ACT: Films&Series
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Morgen naar TBS. Kijken wat dat gaat worden met Theo Maassen 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
is dat ook met Sofie Hilbrand?
heb daar stukkies van gezien bij de laatste spuiten en slikken, echt een nederlandse film. lijkt me best aardig
heb daar stukkies van gezien bij de laatste spuiten en slikken, echt een nederlandse film. lijkt me best aardig
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zover ik weet niet met Sofie Hilbrand...maar ik heb inderdaad ook de stukjes gezien bij Spuiten en Slikken.
Ook nog even de trailer bekeken, maar denk dat het wel een aardige film is...morgen om 10 uur weet ik meer
Ook nog even de trailer bekeken, maar denk dat het wel een aardige film is...morgen om 10 uur weet ik meer
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zometeen trouwens Ali G op RTL5. voor degene die m nog niet 16 keer gezien heeft 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ach geen verkeerd vermaak voor een vrijdagavondje
(gelijk ff de avatar aangepast
)
En dan om 22u nog wat Overhaulin' op discovery

En dan om 22u nog wat Overhaulin' op discovery
Gisteravond naar Cloverfield geweest. Dat was toch zeker wel de moeite! Lekker snack-size, erg mooi gemaakt, en spanning genoeg
Viel me erg mee, kijkt goed weg, aanradertje hoor !

Over Cloverfield hoor ik erg wisselende berichten moet ik zeggen, maar ik wil m zeker nog gaan zien.
Afgelopen zaterdag naar TBS geweest.... aparte film moet ik zeggen, wel een goede film, maar persoonlijk geen leuke film. Hij laat toch een naar smaakje achter.
Nu had ik ook geen comedy verwacht of iets dergelijks, maar voor een leuk avondje vermaak zou ik er niet nog eens heen gaan, laat ik het zo zeggen
Van de week ook Gone Baby Gone gezien, goede film, 8,5. Tevens We own the night gekeken, 8.
Afgelopen zaterdag naar TBS geweest.... aparte film moet ik zeggen, wel een goede film, maar persoonlijk geen leuke film. Hij laat toch een naar smaakje achter.
Nu had ik ook geen comedy verwacht of iets dergelijks, maar voor een leuk avondje vermaak zou ik er niet nog eens heen gaan, laat ik het zo zeggen

Van de week ook Gone Baby Gone gezien, goede film, 8,5. Tevens We own the night gekeken, 8.
Reno-loos
gisteravond never forget zitten kijken.
gewoon een uur van me leven weggegooid, laatste helft zo'n beetje op 4 speed zitten kijken
gewoon een uur van me leven weggegooid, laatste helft zo'n beetje op 4 speed zitten kijken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jochem de Haas schreef:Kijken er nog meer RTCers Miami Vice?!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ah, ik hoopte al op nog een fan.
Seizoen 3 is erg goed, minder die simpele verhaallijnen. Seizoen 4 ben ik dan wel erg benieuwd naar.

Seizoen 3 is erg goed, minder die simpele verhaallijnen. Seizoen 4 ben ik dan wel erg benieuwd naar.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Vanavond naar de film TBS geweest... erg indrukwekkend en heftig! Ik kan niet zeggen dat ik vrolijk de bios uit kwam.... maar dat had ik ook niet verwacht natuurlijk
Een aanrader wat mij betreft maar niet 1 om lekker bv. een date mee op te leuken.
Oh jah en Theo Maassen speelde erg goed... denk dat ik voortaan even niet naar shows van hem kan kijken zonder aan deze film te denken.
Een aanrader wat mij betreft maar niet 1 om lekker bv. een date mee op te leuken.
Oh jah en Theo Maassen speelde erg goed... denk dat ik voortaan even niet naar shows van hem kan kijken zonder aan deze film te denken.
Zaterdagavond Superbad gekeken, nou de titel past perfect, wat een meuk
6 voor de moeite, sporadisch een grappig moment erin.
Gisteravond The Astronaut Farmer gekeken. Vermakelijke film, een 7, maar geen superfilm.

Gisteravond The Astronaut Farmer gekeken. Vermakelijke film, een 7, maar geen superfilm.
Reno-loos
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris schreef:Hebbes!Chris schreef:Box 5 ben ik nog niet tegen gekomen in de winkel...

Ik heb van het weekend Rendition gezien en ik was aangenaam verrast! Goede film met toch best een aardige cast!
Jake Gylenhaal (Brokeback Mountain, Donnie Darko)
Reese Witherspoon (Walk The Line)
Meryll Streep
Ik vind 'm toch wel een 7,5 waard.
Jake Gylenhaal (Brokeback Mountain, Donnie Darko)
Reese Witherspoon (Walk The Line)
Meryll Streep
Ik vind 'm toch wel een 7,5 waard.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nu op RTL5: bad boys II
erg vette film!
erg vette film!
iemand Breach al gezien? wel aardig
het jaar is net 2 maanden oud man 

Yes
Maar ik vond het echt een leuke film, in tegenstelling wat je normaal van dit soort films zou verwachten. Je moet wel geen hoogstaande thriller met diepe verhaallijn verwachten, maar als je gewoon eens lekker een no brains actiefilm wil zien, deze kijken 
Dit is ook 1 van de weinige game verfilmingen die het vrij goed heeft gedaan in de bioscopen geloof ik.

Dit is ook 1 van de weinige game verfilmingen die het vrij goed heeft gedaan in de bioscopen geloof ik.
Reno-loos