tov wanneer?Ferdy schreef: nog gekacheld met de jouwe ?
hij stond vanmorgen op een andere plek ?

hij rijdt bijna elk weekend wel

mwah.. wat is zoeken?Ronald1916V schreef: Als je nog wat zoekt, ik heb praktisch alles liggen voor een R19 16V

tov wanneer?Ferdy schreef: nog gekacheld met de jouwe ?
hij stond vanmorgen op een andere plek ?
mwah.. wat is zoeken?Ronald1916V schreef: Als je nog wat zoekt, ik heb praktisch alles liggen voor een R19 16V
graag, dan kan ik dat even vergelijken met williams assen-PAZ- schreef:Moet je de lengte nog weten, kan anders strax wel eens even meten. Heb als het goed is nog wel een aantal assen liggen.Jean-Paul-S schreef:Als iemand hem rechtop zet, gewoon ingedrukt. Daar wil ik de lengte van weten ivm aanpassing van mn ophaning tzt.
Inderdaad, die moet lager. Dat heb ik nog geprobeerd maar die rommel zat muurvastHaas schreef:het blijft idd een plaatje! alleen moet die achterkant lager
Paz, had je al tijd gehad om te meten?-PAZ- schreef:Zal het vanavond opmeten als ik terug in de werkplaats ben
kan iemand mij adviseren ik zat meer aan 900 honderd ofzo te denken'De kilometerstand is ongeveer 228.000 km, precies weet ik het niet
De distributieriem en de rest is allemaal gedaan bij kilometerstand 216.000 (ook ongeveer )
Ik kan helaas het lijstje niet meer vinden wat er precies allemaal aan gedaaan is, maar een aantal dingen die nog bij me opkomen:
* Nieuwe dynamo
* Nieuwe accu
* Nieuwe kilometertellerkabel '
Voor 900 euro gaat ie simpelweg niet wegVeldMuijz schreef:Heej ik wil een 19 kopen, een renault 1916v Chamade, diegene heeft een hoop gerestaureerd en gedaan enzo, hij wil er 1750 voor,
mijn baas vertelde mij dat het wel beetje duur is voor een 19 aangezien de dagwaarde niet zo hoog zal liggen.
het gaat om
http://www.autoscout24.nl/partner/deale ... 48&lng=dutkan iemand mij adviseren ik zat meer aan 900 honderd ofzo te denken'De kilometerstand is ongeveer 228.000 km, precies weet ik het niet
De distributieriem en de rest is allemaal gedaan bij kilometerstand 216.000 (ook ongeveer )
Ik kan helaas het lijstje niet meer vinden wat er precies allemaal aan gedaaan is, maar een aantal dingen die nog bij me opkomen:
* Nieuwe dynamo
* Nieuwe accu
* Nieuwe kilometertellerkabel '
Aankoopbonnen bewijs genoeg?Xabre schreef:Ik ken die auto verder niet dus je moet maar kijken of je dat wil geloven
Deze auto ken ik wel:
http://link.marktplaats.nl/227924894
Tim_Coupe schreef:Is die zwarte niet van Jacco geweest?
De groene is mij ook erg bekend, ex Ronald 19
Haas schreef:die zwarte IS van jacco
Veel meer antwoorden als ik al heb gegeven gaat niet lukken denk ikpaulvanrooij schreef:stuur hem eens een mail, is een eerlijke, nette auto en weet zeker dat jacco al je vragen kan (en wil) beantwoorden
wooops..Xabre schreef:jezus shit ja dat klopt, ik heb daar ook een mailtje van gehad dat eind februari de stekker er uit ging en dat je moest zorgen dat je de boel gebackupt had