ACT: Clio16V
zo hebben wij hem op de rally clio. van jerome16v gekregen omdat hij dit teveel vondt door trillen
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p286 ... 86gfg8.jpg[/img]
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p286 ... 86gfg8.jpg[/img]
Jean-Paul-S schreef:Hij kost minder dan ik dacht, was in de war met de steun voor de clio 2 rs.
De groep N steun kan ik leveren aan 85 euro per stuk ex eventuele verzendkosten, of afhalen in Landgraaf.
Het is eigenlijk precies dezelfde steun als jullie nu hebben, maar dan volledig gevuld met rubber waardoor hij dus stijver is. Dit is een netto prijs en niet zoals de oliekoelers dat er per deelnemer 1% korting afgaat.
Interesse:
- Daan2D
-
-
-
Wanneer er een paar man bijelkaar zijn plaats ik de bestelling.
Maak er even een apart topic van en geef het wat tijd. Niet volgende week al dichtgooien, zo kom je nooit aan leuke aantallen.
Mooie prijs trouwens, komt dat direct bij Renault vandaan of is het top secret? Wel belachelijk dat Reichard ze voor bijna het dubbele levert.
@ Ollie
kijk effein mijn topic daar staan wel fotos van de devil kooi in mijn cup clio.
@ JPS voeg mij maar toe aan die bestelling Group N steun.
kijk effein mijn topic daar staan wel fotos van de devil kooi in mijn cup clio.
@ JPS voeg mij maar toe aan die bestelling Group N steun.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Nieuw topic gemaakt voor de motorsteunen.
Ik heb geen minimum of maximum aantal deelnemers daar de prijs bij hogere afname niet lager word. Wel laat ik het liefst zoveel mogelijk in een x komen omdat ik anders de verzendkosten moet doorberekenen.
Die steunen groeien hier trouwens in een boom bij mij achterom
Je weet toch dat er veel plantjes groeien in Zuid-Limburg 
Ik heb geen minimum of maximum aantal deelnemers daar de prijs bij hogere afname niet lager word. Wel laat ik het liefst zoveel mogelijk in een x komen omdat ik anders de verzendkosten moet doorberekenen.
Die steunen groeien hier trouwens in een boom bij mij achterom



-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
vanmorgen ff de witte velgjes weer ff gewisseld met de orginele vega's
en zag dat er achter decarbon dempers op zitten, is dat normaal bij een ph2/GP ?
[img]http://img5.imageshack.us/img5/3916/decarbon1.jpg[/img]
[img]http://img5.imageshack.us/img5/2558/decarbon2.jpg[/img]
en zag dat er achter decarbon dempers op zitten, is dat normaal bij een ph2/GP ?
[img]http://img5.imageshack.us/img5/3916/decarbon1.jpg[/img]
[img]http://img5.imageshack.us/img5/2558/decarbon2.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door le mouton noir (sandy) op za 28 mar 2009 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
vreemd, zo aan de demping te voelen is 't geen cup versie 

de carbon werd standaar door renault gemonteerd.
zijn dus gewone dempers zeker geen cup cempers die zijn snoeihard
zijn dus gewone dempers zeker geen cup cempers die zijn snoeihard
ik heb even een vraag.
ik heb een probleempje met m'n centrale deurvergrendeling.
als ik de auto dicht wil doen met de afstandsbediening trekt ie de knop aan de bestuurderskant niet altijd helemaal omlaag waardoor de deur dus openblijft. alleen het rare ie dat ie dit niet altijd doet, af en toe pakt ie m wel goed naar onder.
bij het dichtdoen hoor ik ook gezoem bij de deur terwijl de knop op de helft blijft steken iemand een idee voordat ik m'n paneel eraf ga halen?
gaat om n clio 1 phase 1. Cheers
ik heb een probleempje met m'n centrale deurvergrendeling.
als ik de auto dicht wil doen met de afstandsbediening trekt ie de knop aan de bestuurderskant niet altijd helemaal omlaag waardoor de deur dus openblijft. alleen het rare ie dat ie dit niet altijd doet, af en toe pakt ie m wel goed naar onder.
bij het dichtdoen hoor ik ook gezoem bij de deur terwijl de knop op de helft blijft steken iemand een idee voordat ik m'n paneel eraf ga halen?
gaat om n clio 1 phase 1. Cheers

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Alle sloten en cv motortjes schoonmaken en smeren. Ik had het aan de rechterdeur (Weliswaar bij een 19). Dus ik de rechterkant schoongemaakt, maar bleef problemen geven. Toen de linkerkant schoongemaakt, en toen ging het rechts opeens goed
Ik vermoed, dat door dat links zo zwaar ging die zoveel stroom trok dat rechts het niet meer redde.... oid

