Nou je weet het eigenlijk van te voren ......en moet wat mis gaan.
Gisteren bij de apk bleek dat ie wat koelvloeistof lekte ......en later zag ik dat ie ook wat olie lekte....naja kan altijd.
Dus ik vanochtend hup ding op de krik ( en dus bumper er weer vanaf , leuk hoor laag zijn ) en kijken waar het lekt ...
Had er al een poster onder gelegt om te zien waar de druppels zich lieten neer vallen in de nacht ....
Nouja hij lekte de olie op zijn turboretourleiding...dat ha dik al verwacht want die loopt zeer dicht langs de aandrijfasrubbers , zodoende was de slang zeg maar ingevreten...
Nieuwe slang iets anders monteren en hoppa gaan.
Volgende ....lekage koelwater....iets minder makkelijk want het is nog alvol daar aan de voorkant..
Maar ik heb geluk het is de onderste waterslang ...en ja ik kan hem nog aandraaien ook ......beter opgelost.
Euh na een paar rondjes te hebben gereden ff tjecken....geen lekage wel koelvloeistof wat verdwenen was uit met vaatje ....vreemd
Nuja bij vullen en ontluchten.....
later die middag ff wat aan roy zijn project gedaan ...en toen ff taxi gepeelt voor Arco ....en toen werd het heet onder de kap de lekage was weer zeer duidelijk daar ....
Bleek de onderste slang precies op de plek van de slangenklem een scheurtje te hebben..dus de slangen klem dicht het in eerste instantie wel af maar bij hoge druk ging het toch fout.
FF de slang vervangen ....wat een K klus ..maarja.
Ook meteen ff olie temp sensor aangesloten ....
Morgen maar weer ff een stukkie rijden .....
ff wat foto's erbij;
[img]
http://www.5gt.nl/images/4e5dce618c4a24 ... 5-3145.jpg[/img]
[img]
http://www.5gt.nl/images/c2ef759cc16f77 ... 1-3144.jpg[/img]
[img]
http://www.5gt.nl/images/a8ba16b82ca817 ... 7-3146.jpg[/img]
[img]
http://www.5gt.nl/images/2cd0510facbdb7 ... 1-3147.jpg[/img]
[img]
http://www.5gt.nl/images/bbffb802cadfdb ... 4-3148.jpg[/img]