Op zoek naar originele stickers Gtt

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Ad van Haperen
Contacteer:

Abel schreef:ha dat is die franse pdf van een sticker... die heeft een verloop in de letters. die worden steeds dikker.. Dus dat is eigenlijk jammer..

Maar ik moet zeggen dat het er netjes uitziet :)
ik zal straks weleens een closeup maken dit zijn dus allemaal losse puntjes die allemaal los zijn getekend (S) je moet er maar zin in hebben :wink: .... maar resultaat is erg goed geworden moet ik zeggen (Y)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

En wat worden de kosten nou? En zijn die letters GT Turbo ook los en in het zilver verkrijgbaar?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Patricia

Patricia schreef:Je zou op 69,95 euro per set komen.
De letters GT Turbo zijn ook los te verkrijgen. Maar stuur maar een pm met wat je precies wil hebben dan kan ik die preciezer beantwoorden. :)
Riël
Über-Spammer

:worship: :worship: :worship: :worship:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ad van Haperen
Contacteer:

Bij deze nog bedankt voor het lenen van de stukken auto :wink: oldsool

De vergoeding ervoor komt nog goed!!!
Ad van Haperen
Contacteer:

Ad schreef:
Abel schreef:ha dat is die franse pdf van een sticker... die heeft een verloop in de letters. die worden steeds dikker.. Dus dat is eigenlijk jammer..

Maar ik moet zeggen dat het er netjes uitziet :)
ik zal straks weleens een closeup maken dit zijn dus allemaal losse puntjes die allemaal los zijn getekend (S) je moet er maar zin in hebben :wink: .... maar resultaat is erg goed geworden moet ik zeggen (Y)
Het heeft ff geduurd maar hier een fototje van de sticker, je kunt de puntjes zien, het is dus niet een verloop maar echt hetzelfde princiepe als de originele.

[img]http://img84.imageshack.us/img84/5884/dsc05537ga5.th.jpg[/img]
Dit is een test sticker op een witte ondergrond geplakt, de sticker is dus doorzichtig waardoor de kleur van je auto er doorheen komt

Op de meeting volgende week kunnen de stickers gekocht worden.

We zullen een paar setjes meenemen (rode en grijze letters GTTURBO en GTE)
Andere kleuren kunnen eventueel ook op aanvraag

Als je echt geintereseerd ben meld het dan even zodat we een setje appart kunnen houden voor je!
oldskool

Ad schreef:Bij deze nog bedankt voor het lenen van de stukken auto :wink: oldsool

De vergoeding ervoor komt nog goed!!!
:D :D :D (Y)
Plaats reactie