Ik vermoed, dat door dat links zo zwaar ging die zoveel stroom trok dat rechts het niet meer redde.... oid

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Jup, zitten niet echt gelijmd, zit een soort van wannabee kit tussen.
Gewoon lostrekken, en daarna weer vast duwen. Pas wel op, ze zitten
ook geklikt, en dat wil wel een stuk gaan als je dat na 15 jaar los haalt
Gewoon lostrekken, en daarna weer vast duwen. Pas wel op, ze zitten
ook geklikt, en dat wil wel een stuk gaan als je dat na 15 jaar los haalt

Probeer me ashoes te vervangen, krijg ik die schijtbouten niet los.. (weet de naam niet van die 2)
[img]http://www.infiltrate.nl/clio/nietlos.JPG[/img]
IEmand tips?
[img]http://www.infiltrate.nl/clio/nietlos.JPG[/img]
IEmand tips?
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
en niet de bout proberen los te draaien maar gewoon de moer 

ik heb ze... kan ik eindelijk rustig aan doen, jens ik me poten tussen een ringsleutel en de remschijf..
trouwens, de bout draaien deed bij mij de truuk, ging bovenop de ringsleutel staan
trouwens, de bout draaien deed bij mij de truuk, ging bovenop de ringsleutel staan
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
precies, deze moet je eigenlijk niet los maken. zeker niet als je sleuf gaten in je dempers hebt!!!! Anders kun je meteen weer uitlijnen of je moet ze heeeel goed merken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daar kwam ik van zelf al achter Steven
Hield daar geen rekening mee, toen ik de laatste bout losmaakte klapte hij behoorlijk omlaag.


Hield daar geen rekening mee, toen ik de laatste bout losmaakte klapte hij behoorlijk omlaag.
let ook op dat je het paneel niet omknikt. Ben je ook fuckedMaarten-Jan schreef:Jup, zitten niet echt gelijmd, zit een soort van wannabee kit tussen.
Gewoon lostrekken, en daarna weer vast duwen. Pas wel op, ze zitten
ook geklikt, en dat wil wel een stuk gaan als je dat na 15 jaar los haalt

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
das mijn hok
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
ter verduidelijking dan : waarom ??
Je was lekker bezig met de auto.

Je was lekker bezig met de auto.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Was je boos nadat je met je vingers er tussen zat?
Maar wat is de reden, ben wel benieuwd?

Maar wat is de reden, ben wel benieuwd?
ik dacht altijd dat als je een f7p motor in wilde bouwen dat je ook een 16v motorkap moest hebben.
Nu dit gezien te hebben wordt het steeds interessanter om een f7p motor ergens vandaan te halen en helemaal op te knappen/tunen en in me rsi te plaatsen
Ik hou wel van onopvallende snelle rakkertjes, net zoals de 205 mi16 of de nog in opbouw 205 RFS van 2 maten van mij! Moet ze toch een beetje zien bij te houden he
Nu dit gezien te hebben wordt het steeds interessanter om een f7p motor ergens vandaan te halen en helemaal op te knappen/tunen en in me rsi te plaatsen

Ik hou wel van onopvallende snelle rakkertjes, net zoals de 205 mi16 of de nog in opbouw 205 RFS van 2 maten van mij! Moet ze toch een beetje zien bij te houden he

ja oke maar zie maar eens een f7r blok met alles erop en eraan te vinden. Natuurlijk is dat leuker speelgoed, maar dat kost ook nog een stuk meer als een f7p motor!
ik vind de rsi ook lekkerder rijden als een originele 16v. Het jammere is alleen dat er niks te verkrijgen valt voor de f3p en voor een f7p al een stuk meer. Ik was zoiezo van plan om de f7p motor niet standaard meer te laten. Ik zat te denken aan spaghetti, rechte uitlaat lijn, chippen, nokkenassen en natuurlijk het blok uit elkaar halen en schoonmaken/vernieuwen.
Als ik een f7r motor kan vinden voor niet teveel dan is dat natuurlijk een stuk leuker.
hmm ik wil gewoon meer nu, maar om de rsi te verkopen vind ik zonde aangezien ik er weer een paar honderd in heb moeten stoppen voor de apk.
Als ik een f7r motor kan vinden voor niet teveel dan is dat natuurlijk een stuk leuker.
hmm ik wil gewoon meer nu, maar om de rsi te verkopen vind ik zonde aangezien ik er weer een paar honderd in heb moeten stoppen voor de apk.