Dan wel geen Renault,Maar ik kwam net een MEGAMEGA extreme japans busje tegen.Met spoilers op het dak van dik 1 meter hoog dikke paintjob met japanse tekenfilm figuren.Een achterbumper die dik een meter van de auto uitstak en op japans kenteken...Dit was dus echt zo,n japanse creatie,waarvan ook zat foto,s hier op het forum van ronddwalen
Dan wel geen Renault,Maar ik kwam net een MEGAMEGA extreme japans busje tegen.Met spoilers op het dak van dik 1 meter hoog dikke paintjob met japanse tekenfilm figuren.Een achterbumper die dik een meter van de auto uitstak en op japans kenteken...Dit was dus echt zo,n japanse creatie,waarvan ook zat foto,s hier op het forum van ronddwalen
een rustig rijdende clio williams op a4 richting delft. Ik tuuterde nog toen ik hem inhaalde. In delft elke keer achter/naast gereden. GS-HZ-08. Foto staat nog op mn tel.
Pr0f schreef:een rustig rijdende clio williams op a4 richting delft. Ik tuuterde nog toen ik hem inhaalde. In delft elke keer achter/naast gereden. GS-HZ-08. Foto staat nog op mn tel.
Ik heb deze jongen op de williams meeting (2005) gesproken hij had hem toen net een paar weken.
Pr0f schreef:een rustig rijdende clio williams op a4 richting delft. Ik tuuterde nog toen ik hem inhaalde. In delft elke keer achter/naast gereden. GS-HZ-08. Foto staat nog op mn tel.
Ik heb deze jongen op de williams meeting (2005) gesproken hij had hem toen net een paar weken.
net vijf min geleden om 22.45 kwam er een mooie rode clio 16v het gezellige dorpje noordhorn in rijden(prov groningen)heb geen kenteken en was volgens mij ook geen lid van rtc.
Vanmiddag lag er een Modus onderaan het talud bij Dordrecht
Stond met zn neus tegen een boom, vanachter helemaal in elkaar...
Waarschijnlijk aangereden door een vrachtwagen?
*Hoorde iets over ongeluk met vrachtwagen bij Dordrecht... Vandaar *
Vanochtent op de A50, bij knooppunt Ewijk.
Een gele megane coupe, met een zwarte motorkap.
Renault megane club sticker op de voorruit.
Kenteken XF-RF-43
En vanmiddag op de binnenplaats van Roc Aventus in Apeldoorn (autotechniek).
Een willie blauwe clio 16v ph. 1, voor zover ik kon zien standaard.
Kenteken 56-DD-PX
Iemand van hier? Anders doe ik de volgende keer een stickertje onder de wisser.
In zoetermeer, geparkeerd bij een flat. Clio 16v met williams motorkap, of is die standaard op 16vtjes? FF-FJ-64. Zaten geen rtckenmerken op.Foto op tel.
Pr0f schreef:In zoetermeer, geparkeerd bij een flat. Clio 16v met williams motorkap, of is die standaard op 16vtjes? FF-FJ-64. Zaten geen rtckenmerken op.Foto op tel.
Eigenlijk heeft de Williams een 16v motorkap.
Vanmiddag trouwens Pascal met z'n vijfje op de Ruwaard van Puttenweg gezien. En niet gek veel later kwam daar ook nog een donkere GTE/GTT achteraan.
Vanmiddag rond 17:45 bij de Amsterdamsestraatweg in Utrecht:
Rode GTT met twee gele strepen over de lengte van de auto. Ik zag volgens mij RTC sticker op 't zijraam. Ik gaf nog een duimpie maar die werd niet gezien door de bestuurder (of ik werd zwaar genegeerd, zou ook nog kunnen... )
- NB-PF-78 - Grijs (coupe, gespot Por Zeelande, 07-2005)
Bovenstaande GTT vanavond rond uur of 8 gespot in leiden in de buurt van de groenenoordhallen (heten die zo?) Grijze GTT met donkergrijze of zwarte verbreders en skirts. Tevens ook een rolkooi. Ik was in de zilver grijze Megane Coupe... moet je wel gezien hebben stond redelijk naast je bij de stoplichten
- NB-PF-78 - Grijs (coupe, gespot Por Zeelande, 07-2005)
Bovenstaande GTT vanavond rond uur of 8 gespot in leiden in de buurt van de groenenoordhallen (heten die zo?) Grijze GTT met donkergrijze of zwarte verbreders en skirts. Tevens ook een rolkooi. Ik was in de zilver grijze Megane Coupe... moet je wel gezien hebben stond redelijk naast je bij de stoplichten
Dat is denk ik Turbotuur (Arthur) geweest woont in Leiderdorp
GijsClioRS schreef:Vanmiddag rond 17:45 bij de Amsterdamsestraatweg in Utrecht:
Rode GTT met twee gele strepen over de lengte van de auto. Ik zag volgens mij RTC sticker op 't zijraam. Ik gaf nog een duimpie maar die werd niet gezien door de bestuurder (of ik werd zwaar genegeerd, zou ook nog kunnen... )
Vandaag in Apeldoorn, geparkeerd aan de Loolaan (eigenlijk een zijstraatje ervan)
Een zeer nette Clio Williams ph.1
Personal stuurtje erin en voor de rest helemaal origineel.
Kenteken GR-NJ-69
Productie nummer: 1033
Clio Baccara 16v schreef:Vandaag in Apeldoorn, geparkeerd aan de Loolaan (eigenlijk een zijstraatje ervan)
Een zeer nette Clio Williams ph.1
Personal stuurtje erin en voor de rest helemaal origineel.
Kenteken GR-NJ-69
Productie nummer: 1033