RO 16v schreef:Je geeft zelf al aan dat die Blade opgepept is dus dan is ie altijd al sneller dan standaard en een paar kleine veranderingen met een motor merk je behoorlijk, is niet te verglijken met een auto. Ik heb het gewoon over een standaard blade phase 2.
Nou ja knappe vent die met een auto een Blade 900 bij houdt. Sowieso niet van 0-100 km/h want dat is 1e versnelling en duurt max 3 sec, van 100 naar 200 duurt ongeveer 4 a 5 sec. (0-200 in 7,8 ongeveer) Hele snelle auto die dat bij kan houden!!!!! Ga zelf binnenkort een CBR 900 RR fireblade huren, even proberen om 280 te halen, maar dat moet wel lukken!
Dit topic heet toch 'je eigen AUTO vs andere AUTO'.
Waarom hebben we het dan over motoren??
Hele snelle dingen hoor maar ze hebben nog steeds geen 4 wielen en een rond stuur!
Sorry het hoort hier inderdaad over auto's te gaan.
Het verbaasd me alleen dat er nog mensen zijn die denken dat auto's snel zijn.......maar als je eenmaal motor gereden hebt dan piep je wel anders. (een hele enkele uitzondering daargelaten....bijv. dragracers/F1)
Blijkbaar nog genoeg werk aan de winkel voor de motorrijders onder ons om de automobilist een illusie armer te maken.
Nee voor mij hoeft het allemaal niet meer zo, altijd baas boven baas... (alhoewel ik graag een k-tec blokje zou scoren )
een auto is nou eenmaal geen motor en een motor geen auto. Die dingen moet je eigenlijk ook niet vergelijken met elkaar. Je vergelijkt een grasmaaier ook niet met een truck
Ik denk het.
En toch is sporten tegen een andere auto veel leuker als tegen een motor .
In 95% van de gevallen verlies je het toch van een motor.
En in de resterende 5% win je het en kom je er later achter dat het een veredelde brommer was .
Tom schreef:een auto is nou eenmaal geen motor en een motor geen auto. Die dingen moet je eigenlijk ook niet vergelijken met elkaar. Je vergelijkt een grasmaaier ook niet met een truck
En op het rechte stuk is de grasmaaier toch net iets sneller en gaat voor de overwinning.
omdat je in de 1e versnelling niet vol op het gas kunt gaan, anders komt het achterwiel je voorbij zetten. Zelfs in de 2e versnelling kun je niet volgas gaan. Dus voor maximale acceleratie kun je best vroeg schakelen.
(tis toch best raar als je bij 15.500 toeren (r6) de begrenzer erin voelt komen!!aanrader)
Tom schreef:beetje saai filmpje maar dat ding gaat wel erg hard van 200 naar 250
(@Ray, rechtermuis doel opslaan als)
hard van 200 naar 300 zal je bedoelen,boh wat een kanon zeg
maar tweede filmpje is leuker,echt lachen hoe hij dat golfje eerst laat gaan en dan gewoon op zijn gemakje voorbij stuift,respect hoor voor die karren.
Tom schreef:beetje saai filmpje maar dat ding gaat wel erg hard van 200 naar 250
(@Ray, rechtermuis doel opslaan als)
hard van 200 naar 300 zal je bedoelen,boh wat een kanon zeg
maar tweede filmpje is leuker,echt lachen hoe hij dat golfje eerst laat gaan en dan gewoon op zijn gemakje voorbij stuift,respect hoor voor die karren.
dat ding gaat nog wel verder dan 300, teller gaat gewoon niet meer verder maar de motor hoor je gewoon nog gaan
[quote="jpp_GTX"]Het verbaasd me alleen dat er nog mensen zijn die denken dat auto's snel zijn.......maar als je eenmaal motor gereden hebt dan piep je wel anders. (een hele enkele uitzondering daargelaten....bijv. dragracers/F1) /quote]
Het verbaasd mij dat jij denkt dat sommige auto's niet snel kunnen zijn, sneller dan een motor.
Hier in Nederland kom je het niet vaak of bijna nooit tegen ga jij naar Japan, Nieuw-Zeeland en nog een paar landen kom je het elke dag tegen.
Er zijn meer dingen tussen hemel en aarde.
In een of andere dorp vlakbij Maastricht een stoplichtsprintje tegen een kalende rentenier in een TVR Griffith, ik heb het niet gered.
Kreeg wel een duimpje bij het volgende stoplicht die ik beantwoordde met een grijns
Frank_16v(rmc) schreef:In een of andere dorp vlakbij Maastricht een stoplichtsprintje tegen een kalende rentenier in een TVR Griffith, ik heb het niet gered.
Kreeg wel een duimpje bij het volgende stoplicht die ik beantwoordde met een grijns
hmmm,ben ik es benieuwd wie dat is,moet ik natuurlijk ook es proberen
maar wat zijn de specs van zo'n auto eigenlijk,weet iemand dat?
Frank_16v(rmc) schreef:In een of andere dorp vlakbij Maastricht een stoplichtsprintje tegen een kalende rentenier in een TVR Griffith, ik heb het niet gered.
ja vermits mijn schoonbroer die ook heeft,top 282 0-100 3.9
ja vermits mijn schoonbroer die ook heeft,top 282 0-100 3.9
hihihi,.......ehum ehhhhhhh ik denk dat ik maar meteen mijn duimpje omhoog steek dan