ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
als je op de ring blijft rijden, zal dat niet hard verbetern... 

-
- Car: R19.R
Nu je het zegt, had laatst ook zoiets maf's, bestelautotje, allemaal stickers er op, rij rustig denk aan je hart, ik heb geen haast, etc.Tim schreef:Op dergelijke momenten ben je blij als je een groot anker hebt, die gaat bij mij geregeld uit![]()
Ik probeer me tegenwoordig niet meer zo druk te maken in het verkeer, lekker alles op z'n beloop is een stuk beter voor je hart
Zo'n tankstation voorvalletje zou alleen ook wel aan mij besteed zijn, wie het eerst komt, .....
Ik tanken, kwam diezelfde bestelauto eraan rijden, ging wachten aan de ene kant, andere kant reed iemand weg. Vervolgens rijdt een andere gast die plek op, komt dat bestelautotje toeterend aan, helemaal kwaad, weet je hoe lang ik hier al sta te wachten, blabla, dikke scheldkanonnade

Vervolgens rijdt degene weg van de plek waar zij voor stond te wachten, reed daar weer iemand anders op die daar achter stond te wachten.
Nou toen brak de hel helemaal los natuurlijk

Ik vond het wel humor

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Toch vind ik het wel een heel gaaf ding zo'n CivicTim schreef:Daarom ga ik misschien net zo'n pausmobiel leasen als MerijnWellicht dat ik dan ook m'n levensverwachting omhoog gaat
![]()

Aan de andere kant gaan staan lukt dus niet omdat je dan een hele lange gasslang nodig hebt om er overheen te gooien

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ja kom op zeg, gewoon op je beurt wachten.Tim schreef:Wat los je dat subtiel op Luco, netjes
Zo moeilijk ben ik daarin normaal gesproken niet, als ik bij de dealer of brezan wat nodig heb en er staat een monteur van een bedrijf achter me, mag die van mij gewoon voor hoor, geen enkele moeite mee.
Maar dit soort acties.
En dan nog ff zeiken ook zeg

Al had ze niet achterruit gegaan had, dan had ik denk ik per ongeluk mijn voet van de rem laten schieten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Moderator
- Car: MB
Groot gelijk. Daar kan ik ook goed pissed van worden. Inderdaad is het soms geen enkel probleem iemand voor te laten als je geen haast hebt (denk aan iemand met 1 pak melk bij de super als zelf een volle kar hebt), maar sommige mensen zijn gewoon echt asociaal. Valt me overigens op dat dat vaak ouderen zijn!!! Die dan daarna het meest verbaasd zijn als je er wat van zegt.Luco/Alpine-racer schreef:Ja kom op zeg, gewoon op je beurt wachten.Tim schreef:Wat los je dat subtiel op Luco, netjes
Zo moeilijk ben ik daarin normaal gesproken niet, als ik bij de dealer of brezan wat nodig heb en er staat een monteur van een bedrijf achter me, mag die van mij gewoon voor hoor, geen enkele moeite mee.
Maar dit soort acties.
En dan nog ff zeiken ook zeg![]()
Al had ze niet achterruit gegaan had, dan had ik denk ik per ongeluk mijn voet van de rem laten schieten![]()
![]()
Ik neem overigens aan dat je daarna nog uitgebreid koffie hebt staan drinken in het pompstation? Vervolgens lekker hebt zitten schijten? En tot slot na het schoonmaken van alle ruiten pas weg bent gereden?

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik had net ook weer zo'n verrekte mongol, na 1,5 uur rijden was ik bijna thuis, kom bij de pomp om even m'n auto te gaan wassen...
het duurde en het duurde, heeeyy eindelijk iemand die weg gaat, loopt ie weg bij z'n auto om binnen wat te gaan kopen, ondertussen laat ie ze auto lekker staan
komt ie terug, ik denk eindelijk gaat ie weg, gaat ie nog even uitgebreid de instructies zitten lezen van de wasbox....
ik stap uit en zeg tegen de man: volgens mij ben je niet de enige op de wereld... en dan nog zo achterlijk zeggen: huh, hoe bedoel je
verrekte mongol!!!
het duurde en het duurde, heeeyy eindelijk iemand die weg gaat, loopt ie weg bij z'n auto om binnen wat te gaan kopen, ondertussen laat ie ze auto lekker staan

ik stap uit en zeg tegen de man: volgens mij ben je niet de enige op de wereld... en dan nog zo achterlijk zeggen: huh, hoe bedoel je

verrekte mongol!!!

