Huh...Marcel J. schreef:Mag ik inkoppen?!Rianne Tinnemans schreef:RoyH schreef:dan zou ie d'r terug brengen omdat hij haar lek heeft geprikt bram
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Nee.
Moet nog op TUV, maar moet straks idd nog eens bellen.
Overigens moet ik eerst mijn ketel ingevoerd hebben.
Moet nog op TUV, maar moet straks idd nog eens bellen.
Overigens moet ik eerst mijn ketel ingevoerd hebben.
Nee, ivm verzekering enzo waar mijn auto op moet.
-
RTC Openings Meeting 11 Maart
Vertrek: carpool plaats bij vd Valk te Urmond
Tijd: 10.30 uur
(tijd en plaats onder voorbehoud)
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy - Clio
- Ruud en bram -Clio
-
-
-
-
-
-
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy - Clio
- Ruud en bram -Clio
-
-
-
-
-
-
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
-
-
-
-
-
-
Kleine aanpassing.
trouwens Bram je hebt je naam in kleine letter geschreven.... muhaha je hebt gelijk ruudje ze blijven grappig
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
-
-
-
-
-
-
Kleine aanpassing.
trouwens Bram je hebt je naam in kleine letter geschreven.... muhaha je hebt gelijk ruudje ze blijven grappig

Reno-loos
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
- Rik - Clio RS
-
-
-
-
-
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
- Rik - Clio RS
-
-
-
-
-
-
raar
die koppeling, je vermelde eerder dat er een soort busje zat bij de kabel op de koppelvork, mischien kun je dat busje er weer tussen zetten...
of de koppeling zelf is naar zijn gootje.

of de koppeling zelf is naar zijn gootje.
ja kan allemaal na het puzzelen van het koppelingspedaal even gereden ging goed. dus alles weer ogperuimt etc. en daarna weer rijden en toen was het weer minder. het lijkt alsof het net niet goed koppeld. dus soms wel soms niet. maar ja zoals ik al zei niet veel tijd daarna meer gehad om verder te kijken dus mee opgehouden. maandag heb ik weer tijd en ga ik weer verder kijken. maar ik ben bang dat het iets in de bak is. het rare vind ik dan alleen dat de koppelingskabel springt en dat ik dan ineens deze problemen heb
.

Tenzij je voor de breuk van de kabel al "problemen" had lijkt het mij stug dat je nu een bak probleem hebt. Of er moet net op dat moment zich een probleem hebben voor gedaan, maar aan gezien je zelf zegt dat je erna wel nog rond hebt gereden zonder het probleem, lijkt het mij echt stug dat het de bak is.
Denk dat het toch in de kabel ligt. gewoon nog eens opnieuw monteren eventueel in een andere volgorde. Ik heb eens met de vijf een soort gelijk probleem gehad, wat weg ging toen ik eerst de pedaal deed en daarna de bak.
Klink alsof de kabel te lang is. kijk eens goed naar het stelmechanisme of idd dat busje?!
Laat anders maar eens wat weten, ik wil best eens mee komen puzzelen. Vast weer een leermoment voor mij
Succes
Denk dat het toch in de kabel ligt. gewoon nog eens opnieuw monteren eventueel in een andere volgorde. Ik heb eens met de vijf een soort gelijk probleem gehad, wat weg ging toen ik eerst de pedaal deed en daarna de bak.
Klink alsof de kabel te lang is. kijk eens goed naar het stelmechanisme of idd dat busje?!
Laat anders maar eens wat weten, ik wil best eens mee komen puzzelen. Vast weer een leermoment voor mij

Succes
dan had je erbij moeten zijn toen ik het pedaal inelkaar was aan het zetten. had je echt mee kunnen puzzelen. wat een raar systeem is dat hey. echt tjonge jonge hoe verzinnen ze het. haal je een nieuw pedaal en ben je een half uur bezig met het inelkaar zetten van het pedaal zelf.
Volgens mij heb je niet genoeg spanning op de kabel staan, dat schiet het mechanisme volgens mij over de tandjes heen. ALs ik het mij teminsten goed voorstel, tis te lang gelden dat ik nog eens een kabel heb vervangen.
die 150 km gaan het hem echt niet doen. Wel een leuke ervaring toch?!
die 150 km gaan het hem echt niet doen. Wel een leuke ervaring toch?!
-
- Über-Spammer
hoe doe je dat dan? gewoon de versnelling in rammen?ohw ja, ik heb wel een 150 km gereden zonder kabel maar een paar keer schakelen zonder kabel zou toch niet zo erg moeten zijn? heb volgens mij 3 of 4 geschakeld en meeste gewoon in z'n 5 gereden
juiste punt zoeken om te schakelen. is een bepaald tourental waarbij het wel lukt om te schakelen. dit wist ik toevallig door iemand die vanuit flevoland terug is gereden
vandaar dat ik dit ook gedaan heb. was wel een leuke ervaring erbij

