grijse fase 1 of 2???er zat vanalles wat op
met kenteken bt-04-??.het opvallende was dat er een
oudere vrouw inreed...
grijse fase 1 of 2???er zat vanalles wat op
met kenteken bt-04-??.het opvallende was dat er een
oudere vrouw inreed...
-
Gistermiddag rond half 5 gespot in helmond geparkeerd in de buurt van de grote kruising bij het station in Helmond.
Blauwe clio 16v, zag er op het eerste gezicht helemaal origineel uit. Originele phase 1 velgen.
Kenteken: ZN-01-DN
Kwilde nog een pic schieten met mijn webcam, maar kwam erachter dat ik maar 1 batterijtje bij had...
Blauwe clio 16v, zag er op het eerste gezicht helemaal origineel uit. Originele phase 1 velgen.
Kenteken: ZN-01-DN
Kwilde nog een pic schieten met mijn webcam, maar kwam erachter dat ik maar 1 batterijtje bij had...
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En vandaag stond hij er weer. Nu mijn auto er maar eens naast gezet kijken of er nu iemand reageerd.Frits schreef:Vandaag gespot op het Han terrrein afd.techniek parkeerplaats IBC (achteraan links.
Blauwe clio 16v fase1 uit 90-92 (oud renault teken) helemaal standaard. kenteken pp-p*-**. Nu met stikker.
Iemand van hier??
Gr. Frits

Project: GTT Blue Sport
YD - 23 - ??en op de randweg een blue sport kenteken yd-??-??
blue sport met OZ supertourismo 15"wellicht?
there is no spoon.
-
- Moderator
- Car: Megane
een zwarte gtt gezien met gele strepen in capelle aan de ijsel/alexanderpolder kent begon met een L
Vandaag gespot in Hengelo. Een blauwe 5 gt turbo phase1. Zag er goed uit en zat ook wel een aardig geluidje in. Er zat nog een laguna grille in die 5.
Verder spot ik de laatste tijd zoveel renaultjes dat ik ze niet meer kan onthouden.
Verder spot ik de laatste tijd zoveel renaultjes dat ik ze niet meer kan onthouden.
There will be plenty of time to rest when your dead
in hengelo waar ong dan???catrinus schreef:Vandaag gespot in Hengelo. Een blauwe 5 gt turbo phase1. Zag er goed uit en zat ook wel een aardig geluidje in. Er zat nog een laguna grille in die 5.
-
Voetbalstadion in Hengelo??? Weet je zeker dat je niet in Enschede was bij die hele mooie club FC Twentecatrinus schreef:in de buurt van het voetbalstadion. Reed achter een politieauto aan met mijn express.

ach boeie. Weet ik veel waar ik overal doorheen kom. Ben in hengelo zuid aan het werk en als ik naar huis ga dan volg ik de borden van Zwolle, almelo, en nog wat plaatsen maar ik moet richting emmen naar huis
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Dan ben je in Almelo geweest. Heracles stadion heb je dan gezien.catrinus schreef:ach boeie. Weet ik veel waar ik overal doorheen kom. Ben in hengelo zuid aan het werk en als ik naar huis ga dan volg ik de borden van Zwolle, almelo, en nog wat plaatsen maar ik moet richting emmen naar huis
daar waar wij (telstar) vorig jaar voor de nacompetitie met 2-1 gewonnen hebbenNick (germanstyle) schreef:Dan ben je in Almelo geweest. Heracles stadion heb je dan gezien.catrinus schreef:ach boeie. Weet ik veel waar ik overal doorheen kom. Ben in hengelo zuid aan het werk en als ik naar huis ga dan volg ik de borden van Zwolle, almelo, en nog wat plaatsen maar ik moet richting emmen naar huis

waar die meeting is 15 decNick (germanstyle) schreef:Voetbalstadion in Hengelo??? Weet je zeker dat je niet in Enschede was bij die hele mooie club FC Twentecatrinus schreef:in de buurt van het voetbalstadion. Reed achter een politieauto aan met mijn express.![]()

Gespot afgelopen zondag: een rood/zwarte Turbo 2
Heb achter Žm gereden op de A9 vanaf het Rottepolderplein tot aan de afslag Schiphol bij Badhoevedorp. Errug gaaf om zoŽn ding eens in het wild tegen te komen!
Owh ja, kenteken is 90-LB-XB, is deze bekend bij iemand?

Heb achter Žm gereden op de A9 vanaf het Rottepolderplein tot aan de afslag Schiphol bij Badhoevedorp. Errug gaaf om zoŽn ding eens in het wild tegen te komen!

Owh ja, kenteken is 90-LB-XB, is deze bekend bij iemand?
-
Heb vanavond nog met iemand staan praten in Veendam. Hij rijd een clio 16v, kleur zwart. Auto zag er goed uit. Heb 'm een sticker gegeven en hij word misschien ook wel lid van RTC.

-
Vandaag tijdens werk gespot:
Gele clio 16v in Utrecht
Clio Williams op snelweg tussen Utrecht en Den Haag.
En nog een zwarte clio16v zonder 16v achterop, maar twas er wel een.
Terugweg van rotterdam naar huis, weet niet meer waar ergens...
Gele clio 16v in Utrecht
Clio Williams op snelweg tussen Utrecht en Den Haag.
En nog een zwarte clio16v zonder 16v achterop, maar twas er wel een.
Terugweg van rotterdam naar huis, weet niet meer waar ergens...

some people are alive only because it's illegal to kill them