Doel is 2013 weer wedstrijden, maar dan moet het wel meezitten.
Toerklasse, ga je schamen, met een clio hoor je sport te rijden en onder de 2.00 te rijden.FloorV schreef:Ziet er leuk uit Martijn. Ga je in de tourklasse rijden of zet je hoger in? Er rijdt ook zo'n clio in de supersport mee, maar heb geen idee wat erin ligt kwa motor of wat zijn rondetijden zijn. Weet je al een beetje wat je tijden gaan worden? En heb je al vaker gereden of wordt dit echt je eerste wedstrijd?
Ik kom wel ff kijken in April. Kan ik meteen ff pijlen of je een toekomstige concurent bent of dat je ver voor me blijft (of achter me). Wordt wel een steeds leukere klasse zo met al die Renaults. Krijg steeds meer motivatie om mijn race 5 af te maken.
Dat zou idd wel super zijn bij zn eerste wedstrijd. Dan neem k mijn petje voor m afLuco/Alpine-racer schreef:Toerklasse, ga je schamen, met een clio hoor je sport te rijden en onder de 2.00 te rijden.FloorV schreef:Ziet er leuk uit Martijn. Ga je in de tourklasse rijden of zet je hoger in? Er rijdt ook zo'n clio in de supersport mee, maar heb geen idee wat erin ligt kwa motor of wat zijn rondetijden zijn. Weet je al een beetje wat je tijden gaan worden? En heb je al vaker gereden of wordt dit echt je eerste wedstrijd?
Ik kom wel ff kijken in April. Kan ik meteen ff pijlen of je een toekomstige concurent bent of dat je ver voor me blijft (of achter me). Wordt wel een steeds leukere klasse zo met al die Renaults. Krijg steeds meer motivatie om mijn race 5 af te maken.
Gewoon inschrijven in de sport, als je inschrijft in de toerklasse heb je geen concurrentie, tenminste geen eerlijke, alle moderne clios rijden in de sport.Martijn Kool schreef:hahaha, we zien wel hoe het gaat, ik hoop dat ik nog een middagje kan oefenen voor 14 april.
ik heb geen idee hoe de dnrt mij gaat indelen.
tsja, eigenlijk wel he.. maar er ligt endurance bekabeling in dus ik denk dat ik ze op voorraad houdt, je weet maar nooit...Haas schreef:Hulde!
(nog een set koplampen over?)
Het zou je verbazenMaarten-Jan schreef:De RDW leest vast niet mee![]()
Sorry Martijn, ik heb je evil plan verraden
Het zou me niet verbazentutuur schreef:Het zou je verbazenMaarten-Jan schreef:De RDW leest vast niet mee![]()
Sorry Martijn, ik heb je evil plan verraden
Ja net zo als de meeste post van jou, maar die zet je ook gewoon neer.tutuur schreef:miss is het handig om dit soort posts achterwege te laten