Ik merk 't nu ook weer zelf bij de EVO, zet een zilvere of een witte naast de mijne (zwart) en zie de verschillen.

Ik weet wel dat mijn volgende auto geen zwarte zal worden.
Haas schreef:ik vind het over het algemeen veel dikker ogen dan een andere kleur.
Mijn clio was ook egaal zwart endat vond ik beter dan bijvoorbeeld een willi blauwe oid. Het staat niet verkeerd, maar gewoon zwart, dat blijft gewoon de bomb diggy
Zal straks even in de schappen op het werk even een blikje werpen in de Autovisie, las wel al dat er lekker mee geboenderd kan worden, ook normaal rijden is geen probleem.#Ron# schreef:In de Autovisie welke ik van middag in mijn brievenbus vond(nr.13), een behoorlijk positieve eerste rij-indruk van de nieuwe RS.
Zijn er inderdaad aardig over te spreken in de Autovisie.#Ron# schreef:In de Autovisie welke ik van middag in mijn brievenbus vond(nr.13), een behoorlijk positieve eerste rij-indruk van de nieuwe RS.
Ik blijf het Willie-blauw voor de kleine hatchbacks van Renault (5gtt, Clio 16V, Willie en RS) het mooiste vinden. (laat ik 'm nu ook zelf in de kleur gehad hebben...Arno17 schreef:Dan blijf ik bij de favo kleur blauw( auto Ron) gevolgd door het rood van de auto die ik nu heb.
Geel is wel mooi, maar ik zou me dan toch teveel een kanariepietje voelen...., het staat wel stoer en snel, tevens ook wel weer de orginele kleur van me favoriete sportwagens Ferrari.
a.s. Donderdag heb ik een EVO IX staan op mn stage MausMaus schreef:Op een zwarte wagen zie je de details veel minder goed.
Ik merk 't nu ook weer zelf bij de EVO, zet een zilvere of een witte naast de mijne (zwart) en zie de verschillen.![]()
Ik weet wel dat mijn volgende auto geen zwarte zal worden.
Even proefrijden lijkt me geen probleem hoor.Remco T. schreef:a.s. Donderdag heb ik een EVO IX staan op mn stage Mauskom je een nieuwe uitzoeken ?
Leuk, foto'sSiem schreef:HEb net afgelopen week 2300km in mijn nieuwe Clio RS gereden. Auto voelt idd zwaarder en groter. Rijdt bijzonder fijn.
Ben zondag door luxemburg gereden en niet op toeristen tempo, maar daar is de auto wel op z'n best. pakt lekker op, schakelt perfect en plakt super in de bocht. Zwaaft iets bij flink aanremmen voor de bocht, maar dat al met de bandenspanning te maken hebben. Fun factor zeker aanwezig.
Dat zou helemaal mooi zijn, 2 nieuwe RS'jes als bjorn komt.Siem schreef:was al tijden bezig met Bjorn bezig met info verzamelen over de RS. Was meteen erg enthousiast over de eerste foto's van de gele RS die ik vorig jaar voor het eest zag. Is alleen erg jammer dat de kleur jaune sirius(clio2 rs fase 3) niet leverbaar was op deze uitvoering.
Zaterdag krijgt Bjorn ook pijpjes, neem ik voor hem mee.
Zijn net een stel kleine kinderen geweest die een speelgoedje uit gingen zoeken.. ben er net als Bjorn ook voor naar Geneve geweest..
en we hadden ruime voor info
Heb hem daarom bij Bjorn besteld en niet hier in de buurt.
kom denk ik ook wel even kijken in Oss en dan niet met mijn hobby 19 16v
Tegelijk besteldSiem schreef:heb het aangemeld. alleen wel als misschien.
de auto van Bjorn is 94-TB-SX en die van mij is de 95.
En dat terwijl de chassisnrs niet opvolgend zijn.