Merijn moest je zeker wakker maken om te kunnen filmen?
Jazeker, staat voor het najaar op het programma. Mijn ega gaat dan een paar maanden op reis, dus dan rest mij niets anders dan maar gewoon dag en nacht in de schuur te gaan klussenLex schreef:Haas, als je deze klaar hebt. Ga je dan eindelijk weer eens wat doen aan dat stoffige ding bij je ouders in de garage?
Haas schreef:![]()
Jazeker, staat voor het najaar op het programma. Mijn ega gaat dan een paar maanden op reis, dus dan rest mij niets anders dan maar gewoon dag en nacht in de schuur te gaan klussenLex schreef:Haas, als je deze klaar hebt. Ga je dan eindelijk weer eens wat doen aan dat stoffige ding bij je ouders in de garage?
Niet verwisselt met stekker van de extra injector onder je spruitstuk? Volgens mij kan dat namelijk.Haas schreef:Wat doe je op zondag als je terugbent van vakantie...? Juist, sleutelen aan die ellende!
Hij is op zich wel een redelijk eind af als basis auto, zeg maar APK waardig, kooi enz moet er wel nog in, maar dat komt later. Uitlaat hangt er onder, maar ik miste wat klemmen, dus hij lekt nog wat
Heb wel een probleempje, hij loopt 2000 tpm stationair. Rechts op het inlaatspruitstuk zit nog zo'n aansluiting voor het actief koolfilter ofzo, die heb ik niet aangesloten. Als ik die afdop, zakt hij iets, maar niet veel, dus ik gok dat hij nog ergens een lek heeft?? Als ik de carterontluchtingsslangen op de achterzijde van het luchtfilter dichtknijp zakt hij redelijk fors in toeren, maar ik weet niet precies hoe veel, zo lang zijn mijn namelijk armen niet. Als laatste zag ik dat de inlaattemperatuursensor in het gasklephuis niet is aangesloten... die stekker is ff verdwenen van de kabelboom geloof ik, haha. Op de kapotte motor zat die er ook op, dus hij zal nog wel ergens hangen denk ik.
Iemand een idee waar ik kan beginnen met zoeken?
ah je bedoeld die pot, ik vat m al, laat maarMartijn Kool schreef:actief koolfilter?
bedoel je niet de stappenmotor? als je die niet aansluit is het nogal logisch dat ie wat hoog loopt, de stappenmotor regelt het stationair toerental..
Zoiets ja, dat ding spuit wat extra in ofzo als ie koud is.tutuur schreef:5de injector?? heeft dat met choke te maken?
Zoiets ja, heb er zoveel liggen dat ik altijd gewoon ff een andere pak.Jean-Paul-S schreef:Was er geen truc voor? Als je met de stappenmotor rammelt en je hoort hem klapperen: Dan is hij goed. Hoor je hem niet, zit hij vast?
en welke is dat? Zeg maar aan de bijrijderskant waar ook de aansluiting van de MAP sensor zit? Daar zit niets op namelijk... hoort daar de tankontluchting op met die complete pot die rechtsvoor achter de voorbumper zit?!Bart V schreef:Kijk ook even of het vacuumslangetje van de tankontluchting aangesloten is op het spruitstuk, en of het slangetje ook daadwerkelijk aan de klep zit.
Yep, dat is em. En dat is dan waarschijnlijk ook je probleemHaas schreef: en welke is dat? Zeg maar aan de bijrijderskant waar ook de aansluiting van de MAP sensor zit? Daar zit niets op namelijk... hoort daar de tankontluchting op met die complete pot die rechtsvoor achter de voorbumper zit?!