joeri_clio16V schreef:
Is r hier iemand die weet of deze 19 zn geld waard is?
Ben een beetje aan het rond kijken voor een 'normale' auto voor erbij.
En nou heeft een ph1 19 16v altijd al mn aandacht getrokken.
vraag me af wat hier normaler aan is dan aan je clio?
als het trouwens idd een ander blok is, kun je dat vrij snel zien trouwens aan het carter waarschijnlijk, staal is ph1(op de laatste ph1's na) alu is ph2.
[/quote]
Achterberg blokken zijn toch vaak ook uiterlijk wat afwijkend, lees ik hier altijd tenminste..
En ik weet niet of je nu met een normale 16v rondrijdt of met een aangepaste, maar omdat het een Achterberg blok is, kan het zomaar zijn dat deze 19 sneller is dan je Clio
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Is eigenlijk met name door de rolkooi, maar dat wist k van te voren.
nu is t zo dat k telkens maar 1 iemand mee kan nemen, als die persoon tenminste in de kuipstoelen past.
En af en toe is t ook wel eens leker om in een normale auto te rijden.
T is ook niet dat er persee 1 bij moet komen, maar t zou af en toe wel eens makkelijk zijn.
Daar is idd wel speciaal gereedschap voor, wij hebben op het werk een koffertje met wel 20 van die hele kleine pennetjes en dingen om draden uit stekkers te halen
hey mensen, ik zit te twijfelen om eem 19 16v aan te schaffen en nu was ik even benieuwd naar het verbruik van de ervaren 19 16v rijders..........
op autoweek.nl staat dat ie 1:12 doet gemiddeld, red ie dat ook? of is het minder zuunig? natuurlijk weet ik dat een wat snellere auto minder zuinig is, maar ik ben gewoon even benieuwd
Zal heel erg liggen aan hoe je er mee rijd natuurlijk en wat soort verkeer je er mee doet. (stads of veel snelweg). Maar 1 op 12 moet wel haalbaar zijn lijkt mij.
CChris schreef:hey mensen, ik zit te twijfelen om eem 19 16v aan te schaffen en nu was ik even benieuwd naar het verbruik van de ervaren 19 16v rijders..........
op autoweek.nl staat dat ie 1:12 doet gemiddeld, red ie dat ook? of is het minder zuunig? natuurlijk weet ik dat een wat snellere auto minder zuinig is, maar ik ben gewoon even benieuwd
Is het subframe van een phase 1 gelijk aan die van een phase2?
M.a.w. kan een compleet blok worden overgezet van de een naar de ander?
(compleet met kabelboom-computer e.d.)
Dit is toch de pingelsensor? Het rubbertje om de bekabeling is kapot, maar kan niet zien of de bekabeling zelf nog goed is (en ik brand m'n handen als ik er bij wil komen, motor is nog warm ).
r19 altijn schreef:ik heb een renault 19 16v uit 1992
maar tijdens het rijden begingt mn handrem/alarm lapmje brande en mn abs ook. en dan heb dan ook geen rem.
weet iemand wat dit kan zijn en wat het misch eventeel kost zoiets te laten maken?
r19 altijn schreef:ik heb een renault 19 16v uit 1992
maar tijdens het rijden begingt mn handrem/alarm lapmje brande en mn abs ook. en dan heb dan ook geen rem.
weet iemand wat dit kan zijn en wat het misch eventeel kost zoiets te laten maken?