ACT: Renault 5 GTE.
-
- Über-Spammer
ah ok, ziet het er dus aparter uit dan dat het is.
-
zit de tellerbak nog in die gte ?
-
- Über-Spammer
-
hmm maar eens bellen, jammer alleen dat het in drachten is

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Raad eens wie er in Drachten woont en regelmatig op die sloop te vinden is... 
-
- Contacteer:
Ook onder RTC markt geplaatst, maar dubbel onder de aandacht brengen kan vast geen kwaad:
Renault 5 GTE gezocht!!
Mijn eerste auto was een 5 GTS, daar heb ik anderhalf jaar met plezier in gereden. Deze heb ik vorig jaar verkocht om oldtimer te gaan rijden, een volvo 343 variomatic. Ontzettend leuke auto, maar ik verlang weer terug naar de vijf!!
Mijn volvo staat nu te koop:
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/75 ... gvrij.html
En ik wil dus graag een 5 GTE kopen. Er mag een beetje werk aan zitten, maar liefst geen restauratieproject! De prijs komen we wel uit.
Weet je er een te koop staan, of wil je je GTE kwijt? Let me know!!!
Renault 5 GTE gezocht!!
Mijn eerste auto was een 5 GTS, daar heb ik anderhalf jaar met plezier in gereden. Deze heb ik vorig jaar verkocht om oldtimer te gaan rijden, een volvo 343 variomatic. Ontzettend leuke auto, maar ik verlang weer terug naar de vijf!!
Mijn volvo staat nu te koop:
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/75 ... gvrij.html
En ik wil dus graag een 5 GTE kopen. Er mag een beetje werk aan zitten, maar liefst geen restauratieproject! De prijs komen we wel uit.
Weet je er een te koop staan, of wil je je GTE kwijt? Let me know!!!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Tcoh weer een 5je?! Goed bezig!! Ik zag je al vaker voorbij rijden in die Volvo, maar de 5 is toch een stuk leuker
Succes met de zoektocht
Succes met de zoektocht

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
ja ik mis gewoon het kart-gehalte
maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school
ik wil nou wel een gte, want die gts van mij was me toch niet snel genoeg (en die volvo is helemaal zo traag als dikke stront door een rietje)
daar ga ik al het onnodige gewicht uit halen, verlagen, en brede bandjes onder leggen zodat ik van de zomer weer een vette wagen heb!
hopelijk duurt het niet te lang voordat ik er een vind...

maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school

ik wil nou wel een gte, want die gts van mij was me toch niet snel genoeg (en die volvo is helemaal zo traag als dikke stront door een rietje)
daar ga ik al het onnodige gewicht uit halen, verlagen, en brede bandjes onder leggen zodat ik van de zomer weer een vette wagen heb!

-
SasjeSuper5 schreef: maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school![]()

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Haha, ja ik heb je inderdaad wel eens over die drempels voor die kinderboerderij heen zien knallen
Maarja, beter dan mijn GTT, ik kan niet eens langs die weg rijden, ik moet helemaal via de andere kant
Hopen dat je snel iets vindt...en hopelijk ook nog eens zonder al teveel werk (let op de roest)
Op http://www.clubcinq.nl staat er wel één, maar daar is de carrosserie niet veel meer van, maar kost maar 200
Misschien een andere carrosserie kopen en alles overzetten? 

Maarja, beter dan mijn GTT, ik kan niet eens langs die weg rijden, ik moet helemaal via de andere kant

Hopen dat je snel iets vindt...en hopelijk ook nog eens zonder al teveel werk (let op de roest)
Op http://www.clubcinq.nl staat er wel één, maar daar is de carrosserie niet veel meer van, maar kost maar 200

Laatst gewijzigd door MartijnG op zo 11 feb 2007 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
tis maar een volvoSander de Bruin schreef:SasjeSuper5 schreef: maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school![]()
![]()

-
bekend planSasjeSuper5 schreef:ja ik mis gewoon het kart-gehalte![]()
maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school![]()

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... c&start=54 , heb je alvast een lijstje van dingen die je kunt tegenkomen

SasjeSuper5 schreef:tis maar een volvoSander de Bruin schreef:SasjeSuper5 schreef: maar met zo'n volvo kun je wel met 100km/h over de drempels voor de kinderboerderij bij school![]()
![]()
Ik denk dattie de kindjes bedoeld die daar op bezoek zijn bij de kinderboerderij...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
daar zitten nooit kinderen bij die stinkboerderij! Opdoeken moeten ze die handel daar....
Kennen we daar tenminste weer btje racen 

