ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
vak zeg, wat een chaos gister. Ik heb er 3 uur over gedaan van Amsterdam naar Haarlem. Das een stukkie waar ik normaal een half uur over doe 

http://www.nu.nl/algemeen/2157285/man-r ... er-af.html
"Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer."
au
"Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer."
au

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Als je dat leest heb je als man toch wel zoiets van kramp op een minder fijne plek denk ik. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat kom je vast ook niet vaak tegen in de dakgootZijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan ben je al te ver, je laat een andere vent toch niet aan je zak zittentutuur schreef:wat een zieke geest zegsnap alexander alleen ook niet, als hij je zak ronddraaid geef je hem toch een rotklap op ze smoel

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Wouter de Wit schreef:Dan ben je al te ver, je laat een andere vent toch niet aan je zak zittentutuur schreef:wat een zieke geest zegsnap alexander alleen ook niet, als hij je zak ronddraaid geef je hem toch een rotklap op ze smoel

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Was een homo en die andere wou zich niet laten verleiden en toen werd ie een beetje kwaad.
Normaalste zaak van de wereld toch
Normaalste zaak van de wereld toch

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
~thijs~ schreef:vak zeg, wat een chaos gister. Ik heb er 3 uur over gedaan van Amsterdam naar Haarlem. Das een stukkie waar ik normaal een half uur over doe

Gisteren nergens last van gehad.
Om uurtje of 12 naar Reinier gereden en bak gehaald, doorgereden naar Landgraaf. Om half 9 uit Landgraaf vertrokken en om 11 uur stond ik weer in Nieuw Vennep (had eerder kunnen zijn, maar de VW Bus van mn pa gaat niet harder dan 130

Geen sneeuw of narigheid gehad, pas in Nieuw Vennep zelf was het echt glad en vies van de sneeuw.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ik kan je de hand schudden. Gisteren ging ik om 16.00 weg uit Amsterdam Zuidoost (ArenA) en was pas om 19.40 thuis (Zwaag)~thijs~ schreef:vak zeg, wat een chaos gister. Ik heb er 3 uur over gedaan van Amsterdam naar Haarlem. Das een stukkie waar ik normaal een half uur over doe
Het is heel leuk een Renault 5 TR, zeker met GTX stoelen, maar wat was ik blij dat ik op de bank zat.
Vandaag was ik trouwens in een uurtje thuis... toen stond er maar 5km in totaal.
-
- Contacteer:
Aah jij bent dus L0we op GoT, ik had je nog een pb gestuurd geloof ik.Dolfijne5 schreef:Ik kan je de hand schudden. Gisteren ging ik om 16.00 weg uit Amsterdam Zuidoost (ArenA) en was pas om 19.40 thuis (Zwaag)~thijs~ schreef:vak zeg, wat een chaos gister. Ik heb er 3 uur over gedaan van Amsterdam naar Haarlem. Das een stukkie waar ik normaal een half uur over doe
Het is heel leuk een Renault 5 TR, zeker met GTX stoelen, maar wat was ik blij dat ik op de bank zat.
Vandaag was ik trouwens in een uurtje thuis... toen stond er maar 5km in totaal.

-
- Contacteer:
Nja, ok, kon heel erg zo zijn, aangezien jij ook een TR hebt met een GTX interieur. 

-
- Contacteer:
Thnx voor de pb. 

Dan ben jij nog nooit mee geweest met het RTC stappen?Wouter de Wit schreef:Dan ben je al te ver, je laat een andere vent toch niet aan je zak zittentutuur schreef:wat een zieke geest zegsnap alexander alleen ook niet, als hij je zak ronddraaid geef je hem toch een rotklap op ze smoel

-
ah en zitten er toevallig clubcinq stickers op, een spoilertje op de achterklep en staat ie regelmatig onder de arena ?Dolfijne5 schreef:Helpt het als ik zeg dat onze TR wit is?
eeeuuuhhhhhmmmm wtfTim schreef:Dan ben jij nog nooit mee geweest met het RTC stappen?Wouter de Wit schreef:Dan ben je al te ver, je laat een andere vent toch niet aan je zak zittentutuur schreef:wat een zieke geest zegsnap alexander alleen ook niet, als hij je zak ronddraaid geef je hem toch een rotklap op ze smoel

-
- Contacteer:
Lol haha idd. 

dat sterretje word nooit een rondje 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wedden dat die rond wordt
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Taper3.jpg[/img]
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Taper3.jpg[/img]
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
deze al langs gekomen? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 4r&asrc=pl 

Trust me. I know what I'm doing.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die treeplank achterop is serieus de uitlaat?

-
- Contacteer:
Jij zit ook teveel op tweakers zeker xabre? Hahaha. 
Mja wat een hok...

Mja wat een hok...