95% zeker kom ik de zondag even langswippen am Ring. Weet alleen nog niet of het de Xantia of de Astra wordt, en wie ik meeneem... (lees: weet nog niet of ze mee wil)
-Tim / Team Beverwijk
ja he, je kachelt naar zwolle, gapt 2 draagarmen van een 19 subframe wat daar nog staat wat van mij en ronald soort van is en je kunt rijden.Steven schreef:Zeg is er nu nog nieuws omtrent dit weekend eigenlijk, Riël?
Net de Williams op de brug geflept, maar ik zie dat er 1 draagarmrubber verrot is en de andere kant is ookal niet best is. Daarbij ook nog de buitenste stabstangrubbers die behoorlijk veel speling hebben.
En eigenlijk wil ik dat gewoon vervangen hebben door powerflex en daar heb ik nu even geen budget en tijd meer voor...
*zucht* ik moet em maar laten staan dat weekend
Ho maar.. 19 draagarmen zijn langerMartijn Kool schreef:ja he, je kachelt naar zwolle, gapt 2 draagarmen van een 19 subframe wat daar nog staat wat van mij en ronald soort van is en je kunt rijden.Steven schreef:Zeg is er nu nog nieuws omtrent dit weekend eigenlijk, Riël?
Net de Williams op de brug geflept, maar ik zie dat er 1 draagarmrubber verrot is en de andere kant is ookal niet best is. Daarbij ook nog de buitenste stabstangrubbers die behoorlijk veel speling hebben.
En eigenlijk wil ik dat gewoon vervangen hebben door powerflex en daar heb ik nu even geen budget en tijd meer voor...
wat is het probleem?
minder geld uit geven aan meguars jonge
huh? die schijtwilli's hebben gewoon 19 16v draagarmen incl stabistang... toch?Ronald1916V schreef:Ho maar.. 19 draagarmen zijn langerMartijn Kool schreef:ja he, je kachelt naar zwolle, gapt 2 draagarmen van een 19 subframe wat daar nog staat wat van mij en ronald soort van is en je kunt rijden.Steven schreef:Zeg is er nu nog nieuws omtrent dit weekend eigenlijk, Riël?
wat is het probleem?
minder geld uit geven aan meguars jonge![]()
Wel kloten Steven, was nog wel even mooi geweest om de Willy los te laten voordat je het land voor een tijdje gaat verlaten..
Owja.. je hebt een Williams he.. kon dat typenummertje laat alleen niet vinden op 't dashSteven schreef:Een Williams staat op 19 draagarmen hoor Ronaldo
zou ik ook wel eens willen wetenSteven schreef:Zeg is er nu nog nieuws omtrent dit weekend eigenlijk, Riël?
Prima !Tim schreef:Goed aan de prijs ja. Misschien toch een tent overwegen Ronald?