er is idd een bepaald toerental dat je kunt schakelen zonder dat je de koppeling hoeft te gebruiken, ook als deze goed werkt. Alleen om dit punt te vinden zonder je koppeling te slopen...
een vriend van me heeft dit een keer uitgeprobeerd met zijn oude kadet, het kan wel in ieder geval.

een vriend van me heeft dit een keer uitgeprobeerd met zijn oude kadet, het kan wel in ieder geval.
Reno-loos
-
idd ROY.... 

-
danny ff wat anders,
ik heb vorig jaar het blok uit mijn GTT gehaald en nadat ik em weer erin had, ha dik in het begin ook het idee dat er wat mis was met de koppeling, ik had alles losgehad en er een andere koppeling-drukgroep ingezet. toen alles weer in mekaar zat en ik ging rijden, kreeg ik ik em nauwelijks of niet in de veresnellingen, eerst ook met dat koppelingspedaal zitten spelen, daar lag het dus niet aan,. Uit eindelijk lag het daar niet aan, het lag aan de stand van de schakelstang. DUSS, morgen als het droog is ff de wagen omhoog en de schakelstang afstellen, maw vedraaien en niet verschuiven zoals ik eerst deed....
het is maar een tip, mischien dat het helpt
ik heb vorig jaar het blok uit mijn GTT gehaald en nadat ik em weer erin had, ha dik in het begin ook het idee dat er wat mis was met de koppeling, ik had alles losgehad en er een andere koppeling-drukgroep ingezet. toen alles weer in mekaar zat en ik ging rijden, kreeg ik ik em nauwelijks of niet in de veresnellingen, eerst ook met dat koppelingspedaal zitten spelen, daar lag het dus niet aan,. Uit eindelijk lag het daar niet aan, het lag aan de stand van de schakelstang. DUSS, morgen als het droog is ff de wagen omhoog en de schakelstang afstellen, maw vedraaien en niet verschuiven zoals ik eerst deed....

-
- Über-Spammer
maar dat staat los van je kabel. wel vreemd maar is zeker het kijken waard.
kun je me wat beter uitleggen hoe dit moet gebeuren?? morgen moet ik helaas werkenPatrick L. schreef:danny ff wat anders,
maandag heb ikw eer tijd omeraan te werken.. maar maandag waarschijnlijk ook nog voor een andere clio kijken dezelfde als nu met dezelfde kleur... leuk voor onderdelen

- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
- Rik - Clio RS
- Bas + Amely - Coupe
-
-
-
-
- Danny & Ilona - 5gtt
- Oliver - Clio
- Roy en Stan - Clio
- Ruud en bram -Clio
- Rik - Clio RS
- Bas + Amely - Coupe
-
-
-
-
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
je schakelstang zit in elkaar geschoven, als je de bout-moer losdraaid kun je de stang iets verdraaien, zet de pook eerst in de 2e versnelling en dan een klein tikkie verdraaien. zul je een paar keer moeten proberen,totdat ie makkelijk in alle versnelingen valt.voske schreef: kun je me wat beter uitleggen hoe dit moet gebeuren?? morgen moet ik helaas werken
maandag heb ikw eer tijd omeraan te werken.. maar maandag waarschijnlijk ook nog voor een andere clio kijken dezelfde als nu met dezelfde kleur... leuk voor onderdelen
ben benieuwd of mij dit gaat lukkenPatrick L. schreef:je schakelstang zit in elkaar geschoven, als je de bout-moer losdraaid kun je de stang iets verdraaien, zet de pook eerst in de 2e versnelling en dan een klein tikkie verdraaien. zul je een paar keer moeten proberen,totdat ie makkelijk in alle versnelingen valt.voske schreef: kun je me wat beter uitleggen hoe dit moet gebeuren?? morgen moet ik helaas werken

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
jip donderdag is weer tnm!