en alsie klaar is, komtie toch echt binnen te staan

je hebt gewoon zwak voor zwart, ik zie er ook nog witte velgen op zitten straksHaas schreef:676 zwart metallic
Euh als die van mij in de schaduw staat is ie saai zilvergrijs .....maar als de zon schijntHaas schreef:676 zwart metallic of compleet RS zilvergrijs (zoals die van jochem dus)
Ben niet zo van de felle kleurenBtje saai daarin...
Das echt kut ...........daarom huur ik een schuur.-PAZ- schreef:bij mij gtt zit er ook een kras op het achter scherm, auto staat hier tegenover naast een muurtje ge parkeerd, en er zijn nog altijd mensen die dan toch tussen de auto en de muur door willen lopen![]()
+Clio16v+ schreef:je hebt gewoon zwak voor zwart, ik zie er ook nog witte velgen op zitten straksHaas schreef:676 zwart metallic
niks ervan, mooi two tonePaul1916v schreef:Als je een donkere kleur wil, zou ik die kleur pakken die op de laguna van je pa zit Haas!![]()
![]()
zelfde als riël postte laatst!
Begrijp ik ook welHaas schreef:676 zwart metallic of compleet RS zilvergrijs (zoals die van jochem dus)
Hier vind ik toch die 2tone mooier!!!!!PatrickG schreef:Begrijp ik ook welHaas schreef:676 zwart metallic of compleet RS zilvergrijs (zoals die van jochem dus)
En als je BMW diamandschwarz neemt of zo?
Had ff zitten kloten in NFS Carbon, maar zo krijg je niet echt een impressie, toch ff posten
Op zich lijkt me british racing green wel vet, maar dat vind jij niks volgens mij.
http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 6green.jpg
http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... v6grey.jpg
PatrickG schreef:Begrijp ik ook welHaas schreef:676 zwart metallic of compleet RS zilvergrijs (zoals die van jochem dus)
En als je BMW diamandschwarz neemt of zo?
blauw-wit rulezSteven schreef:2-tone kan echt heel vet zijn bovendien tis stukken origineler op een Reno...
Haas schreef:maar hij wordt lekker toch grijs met antraciet