ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

als je op de ring blijft rijden, zal dat niet hard verbetern... :P
Tim
Car: E36 M3

Moah, daar heb ik nooit momenten dat m'n hart overslaat en m'n bloeddruk tot grote hoogtes stijgt eigenlijk.

En nee, toen ook niet ;) :P
Maarten-Jan
Car: R19.R

Tim schreef:Op dergelijke momenten ben je blij als je een groot anker hebt, die gaat bij mij geregeld uit :smile:

Ik probeer me tegenwoordig niet meer zo druk te maken in het verkeer, lekker alles op z'n beloop is een stuk beter voor je hart :)
Zo'n tankstation voorvalletje zou alleen ook wel aan mij besteed zijn, wie het eerst komt, .....
Nu je het zegt, had laatst ook zoiets maf's, bestelautotje, allemaal stickers er op, rij rustig denk aan je hart, ik heb geen haast, etc.

Ik tanken, kwam diezelfde bestelauto eraan rijden, ging wachten aan de ene kant, andere kant reed iemand weg. Vervolgens rijdt een andere gast die plek op, komt dat bestelautotje toeterend aan, helemaal kwaad, weet je hoe lang ik hier al sta te wachten, blabla, dikke scheldkanonnade :lol:

Vervolgens rijdt degene weg van de plek waar zij voor stond te wachten, reed daar weer iemand anders op die daar achter stond te wachten.
Nou toen brak de hel helemaal los natuurlijk :p

Ik vond het wel humor :smile:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Daarom ga ik misschien net zo'n pausmobiel leasen als Merijn ;) Wellicht dat ik dan ook m'n levensverwachting omhoog gaat (I) ^O^
Toch vind ik het wel een heel gaaf ding zo'n Civic (Y) En dat met tanken heb ik ook regelmatig als ik LPG wil tanken met de Dodge, ding heeft een enorme draaicirkel en ben soms blij dat ik met 3x steken uiterst rechts bij de LPGpomp bij een tankstation dat ding kwijt kan, komt er zo'n shampoo aan die 'm er gewoon even aan de andere kant er in rijd..

Aan de andere kant gaan staan lukt dus niet omdat je dan een hele lange gasslang nodig hebt om er overheen te gooien :p, gelukkig gaan mensen al snel achteruit als je 'm een stukje vooruit laat rollen en zo'n blik werpt van "ga nou maar.. anders moet ik helaas over je heen rijden" :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Tim schreef:Wat los je dat subtiel op Luco, netjes :D
Ja kom op zeg, gewoon op je beurt wachten.
Zo moeilijk ben ik daarin normaal gesproken niet, als ik bij de dealer of brezan wat nodig heb en er staat een monteur van een bedrijf achter me, mag die van mij gewoon voor hoor, geen enkele moeite mee.
Maar dit soort acties.

En dan nog ff zeiken ook zeg :lol:
Al had ze niet achterruit gegaan had, dan had ik denk ik per ongeluk mijn voet van de rem laten schieten :evil: :evil: :evil:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tim
Car: E36 M3

Hehe, precies mijn reactie zou het geweest zijn :grin:
Tom
Moderator
Car: MB

Luco/Alpine-racer schreef:
Tim schreef:Wat los je dat subtiel op Luco, netjes :D
Ja kom op zeg, gewoon op je beurt wachten.
Zo moeilijk ben ik daarin normaal gesproken niet, als ik bij de dealer of brezan wat nodig heb en er staat een monteur van een bedrijf achter me, mag die van mij gewoon voor hoor, geen enkele moeite mee.
Maar dit soort acties.

En dan nog ff zeiken ook zeg :lol:
Al had ze niet achterruit gegaan had, dan had ik denk ik per ongeluk mijn voet van de rem laten schieten :evil: :evil: :evil:
Groot gelijk. Daar kan ik ook goed pissed van worden. Inderdaad is het soms geen enkel probleem iemand voor te laten als je geen haast hebt (denk aan iemand met 1 pak melk bij de super als zelf een volle kar hebt), maar sommige mensen zijn gewoon echt asociaal. Valt me overigens op dat dat vaak ouderen zijn!!! Die dan daarna het meest verbaasd zijn als je er wat van zegt.

Ik neem overigens aan dat je daarna nog uitgebreid koffie hebt staan drinken in het pompstation? Vervolgens lekker hebt zitten schijten? En tot slot na het schoonmaken van alle ruiten pas weg bent gereden? :lol: :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tutuur
Clubsponsor

ik had net ook weer zo'n verrekte mongol, na 1,5 uur rijden was ik bijna thuis, kom bij de pomp om even m'n auto te gaan wassen...

het duurde en het duurde, heeeyy eindelijk iemand die weg gaat, loopt ie weg bij z'n auto om binnen wat te gaan kopen, ondertussen laat ie ze auto lekker staan :( komt ie terug, ik denk eindelijk gaat ie weg, gaat ie nog even uitgebreid de instructies zitten lezen van de wasbox....

ik stap uit en zeg tegen de man: volgens mij ben je niet de enige op de wereld... en dan nog zo achterlijk zeggen: huh, hoe bedoel je (U)

verrekte mongol!!! :@
Xabre
Car: 19 16V

o valt nog mee, ik heb weleens mensen andere dingen zien doen in een wasbox :lol:
Trust me. I know what I'm doing.
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Was zeker Nationale Grootlicht Dag vandaag ???

Ik heb ze vanmorgen 2x in m'n binnenspiegel gezien en vanavond op de terugweg 3x ... :smile:

Heel simpel.