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Was zeker Nationale Grootlicht Dag vandaag ???
Ik heb ze vanmorgen 2x in m'n binnenspiegel gezien en vanavond op de terugweg 3x ...
Heel simpel.
1. Links is snel verkeer en rechts is langzaam verkeer op de snelweg. Niet andersom
2. (T)ruckers horen op de rechterbaan. Niet op de middelste en zeker niet op de linker.
3. Linksrijders op een vrij lege snelweg met pas over een honderd meter verder een rijder die ze willen inhalen, mogen van mij .... (vul zelf maar in)
Oplossing : afsnijden, voor ze rijden en remmen... liefst van te voren zo hard mogelijk rechts inhalen.
Ik heb ze vanmorgen 2x in m'n binnenspiegel gezien en vanavond op de terugweg 3x ...

Heel simpel.
1. Links is snel verkeer en rechts is langzaam verkeer op de snelweg. Niet andersom
2. (T)ruckers horen op de rechterbaan. Niet op de middelste en zeker niet op de linker.
3. Linksrijders op een vrij lege snelweg met pas over een honderd meter verder een rijder die ze willen inhalen, mogen van mij .... (vul zelf maar in)
Oplossing : afsnijden, voor ze rijden en remmen... liefst van te voren zo hard mogelijk rechts inhalen.

Laatst gewijzigd door Arco op vr 22 jan 2010 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Diploma "blind typen" van de LOI he ....Ferdy schreef:buer ? das "niet" maar dan 1 toets naar links

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
kwwat bifK
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik moet pitten.
MOrgenvroeg een tripje naar London. Weeze-Stansted vertrekt om 6:30. Handig, komen we om 6:30 weer aan in Engeland
Terugreis is om 21:30 dus we hebben de hele dag. In september geboekt, inclusief TAX en de hele mikmak heb ik €2,-- betaald voor het retourtje
:D
MOrgenvroeg een tripje naar London. Weeze-Stansted vertrekt om 6:30. Handig, komen we om 6:30 weer aan in Engeland

Terugreis is om 21:30 dus we hebben de hele dag. In september geboekt, inclusief TAX en de hele mikmak heb ik €2,-- betaald voor het retourtje

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
WTF 
Ik wist dat het tegenwoordig goedkoop kon.. maar zo goedkoop?
Vaag eigenlijk, 15 km met de NS kost je al meer

Ik wist dat het tegenwoordig goedkoop kon.. maar zo goedkoop?
Vaag eigenlijk, 15 km met de NS kost je al meer

