De Onbekende Renault.
Ja Big Chris
, ik kan niet gaan of jij ziet me.
Maar eh ik ging naar m'n werk en heb de laatste paar dagen in Oostenrijk gezeten, een mooie Reno gezien: een willi, verlaagd, dikke auspuff en extra spoilers onder de bumpers.
oh enne Chris, het is Marc met een C
Cheers

Maar eh ik ging naar m'n werk en heb de laatste paar dagen in Oostenrijk gezeten, een mooie Reno gezien: een willi, verlaagd, dikke auspuff en extra spoilers onder de bumpers.
oh enne Chris, het is Marc met een C
Cheers

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Donderdagmiddag in Arnhem:
Rode Megane Coupe
Kenteken: RP-TP-13
Rode Megane Coupe
Kenteken: RP-TP-13
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Afgelopen week (weet niet meer welke dag) een Paarse 5 GTT, tussen Hoeven en St Willebrord.
Paars, Max Poxer zonneband en van die dikke skirts.
-
vanochtend bij Veban, een Clio -geloof een williams- met renault tuning club sticker en eigenaar er naast. wie was dat?
-
- Contacteer:
welke kleur was ie nou?Jeroen schreef: een Paarse 5 GTT, tussen Hoeven en St Willebrord.
gisteren reed er een mooie grijze clio op de snelweg voorbij het bedrijf waar ik werk in babberich (vlak bij de duitse grens), was duidelijk te horen (dik geluid) toevallig iemand van hier?
OranjeMichel Meganefreak schreef:welke kleur was ie nou?Jeroen schreef: een Paarse 5 GTT, tussen Hoeven en St Willebrord.

Tom,
Is het deze misschien?
Is het deze misschien?
Rory schreef:Tom, das een oude collega van me, helaas niet op tijd kunnen overhalen voor de club, heeft toevallig die R5GTT gekocht omdat zn Swift het had begeven
Volgende keer moet je hem toch attenderen op de club want hij was wel geintresseerd
Vandaag gespot in groningen. De nieuwe senic. Ziet er in het echt toch wat mooier uit dan op de foto.
Vrijdag gespot op de vondellaan in groningen. een blauwe clio 16v met grijze speedlines en lekker verlaagd. Deze clio is van een welbekende persoon uit harkstede.
Vrijdag gespot op de vondellaan in groningen. een blauwe clio 16v met grijze speedlines en lekker verlaagd. Deze clio is van een welbekende persoon uit harkstede.
There will be plenty of time to rest when your dead
Gespot 6-10-2002 omstreeks 13:30:
- Lokatie: Bodegraven, op de Bodegraafse straatweg, de weg langs de Mac Donalds, thv de Mac Donalds.
- Model: Clio16V.
- Kleur: Blauw metallic.
- Tuning: Op het eerste oog iets verlaagd,, voorzien van gouden velgen.
- Kenteken: 84-HF-FS.
- Staat: Netjes.
We zagen de auto net te laat, dus ik heb geen verdere details.
Ik en Ger reden daar op de fiets..:
- Lokatie: Bodegraven, op de Bodegraafse straatweg, de weg langs de Mac Donalds, thv de Mac Donalds.
- Model: Clio16V.
- Kleur: Blauw metallic.
- Tuning: Op het eerste oog iets verlaagd,, voorzien van gouden velgen.
- Kenteken: 84-HF-FS.
- Staat: Netjes.
We zagen de auto net te laat, dus ik heb geen verdere details.
Ik en Ger reden daar op de fiets..:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Gisteren (6-10-2002) om +/- 14:00
Op de Broekveldselaan te Bodegraven .
Een Clio V6 in de kleur zilver met groene platen.
Marcel, verdwaald? Bel dan ff, had je ff een bakkie kunnen doen.Marcel (mlg) schreef:Gisteren (6-10-2002) om +/- 14:00

-
- Contacteer:
Mijn vader moest zijn nieuwe wagen ophalen (een VW , yep een VW , nobody's perfect
) En ik moest hem brengen .Volgende keer bel ik wel ff . Ik kom binnen kort ook wel ff naar de FNB , is het elke vrijdag ? en hoe laat ?
Ik hoor het wel
Marcel
Ik hoor het wel
Marcel
Waarom koopt hij hem bij van Beynum dan? Goedkoper? Of moest het van de zaak? Was je met de Clio?
F.N.B., elke vrijdagavond Mac Bodegraven. de eerste komen zo rond 21:00. Leuk als je eens komt. Hou altijd het F.N.B. topic in de gaten.
Je weet nu hoe ver het rijden is, valt wel mee he?
F.N.B., elke vrijdagavond Mac Bodegraven. de eerste komen zo rond 21:00. Leuk als je eens komt. Hou altijd het F.N.B. topic in de gaten.
Je weet nu hoe ver het rijden is, valt wel mee he?

-
- Contacteer:
Het was een gebruikte wagen , Passat . Hij had hem via internet gevonden , dit was het type en kleur die hij zocht voor de juiste prijs .Dus ff een stukje rijden . Alles in Nederland is dicht bij toch ?
. Ja ik was met de Clio , het verkeer zat wel erg vast ivm wegwerkzaam heden .
Ben jij er ook altijd bij de fnb ?
Om ff on topic te blijven
: Ook nog gespot die dag
5 x de Nieuwe espace bij de Dealer in Bodegraven .

Altijd.
: Ook nog gespot die dag
Ze hadden een show inderdaad, tevens vrijdag en zaterdag 5 verkocht.
Altijd.

Ze hadden een show inderdaad, tevens vrijdag en zaterdag 5 verkocht.
-
Ik zie best vaak een witte R5GTT rijden in eindhoven met een luchthap met 3 vakjes.
Zit die ook bij de RTC ?
Of is dat een 'onbekende' ?
Gr
Serge
Zit die ook bij de RTC ?
Gr
Serge
Gespot een grijze GT Turbo, verlaagd, 16" velgen in Amstelveen bij de ABN AMRO, Van Heuven Goedhartlaan.
Zag er goed uit.
Kenteken kon ik niet goed zien, geloof aan het eind 43
Data en tijd: 07-10-2002 om 13:15 uur.
Groeten,
Dennis
Zag er goed uit.
Kenteken kon ik niet goed zien, geloof aan het eind 43
Data en tijd: 07-10-2002 om 13:15 uur.
Groeten,
Dennis
-
zaterdagmiddag rond een uur of 3, een witte gtt ph2 met blonde dame er in, reed over de pieter de hooghbrug hier in rotterdam.
-
Niemand die deze auto kent ? Of de eigenaar(in) ?Serge1916V schreef:Ik zie best vaak een witte R5GTT rijden in eindhoven met een luchthap met 3 vakjes.
Zit die ook bij de RTC ?
Gr
Serge

-
Ik ben vandaag ingehaald door een renault clio sedan. Zelf zat ik in een toyota busje uit 1981.
oh ja, even om het plaatje compleet te maken. Dit is zojuist gebeurd in hartje hurghada Egypt (36 graden en onbewolkt)
oh ja, even om het plaatje compleet te maken. Dit is zojuist gebeurd in hartje hurghada Egypt (36 graden en onbewolkt)
Jij ben zeker de leukste thuis.[rsi]peerke schreef:Ik ben vandaag ingehaald door een renault clio sedan. Zelf zat ik in een toyota busje uit 1981.