http://tweakers.net/nieuws/55465/bug-in ... ashen.html
heb de nieuwste Catalyst drivers voor mn ATI Radeon 9600 geprobeerd,Sander de Bruin schreef:driver van je videokaart, even updaten of een andere versie proberen.
Kan nog veel meer zijn hoor, geheugen bv. Voeding lijkt me stug, heeft weinig met het scherm te maken.AnthonyR schreef:Ik heb bij de huiselijke computer ook een vaag probleem..
Je start hem op en vervolgens mag je hopen dat het scherm signaal krijgt en dan doet die het 5/10 soms 15 minuten en dan valt het scherm uit... Scherm op een andere computer gezet, geen probleem.. Voeding van de pc hebben we vervangen omdat het euvel misschien daarin lag, maar zoals ik al dacht niet zo na een andere voeding erin gezet te hebben. Dan blijven er nog maar 2 onderdelen over en dat zijn de processor en moederbord, maar het gekke is dat de computer wel door blijft draaien. Moederbord heeft ook onboard videokaart en op beide ingangen heeft die het probleem, zowel met de losse videokaart en de ingebouwde..
probleem blijft,Ferdy schreef:Mn monitor zit me te fokken de laatste tijd !
Sinds een nieuwe install van Windows XP knalt de monitor er af en toe wel eens af. Ik krijg dan de melding Out Of Range.
In de handleiding staat beschreven dat ik dan de output resolutie moet bekijken van de comp en van het scherm, maar die zijn allebei gelijk.
Ik heb de VGA kabel al vervangen door een DVI kabel, wie weet zat er een kabelbreukje in, maar niet dus, want het probleem blijft bestaan.
Hij doet dit niet constant, soms na een half uur, en soms kun je uren doorgaan.
Ik heb trouwens een Mirai 19 inch monitor.
Iemand een suggestie wat het zou kunnen zijn ?
Je zou deze denk ik wel kunnen proberen maar ik heb hem zelf niet getest.AnthonyR schreef:Even een vraagje..
Ik heb een *kuch* niet helemaal legale versie van Windows XP service pack 3.. maar nu heeft windows genuine geinstalleerd. Allemaal leuk en aardig maar nu krijg ik blauw scherm bij het opstarten als ik op bureaublad kom. Wie o wie kan mij helpen met de juiste WGA check?
Echt heel erg bedankt alvast, want nu kan ik niet verder met me foto's , staan wel op een aparte schijf die ik heb ontkoppeld voor de zekerheid.
Groeten!
CRACKED klinkt niet bijster legaalGJ schreef:Ow sorry, is het iets illigaals wat ik doe?![]()
Verwijder hem anders maar hoor