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ik hoor net een verhaal op RTL 4 over een nieuwe Nederlandse sportwagen Heindijk. Opgebouw uit gebruikte Porsche 944 delen.
link: http://www.autoblog.nl/archive/2010/01/ ... s-automerk
text:
Deze week wordt er een nieuwe Nederlandse sportauto gelanceerd: de Heijnsdijk 2500SF.
De 2500SF oogt als een zeer fraaie roadster en is gemaakt op basis van een Porsche 944. Waarom? 100% verzinkt, betrouwbaar en gemakkelijk verkrijgbaar in de markt omdat er nog veel rondrijden. Dat laat Ing. Bart Penterman van Heijnsdijk aan ons weten. De 2500SF weegt slechts 900 kilo, 300kg minder dan het origineel. Met een vermogen van minimaal 163 pk zou dat voor een geweldige rijervaring moeten zorgen.
Afhankelijk van het motortype is de topsnelheid begrensd op 250 km/u en gaat deze van 0-100 km/u in 6 seconden.
De serieuze hobbyist kan ervoor kiezen de auto zelf af te bouwen. Heijnsdijk Sportscars levert in dat geval de aangepaste bodemplaat met daarbij het bouwpakket en verzorgt ook de keuring. De prijs voor een 2500SF bouwpakket vanaf €14.725 inc. BTW. De kant en klare vanaf €36.995 inc. BTW. Door zijn degelijkheid en gemakkelijk onderhoud is de 2500SF geschikt voor dagelijks gebruik. Het originele kenteken van de 944 blijft behouden zodat de 2500SF als oldtimer geregistreerd kan worden.
Opties zijn onder andere een meeneembare hardtop en een kofferrek.
link: http://www.autoblog.nl/archive/2010/01/ ... s-automerk
text:
Deze week wordt er een nieuwe Nederlandse sportauto gelanceerd: de Heijnsdijk 2500SF.
De 2500SF oogt als een zeer fraaie roadster en is gemaakt op basis van een Porsche 944. Waarom? 100% verzinkt, betrouwbaar en gemakkelijk verkrijgbaar in de markt omdat er nog veel rondrijden. Dat laat Ing. Bart Penterman van Heijnsdijk aan ons weten. De 2500SF weegt slechts 900 kilo, 300kg minder dan het origineel. Met een vermogen van minimaal 163 pk zou dat voor een geweldige rijervaring moeten zorgen.
Afhankelijk van het motortype is de topsnelheid begrensd op 250 km/u en gaat deze van 0-100 km/u in 6 seconden.
De serieuze hobbyist kan ervoor kiezen de auto zelf af te bouwen. Heijnsdijk Sportscars levert in dat geval de aangepaste bodemplaat met daarbij het bouwpakket en verzorgt ook de keuring. De prijs voor een 2500SF bouwpakket vanaf €14.725 inc. BTW. De kant en klare vanaf €36.995 inc. BTW. Door zijn degelijkheid en gemakkelijk onderhoud is de 2500SF geschikt voor dagelijks gebruik. Het originele kenteken van de 944 blijft behouden zodat de 2500SF als oldtimer geregistreerd kan worden.
Opties zijn onder andere een meeneembare hardtop en een kofferrek.
de voorkant heeft wel iets weg van een wiesmann....
-
- Contacteer:
Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklep
heeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?

Da's zuurClio1985 schreef:Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklepheeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dader wel bekend of ligt die op het kerkhof?Clio1985 schreef:Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklepheeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Contacteer:
geen briefje niks, heb vanmiddag bumper en klep opgehaald morgen monteren.Wouter de Wit schreef:Dader wel bekend of ligt die op het kerkhof?Clio1985 schreef:Gister kwam ik uit school is er tegen me auto aangereden, achterlicht kapot achterbumper gescheurd en deuk in achterklepheeft iemand nog een achterbumper achterklep liggen in de het blauw?
-
- Über-Spammer
We zijn aan het proberen je te bannen, maar het lukt op één of andere manier niet...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
heb ik hier ook wel vaker last van.
het is soms net alsof je versnellingsbakolie door een benzineleiding probeert te krijgen.
het is soms net alsof je versnellingsbakolie door een benzineleiding probeert te krijgen.
-
- Contacteer:
Traag als stront door een trechter dus, hier ook wel vaker hoor maar nu loopt ie weer. 

-
- Contacteer:
IE gebruik ik al jaren niet, die vervloek ik net zo hard als chrome inmiddels.
Maar wij zitten met deze nieuwbouw wijk achter een bestaande wijk gekoppeld kennelijk dus vooral op drukkere tijden heb ik wel eens last van traag internet.
Alleen het is nu vooral dit forum af en toe.
Maar wij zitten met deze nieuwbouw wijk achter een bestaande wijk gekoppeld kennelijk dus vooral op drukkere tijden heb ik wel eens last van traag internet.

Alleen het is nu vooral dit forum af en toe.