Tja was snel geregeld Florus, toen waren Haas en ik even wat test km's aan het maken, eerst wat zooi geruimd, en toen even de nieuwe turbo in orde gemaakt.....
Heb ik weer, onderweg naar Haas even echt een beetje aan het spelen en gasgeven, gaat ie ineens raar doen.
Een rammelend metalen geluid bij gasgeven..???, en zomaar bij half gas 1,4 bar druk die dan terugloopt naar 0,3 bar....????
Hij bepaalde ineens zelf hoeveel drukie eruit gooide.
Eerst dachten we aan het weinig vulling, omdat ie piekte bij volgas, terug zakte naar bijna niets, en dan gedurende meer toeren weer opliep.....
Hmmm, Jochem dacht dat er een probleem in de actuator zou zitten omdat ie gewoon open bleef staan wanneer je hem openduwde.....
Uiteindelijk de wasgate (plaatje op turbohuis) gangbaar gemaakt, deze hoorde je dus open en dicht rammelen, en uiteindelijk keurig opgelost, spul gangbaar, en netjes std. druk...
Rijdt prima zo, wellicht nog eens een kraantje ertussen, bedankt haasie..!