1. Links is snel verkeer en rechts is langzaam verkeer op de snelweg. Niet andersom
2. (T)ruckers horen op de rechterbaan. Niet op de middelste en zeker niet op de linker.
3. Linksrijders op een vrij lege snelweg met pas over een honderd meter verder een rijder die ze willen inhalen, mogen van mij .... (vul zelf maar in)

Oplossing : afsnijden, voor ze rijden en remmen... liefst van te voren zo hard mogelijk rechts inhalen. (F)
Laatst gewijzigd door Arco op vr 22 jan 2010 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ferdy
Über-Spammer

buer ? das "niet" maar dan 1 toets naar links :P
Arco
Über-Spammer

Ferdy schreef:buer ? das "niet" maar dan 1 toets naar links :P
Diploma "blind typen" van de LOI he .... :lol:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Martijn Kool

kwwat bifK
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor

het is nirt dan :lol:
Ferdy
Über-Spammer

Arco Straver schreef:
Ferdy schreef:buer ? das "niet" maar dan 1 toets naar links :P
Diploma "blind typen" van de LOI he .... :lol:
voor slechtzienden ? ;)
Riël
Über-Spammer

Ik moet pitten.

MOrgenvroeg een tripje naar London. Weeze-Stansted vertrekt om 6:30. Handig, komen we om 6:30 weer aan in Engeland :)

Terugreis is om 21:30 dus we hebben de hele dag. In september geboekt, inclusief TAX en de hele mikmak heb ik €2,-- betaald voor het retourtje :D:D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

WTF :p
Ik wist dat het tegenwoordig goedkoop kon.. maar zo goedkoop?
Vaag eigenlijk, 15 km met de NS kost je al meer :smile:
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
jacques

Ik hoor net een verhaal op RTL 4 over een nieuwe Nederlandse sportwagen Heindijk. Opgebouw uit gebruikte Porsche 944 delen.

link: http://www.autoblog.nl/archive/2010/01/ ... s-automerk

text:
Deze week wordt er een nieuwe Nederlandse sportauto gelanceerd: de Heijnsdijk 2500SF.
De 2500SF oogt als een zeer fraaie roadster en is gemaakt op basis van een Porsche 944. Waarom? 100% verzinkt, betrouwbaar en gemakkelijk verkrijgbaar in de markt omdat er nog veel rondrijden. Dat laat Ing. Bart Penterman van Heijnsdijk aan ons weten. De 2500SF weegt slechts 900 kilo, 300kg minder dan het origineel. Met een vermogen van minimaal 163 pk zou dat voor een geweldige rijervaring moeten zorgen.
Afhankelijk van het motortype is de topsnelheid begrensd op 250 km/u en gaat deze van 0-100 km/u in 6 seconden.
De serieuze hobbyist kan ervoor kiezen de auto zelf af te bouwen. Heijnsdijk Sportscars levert in dat geval de aangepaste bodemplaat met daarbij het bouwpakket en verzorgt ook de keuring. De prijs voor een 2500SF bouwpakket vanaf €14.725 inc. BTW. De kant en klare vanaf €36.995 inc. BTW. Door zijn degelijkheid en gemakkelijk onderhoud is de 2500SF geschikt voor dagelijks gebruik. Het originele kenteken van de 944 blijft behouden zodat de 2500SF als oldtimer geregistreerd kan worden.
Opties zijn onder andere een meeneembare hardtop en een kofferrek.
Haas
Car: Megane RS

de voorkant heeft wel iets weg van een wiesmann....
Menno

Wel grappig ding, dapper dat mensen zoiets op de markt zetten.

En wat een heerlijk zuur volk. Zullen zelf allemaal wel Rock&Roll in een prius of eeen kadettje rijden :gun:
rev it like a rental
Leon Cozijn
Contacteer:

Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklep :evil: heeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?
Remon

Clio1985 schreef:Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklep :evil: heeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?
Da's zuur :( Clio 16v toch? Heb nog wel een achterbumper in 432 liggen.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Clio1985 schreef:Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklep :evil: heeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?
Dader wel bekend of ligt die op het kerkhof?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Leon Cozijn
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:
Dader wel bekend of ligt die op het kerkhof?
geen briefje niks, heb vanmiddag bumper en klep opgehaald morgen monteren.
Tom
Moderator
Car: MB

Geen camera's toevallig?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tutuur
Clubsponsor

wat loopt de site weer lekker te kloten de laatste tijd :-(
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb nergens last van... Wat gebeurt er dan?
tutuur
Clubsponsor

krijg em af en toe niet geopend.... terwijl elke andere internet pagina dan wel gaat....
MartijnG
Über-Spammer

We zijn aan het proberen je te bannen, maar het lukt op één of andere manier niet...

:smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
tutuur
Clubsponsor

:lol: :lol: onkruid vergaat niet he :wink:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Hier ook nergens last van hoor
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
cinqidriver

heb ik hier ook wel vaker last van.

het is soms net alsof je versnellingsbakolie door een benzineleiding probeert te krijgen.
Johan Hogervorst
Contacteer:

Traag als stront door een trechter dus, hier ook wel vaker hoor maar nu loopt ie weer. :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gooi je cookies en temporary internet files eens weg. Ik heb echt nergens last van de laatste tijd... Ik gebruik overigens ook geen IE.
Johan Hogervorst
Contacteer:

IE gebruik ik al jaren niet, die vervloek ik net zo hard als chrome inmiddels.

Maar wij zitten met deze nieuwbouw wijk achter een bestaande wijk gekoppeld kennelijk dus vooral op drukkere tijden heb ik wel eens last van traag internet. :P

Alleen het is nu vooral dit forum af en toe.
Gesloten