Het ging niet snel maar wel zeer lachuh.
1.9 16v(160 pk)in een 205 lichtgewicht bakje,dus ja klop je een standaard GTT mee[rsi]peerke schreef:Rutger,
Welke specs heeft dat bakkie van jou dan???
blok is gelijk,maar de 405 heeft andere overbrenging,en is iets geknepen(160 pk tegeover 154pk in de mi16v)Rutger205MI16 schreef:Ja niet te vergelijken natuurlijk maar omdat ik het er niet op heb staan maakt het dat des te leuker, snappie?
Blok komt uit de 405MI16 en is exact gelijk aan de 309GTI16V, maar het koekblik weegt maar 860kg.
Groeten
Compleet is iets nooit, je blijft bezig.Xedrah schreef:Wanneer is iets compleet?-Ray- schreef:het complete achterberg pakket dus
Als je denkt een eind op weg te zijn met tuning, dan besef je dat je pas aan het begin bent...
Eind deze maand rij ik met throttle bodies, maar ook dat is pas echt het begin.
Blijft staan: wat is er exact aan gedaan? 40 pk extra heb je niet zomaar bij een atmosferische motor, dus ik ben gewoon erg benieuwd.
Deze kom ik ook wel eens tegen op dat stuk, alleen weet ook nog steeds niet van wie deze nou is.Rutger205MI16 schreef:Zeer strakke rode Renault 5 GTT, rolkooi, racekuipjes, even mee gesport vanaf Akkrum tot aan Leeuwarden. Adrenaline giert nog door m'n lijf![]()
Iemand van jullie? Aan de auto te zien vast wel!
Gr, Rutger
Deze was ook op de curcuitdag van de crs. Zit zon dikkere skirt en bumperset op. Rolkkoi was welF 16Valve schreef:Deze kom ik ook wel eens tegen op dat stuk, alleen weet ook nog steeds niet van wie deze nou is.Rutger205MI16 schreef:Zeer strakke rode Renault 5 GTT, rolkooi, racekuipjes, even mee gesport vanaf Akkrum tot aan Leeuwarden. Adrenaline giert nog door m'n lijf![]()
Gr, Rutger
hij heeft ook wat bredere spatborden enzo de rolkooi is geel
Rutger, ik kom uit Leeuwarden, jij??Rutger205MI16 schreef:Zeer strakke rode Renault 5 GTT, rolkooi, racekuipjes, even mee gesport vanaf Akkrum tot aan Leeuwarden. Adrenaline giert nog door m'n lijf![]()
Gr, Rutger
Hou er wel rekening mee, dat ze 24uur perdag op dat stuk rijden met onopvallende auto's!!!!!!!!GTI1-G60 schreef:Rutger, ik kom uit Leeuwarden, jij??Rutger205MI16 schreef:Zeer strakke rode Renault 5 GTT, rolkooi, racekuipjes, even mee gesport vanaf Akkrum tot aan Leeuwarden. Adrenaline giert nog door m'n lijf![]()
Gr, Rutger
Maar ik heb nog geen GTT5 rood gezien, met kooi.
En ook een 205mi16 nog niet...das jammer..
NetjesRO 16v schreef:
Geblueprint 1.8 16V blok
kop van een 2.0 16V megane compleet geflowd
extra grote inlaatkleppen van een BMW
speciaal geslepen nokkenassen
krukas aangepast
zwaardere drijfstangen en andere zuigers
aangepast inlaatspruitstuk
andere injectoren rail
betere injectoren
grotere bezinepomp
groep N uitlaatsysteem met kat.