hoe goed is eigenlijk de FX5600.oxje schreef:Kijk eens aan, ik loop alweer achter
btw FX5900 is nog steeds sneller
want deze kan ik voor 145 euro inkoop kopen.
hoe goed is eigenlijk de FX5600.oxje schreef:Kijk eens aan, ik loop alweer achter
btw FX5900 is nog steeds sneller
Weet niet of deze technologie van Intel nog steeds zo heet, maar het heette altijd 'Speedstep'Rene (Mr. TX) schreef:Ik heb sinds kort een laptop, een P4-1800. In het configuratiescherm geeft ie aan dat de kloksnelheid op 1,2 ghz zit. De pc boer zei dat dit in te stellen was in XP. Alles nagezocht, niets te vinden. Toen heeft ie zelf gekeken, kon het ook niet vinden. Toen zei ie dat dit wel klopt, dat ie pas naar 1,8 schakelt als het echt nodig is.
Is dit wel waar?
Als je een vast IP hebt, plus een webserver als Apache, dan kan het.martin rs schreef:ik heb nu een eigen site maar kom ruimte tekort. ik hoorde dat webspace redelijk duur is.
nu is mijn vraag kan ik het ook op mijn pc zetten en als die dan aanstaat dat anderen erop kunnen kijken??? dus de space van mijn eigen pc gebruiken
Vast IP hoeft niet speciaal, moet je gewoon zo'n dyndns.org client installeren, en dan martinrs.dyndns.org of een ander domein wat ze aanbieden registreren, dat wijst dan standaard altijd naar jou dynamische IPiMAGE schreef:Als je een vast IP hebt, plus een webserver als Apache, dan kan het.martin rs schreef:ik heb nu een eigen site maar kom ruimte tekort. ik hoorde dat webspace redelijk duur is.
nu is mijn vraag kan ik het ook op mijn pc zetten en als die dan aanstaat dat anderen erop kunnen kijken??? dus de space van mijn eigen pc gebruiken
Apache 2 draait stabiel onder linux als windows.
Als je een firewall hebt, wel even poort 80 open zetten.
gebruik liever geen IIS, die is te onveilig.
Ga anders naar web1000.commartin rs schreef:50???????????? bij lycos??? wow das veel hoe gaat dat in zijn werk en wat kost et daar??
Kzou allereerst eens met statische ip adressen werken kweet niet of je dat al heb. Je stelt je router in op : 192.168.0.1 subnetmask: 255.255.255.0 dan geef je je pc's een volgend nr (bv. 192.168.0.2 enz..)met hetzelfde subnetmask. als je een compaq hebt Standaard modem + netwerkkaart gaat vaak fout. doet die netwerk kaart nix. (of het is toevoel geweest bij 3 mensen waar ik het geinstalleerd heb, allus geprobeerd, haal het mdem deruit en ut werkt.)Martijn G (Turbo) schreef:Voor diegene die verstand hebben van netwerken:
Ik ben hier verbonden met het internet via een netwerk. Alles is aangesloten via een router. Normaal gesproken zou je bij netwerkverbindingen toch alle andere PC's in het netwerk moeten zien ?? Nou, bij ons is dat dus niet het gevalWeet iemand wat hier het probleem is en hoe het op te lossen ??
(Als je meer info wilt om het probleem duidelijker te maken, moet je het maar vragen)
rasit.. schreef:ik zit met een probleempje
ik heb een hauppage dvb-s digitale tv kaart in mijn pc..
hiernaast ben ik ook verbonden aan het internet via een router.. nou is het zo dat als ik netwerkverbindingen open doet, en zie welke kaarten er worden gebruikt, zie ik dat 1 lan verbinding mijn digitale tv kaart gebruikt... hierdoor werkt de tv modus soms dus niet.. wat moet ik doen zodat mijn digitale tv kaart alleen voor DIGITALE TV wordt gebruikt...
alvast bedankt
klik voor de pageoxje schreef:Hoe kan een digitale tv kaart nou een lan verbinding hebben...
Hoogstens een firewire aansluiting of zoiets, maar dat heb er nix mee te maken