Vertel hier alles over je project.
Mrtn
Berichten: 4809 Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad
di 24 jan 2012 7:56
Heb je wel 2-K blanke lak erover gespoten? Anders druipt die mooie zilvere verf er zo af
Been there, done that
Mrtn = Maarten
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004 Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen
vr 27 jan 2012 17:22
Dat een waterpomp nog flow kan leveren met zo'n immense koeler. Zal wel flink wat weerstand geven aan het koelsysteem?
Danny van Duren
Berichten: 2775 Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave
vr 27 jan 2012 22:31
jij gaat begrijp ik niet meer de orginele ecu`s gebruiken?
weet jij toevalllig nog wel hoe jij de orginele kabelboom aangesloten had zitten?
kwa geschakelde plus enz?
sieger everts schreef:
todo:
-oliekoeler monteren
-kabelboom "pas" maken
-accu naar achteren plaatsen
-egt aansluiten
-wide band opnieuw bekabelen
-water- en chargecoolerslangen aanlegen.
-Kooi even bijwerken
daarna morettes monteren plus de nieuwe motorkap
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
vr 27 jan 2012 22:58
Ik gebruik nog wel de orginele ecu's
wat wil je weten ?
B18FT... what else ?
Danny van Duren
Berichten: 2775 Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave
zo 29 jan 2012 15:11
sieger everts schreef: Ik gebruik nog wel de orginele ecu's
wat wil je weten ?
op welke kleur kabels heb jij geschakelde plus enz gezet?
wil dit keer graag zeker weten dat in 1 keer goed gaat .
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
zo 29 jan 2012 20:01
Danny van Duren schreef:
op welke kleur kabels heb jij geschakelde plus enz gezet?
wil dit keer graag zeker weten dat in 1 keer goed gaat .
Zal morgen even voor je kijken, ik weet het zo ook even niet meer uit mijn hoofd
B18FT... what else ?
Danny van Duren
Berichten: 2775 Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave
zo 29 jan 2012 20:02
sieger everts schreef: Danny van Duren schreef:
op welke kleur kabels heb jij geschakelde plus enz gezet?
wil dit keer graag zeker weten dat in 1 keer goed gaat .
Zal morgen even voor je kijken, ik weet het zo ook even niet meer uit mijn hoofd
ok alvast bedankt ochja btw heb bij mn nieuwe blok al de hitteschiltjes zitten
van de startmoter dus die zijn niet meer nodig
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
zo 29 jan 2012 20:06
haha ik moest er vrijdag nog aan denken, kwam ze tegen in de berg onderdelen
B18FT... what else ?
Danny van Duren
Berichten: 2775 Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave
zo 29 jan 2012 20:09
sieger everts schreef: haha ik moest er vrijdag nog aan denken, kwam ze tegen in de berg onderdelen
tja ik dacht er afgelopen week aan toen ik dat andere blok en strippen was,
denk ruim 2 jaar geleden jou ooit over gepmt gehad
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
di 31 jan 2012 6:26
Even een vraagje, ik mis de draad van mijn startmotor aansturing. Waar komt deze vandaan? bij de koplamp linksvoor?
B18FT... what else ?
heine hut
Berichten: 470 Lid geworden op: zo 12 sep 2004 8:50
Locatie: Donkerbroek FR.
Contacteer:
di 31 jan 2012 17:44
sieger everts schreef: Even een vraagje, ik mis de draad van mijn startmotor aansturing. Waar komt deze vandaan? bij de koplamp linksvoor?
ja
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004 Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen
di 31 jan 2012 19:27
Sieger, had jij die parafanplaat eigenlijk al binnen vanuit de UK? Wat zijn jou bevindingen?
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
di 31 jan 2012 19:50
@ martijn: Ja is al binnen maar heb hem nog niet gezien (ligt bij mijn ouders )
@ heine en andrews : TX
B18FT... what else ?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156 Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:
di 7 feb 2012 8:07
Ben alleen benieuwd met die parafaan plaat hoe je kachelventilator werkt
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556 Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom
di 7 feb 2012 11:04
net zo goed als altijd.
enkel zal hij niet zo makkelijk zn lucht pakken denk ik.
maar ja gebruiken we de 5jes voor km's te vreten??
nee
dus echt interessant is het niet toch?
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611 Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde
di 7 feb 2012 11:06
Kachelfan krijgt z'n lucht toch via het gat waar je krik in zat?
Willeon de Zoete
Berichten: 7023 Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold
di 7 feb 2012 11:28
Er ontstaat toch geen vacuum onder de parafanplaat?
Dus dan is er toch lucht genoeg om aan te zuigen?
Maarten-Jan
Berichten: 4641 Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen
di 7 feb 2012 13:38
Nee daar ontstaat normaal gesproken zelfs een (kleine) overdruk, maar als je daar een dichte plaats op zet dan weet ik niet of dat nog geld.
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
di 7 feb 2012 15:27
ik rijd al een paar jaar met platen ( blik) er in , nooit een probleem mee gehad.
B18FT... what else ?
sieger everts
Berichten: 1742 Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:
do 9 feb 2012 20:07
weer wat spulletjes voor de volgende uitdaging besteld.
De leiding en de nippels voor de hydraulische koppeling.
eens kijken hoe dit gaat uitpakken.
B18FT... what else ?
Willeon de Zoete
Berichten: 7023 Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold
ma 13 feb 2012 21:20
Dat je je al redt zonder bak en braad cursus...
Kunnen we niet een kleine RTC lascursus doen? Mark Barkhof sponsort de apparatuur...
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
di 14 feb 2012 15:40
kheb genoeg machines staan hoor.
lascursusje is op zich wel een keer te regelen echter heb ik zelf geen geschikte lokatie.
-jo-
Berichten: 5493 Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39
di 14 feb 2012 15:42
Sieger,
leg me eens uit hoe die master werkt aub ? Staat die haaks (90°) tov het pedaal ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Willeon de Zoete
Berichten: 7023 Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold
di 14 feb 2012 16:13
mark 5t schreef: kheb genoeg machines staan hoor.
lascursusje is op zich wel een keer te regelen echter heb ik zelf geen geschikte lokatie.
Gaan we daar toch eens naar op zoek?
Is vast animo voor!
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276 Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn
di 14 feb 2012 17:06
Hij staat er idd haaks op. Dan word een stukje aan het bestaande pedaal gelast die dus omhoog gaat bij intrappen.
MaLa
Berichten: 149 Lid geworden op: vr 3 apr 2009 15:47
Locatie: Heerhugowaard
di 14 feb 2012 17:40
Dan staat ie er dus niet haaks op
De hoofdremcilinder staat wel haaks op t pedaal
Ziet er goed uit Sieger, denk dat t gat van het stangetje wel groter moet omddat deze ook heen en weer gaat bewegen en niet alleen omhoog/laag