Finale van de Gouden Kooi (jaja ik weet t kansloos )... in elk geval zijn alleen Jaap en Brian nog kansmakers en volgens de laatste tussenstand staat Jaap voor.... Terrorrrrr
puddinkie schreef:Renault's zijn sch**t bakken altijd wel wat mis
eerst tikken in het blok en nu op eens ook mn klep van mn verwarming stuk en dan ook nog onneuzele boutjes die nergens op slaan
sorry moest ik ff kwijt
maar nu eerst een
Gaat het weer een beetje meneer..... ?
ja ben weer af gekoelt
bel vanmiddag ff een maat op of die ff tijd heeft om te kijken.
ben er zelf flauw van.
maar als ik weer geld heb dan gaat deze waarschijnlijk in de verkoop.
eerst tikken in het blok en nu op eens ook mn klep van mn verwarming stuk en dan ook nog onneuzele boutjes die nergens op slaan
sorry moest ik ff kwijt
maar nu eerst een
ja ben weer af gekoelt
ben er zelf flauw van.
sorry moest ik ff kwijt
maar nu eerst een
ja ben weer af gekoelt
ben er zelf flauw van.
koop een fiets of ga te voet
Een bericht waar niemand op zit te wachten
Tja puddinkie... oude auto's he... mankeert vaak wat aan. Ik heb zelf ook al genoeg problemen gehad met mijn clio maar elke keer nog weer weten op te lappen met hulp van forumleden Succes in elk geval
sorry moest ik ff kwijt
maar nu eerst een
ja ben weer af gekoelt
ben er zelf flauw van.
hahahaha leuk is dat hoe vaak mensen dat niet denken. Kut weer me Renault naar de klote weet je wat ik fix hem en dan verkoop ik dat hok... Renault wordt gemaakt vervolgens een proefritje maken of het allemaal weer in orde is en dan heel vreemd is dat idee van verkopen helemaal weer verdwenen
Ben vandaag aangehouden door de politie. Ik reed volgens de motoragent tegen de 90 waar ik 50 mocht. Hij had het erover dat mij gelaserd ofso had bij de rotonde waar hij stilstond maar daar reed ik nog niet eens 40 (dat is ongeveer een km of 2 terug van de plek waar te hard reed). Dus hij heeft me geklokt met zijn motor. Mijn zijn kmteller op zijn motor maar dit is toch niet toch niet rechtseldig? Kerel lulde allemaal onzin, zelfs dat ik stuk tegen de 120km aan zat. En het stuk dat hij me geklokt heeft was een afstand van ca. 500m. Ik heb even het gaspedaal ingetrapt en daarna gelijk weer los dus remde ook gelijk weer af. Wordt dat normaal niet gemeten op een gemiddeld snelheid? Heb nu dus een boete van 37km te hard en dus een punt van me rijbewijs.
Ze meten niet de gemiddelde snelheid met een lasergun. In het schikkingsvoorstel zal genoemd staan hoe de meting uitgevoerd is. Agenten hebben een dingetje dat ambtseed heet, waardoor ze de waarheid moeten spreken. Daar kan je bezwaar tegen maken, maar ik vrees dat het zijn woord tegen het jouwe wordt. Als je nou aan kan tonen dat 90 op dat stuk echt niet haalbaar is, heb je een kans.
Hmm das balen. Tis wel haalbaar, misshien met een Suzuki Alto niet.
Maar de agent heeft mijn snelheid geschat door middel van zijn snelheid. Ik heb mensen horen zeggen dat dit niet rechtsgeldig is. Voor het zelfde geldt had hij kunnen zeggen dat dik 220 reed binnen de bebouwde kom.
Dat "ambtseed" van de politie laat bij mij anders wel wat te wensen over. Tijdje terug haalde ik een politieauto in op de snelweg waar ze met de weg bezig waren. Je mocht er 90 en iedereen plakte er maar achter dus haalde ik ze maar in 95kmpu. Houden ze me aan en zeggen ze dat ik ze inhaalde met 120kmpu. Ging ik er tegenin dus hebben ze me maar een boete gegeven omdat mijn achterbanden wat gladwaren.
Daarnaast vanavond het gele papiertje eens goed bekeken en daar uit was wel te merken dat deze politieagen een "debiel" (om het zo maar te noemen) was.
Ik heb het van te voren verteld dat ik in Duitsland woon, wat vult in het op papiertje;
Geboorteplaats: Ogulin Land: NL (Ligt in Kroatie)
Geboortedatum: "98" okterber 1987 Klein foutje, maar 70 dagen naast.
Daarnaast mijn achternaam verkeerd gespeld terwijl her voor zijn neus lag om over te schrijven.
Maar zal wel aan mij liggen. Want jah, ze hebben wel een ambtseed!