-
- Contacteer:
en al helemaal niet midden in de nacht, als ik klaar ben met klussen in de teamruimte en naar huis ga...
-
En de hang marokanen dan ?SasjeSuper5 schreef:en al helemaal niet midden in de nacht, als ik klaar ben met klussen in de teamruimte en naar huis ga...
-
- Contacteer:
who cares 

-
hehe
Ken je niet, mag je nu al

Ken je niet, mag je nu al

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hangende marrokanen kunnen toch niet overstekenSander de Bruin schreef:En de hang marokanen dan ?SasjeSuper5 schreef:en al helemaal niet midden in de nacht, als ik klaar ben met klussen in de teamruimte en naar huis ga...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Je weet maar nooit, ze komen ineens van alle kanten 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ruitenwissers aan 

-
- Contacteer:
ey luco wil jij je gte niet kwijt 

-
- Contacteer:
is het wat om een gte uit duitsland te importeren, ik heb weer een woest apparaat gevonden, wederom met fout oranje
foute gte voor sas
iemand ervaring met invoeren?

foute gte voor sas
iemand ervaring met invoeren?
ff bellen met de RDW, vaak kan je dan al binnen een paar dagen langskomen. Ze kijken dan of de gegevens kloppen, en desgewenst een apk'tje. Ter plekke kan je ook de BPM aftikken, en dan heb je binnen 2 of 3 dagen je kenteken thuis liggen.
rev it like a rental
-
- Contacteer:
die op die link is dat wel een echte GTE? als ik die stoelen zo zie zijn die in ieder geval niet GTE en die vloerbedekking ook niet volgens mij
Hehe lekker setje strandstoelen zitten erin 
Invoeren is idd wat Menno zegt echt een eitje. Je zult de auto wel op een aanhanger hierheen moeten krijgen en ergens in een garage/eigen terrein moeten zetten.
Dan bel je de RDW om een afspraak te maken met een één-dagskenteken, die geven ze jou telefonisch door en die mag je op een papier stiften om mee naar het keuringsstation te rijden. (en weer terug).
Keuring kost iets van rond de 100 en de apk 25 uit m'n hoofd, daarna nog ff langs de douane voor de bpm. Vermoedelijk iets van 180.
Tis beetje geharrewar op zo'n station, maar ik stond vorig jaar met m'n Corolla na een uurtje weer buiten (nadat ik een uur moest wachten tot ik aan de beurt was).
Dan nog ff wachten tot de RDW je papieren opgestuurd heeft, platen laten aanmaken en gaan. (duurt meestal een weekje).

Invoeren is idd wat Menno zegt echt een eitje. Je zult de auto wel op een aanhanger hierheen moeten krijgen en ergens in een garage/eigen terrein moeten zetten.
Dan bel je de RDW om een afspraak te maken met een één-dagskenteken, die geven ze jou telefonisch door en die mag je op een papier stiften om mee naar het keuringsstation te rijden. (en weer terug).
Keuring kost iets van rond de 100 en de apk 25 uit m'n hoofd, daarna nog ff langs de douane voor de bpm. Vermoedelijk iets van 180.
Tis beetje geharrewar op zo'n station, maar ik stond vorig jaar met m'n Corolla na een uurtje weer buiten (nadat ik een uur moest wachten tot ik aan de beurt was).
Dan nog ff wachten tot de RDW je papieren opgestuurd heeft, platen laten aanmaken en gaan. (duurt meestal een weekje).
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die zit ruim boven je budget sasSasjeSuper5 schreef:ey luco wil jij je gte niet kwijt

Joa maar de tellerbak en de remmen voor welAd schreef:die op die link is dat wel een echte GTE? als ik die stoelen zo zie zijn die in ieder geval niet GTE en die vloerbedekking ook niet volgens mij

Dat wel ,alleen bremen, hmm, da's om de hoek zeg

-
- Contacteer:
heeft ze maar een budget van 100 ofzo ?Luco/Alpine-racer schreef:die zit ruim boven je budget sasSasjeSuper5 schreef:ey luco wil jij je gte niet kwijt

-
- Car: GTT
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoeveel toeren zou een GTE maximaal kunnen draaien met andere zuigers en speciale nokkenas?