net wat steven al opmerkt, het zilvere gedeelte zal zilvergrijs van een RS worden (dat felle, of wat Ph I of II is, weet ik zo snel ff niet..) en dat antraciete deel moet donker antraciet worden ja, tegen t zwarte aan.. Welke kleur weet ik nog niet, maar VW heeft een mooi antraciet en BMW ook.
ben niet echt een liefhebber van 2tone combi's, maar aan de andere kant is het moeilijk oordelen tot je het resultaat ziet in zijn geheel. als je er zelf maar 100% tevreden mee bent
Moet je de motorkap nu ook niet nog een klein stukje spuiten om de lijn echt door te laten lopen anders is dat lichtgrijze overal even hoog behalve op de motorkap. Of is dat alleen op de shop zo (this te lang geleden dat ik een Clio had om te weten hoe die lijn loopt
Niks mis mee dacht ik zo. Het zal er toch heel anders uit zien als het er op zit. Misschien dan uitwaaieren/ opverlopen wel mooi is omdat de kleuren in de buurt van elkaar liggen.
Haas schreef:
moet nog net met me pinkie onder de dorpelrand kunnen
Dan wens ik je succes met de drempels
Ik heb er nu al last van. Kutdingen.
Dat komt omdat jij een willie hebt ............de drempels verhogen zich dan ff
Ik heb met zowel me gele als zilver 5 enz ( de vorige 5jes en rode clio ) nergens last van gehad.......oke 80 eroverheen gaat niet ....maar dat gaat ook niet met de primastar
jochem de haas schreef:
Dat komt omdat jij een willie hebt ............de drempels verhogen zich dan ff
Ik heb met zowel me gele als zilver 5 enz ( de vorige 5jes en rode clio ) nergens last van gehad.......oke 80 eroverheen gaat niet ....maar dat gaat ook niet met de primastar
Ja normale drempels gaan wel, maar er zitten ook vervelende tussen die niet gaan. Dan moet je echt je best doen om niets te raken.
heb mijn ouders al gezegd, dat als de clio klaar is, hij daar nooit voor de deur komt te staan, daar kom ik echt niet meer. Das al moeilijk met een Laguna
mmmmm ik zou hem toch altijd graag in het zicht willen hebben ..gewoon afentoe ff kijken of ie nog heel is .............
Das mijn grootste iets ....gewoon zomaar ff ergens neer zetten, nee dat zou ik niet zomaar doen.
Veels te bang dat er wat mee gebeurt ...deukje hier deukje daar veroorzaker foetsie en jij zit met het probleem