Merijn schreef:Ik mag toch hopen dat dat geen mobiele controle was!
Zonde van het geld... Had je een mooi hotel voor kunnen boeken.
Mijn hotel was 70km verderop.. zal wel een flitspaal zijn geweest denk ik hoor, kwam eerder wel vaker in Hengelo en wist dat daar ergens een paal stond..
Maar zal 'm wel niet meer gezien hebben omdat ik nog een beetje in de feestelijke stemming was van die avond
Ronald1916V schreef:Zo.. het duurt dan even 5 jaar.. maar de eerste snelheidsovertreding met de R19 16V Ringracer is werkelijkheid geworden
en jawel.. 57 waar je 50 mocht in Hengelo om 2:17uur na de afterparty van de RTC Kartcompetitie
Snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om maar 7km/h te hard te rijden op een 50 weg.. Tim snapt het ook nog steeds niet, die reed achter me
Naja.. toch weer 38 euro naar de kloten
Snap d'r geen zak van inderdaad, ik reed voorop volgens mij, als ik net even de geest gehad heb dan verwacht ik nog nieuws... Al heb ik volgens mij rekening gehouden met het warmrijden en dat ik 1 biertje gedronken heb dus ik verwacht dezelfde boete.
Ronald1916V schreef:Zo.. het duurt dan even 5 jaar.. maar de eerste snelheidsovertreding met de R19 16V Ringracer is werkelijkheid geworden
en jawel.. 57 waar je 50 mocht in Hengelo om 2:17uur na de afterparty van de RTC Kartcompetitie
Snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om maar 7km/h te hard te rijden op een 50 weg.. Tim snapt het ook nog steeds niet, die reed achter me
Naja.. toch weer 38 euro naar de kloten
Snap d'r geen zak van inderdaad, ik reed voorop volgens mij, als ik net even de geest gehad heb dan verwacht ik nog nieuws... Al heb ik volgens mij rekening gehouden met het warmrijden en dat ik 1 biertje gedronken heb dus ik verwacht dezelfde boete.
Naja, shit happens. Deal with it
't was maar beter dat het blokkie van de 19 16V nog niet warm was vandaar ook maar 7km/h te hard
Bingo! Op de A2 bij Nieuwegein bij het halen van de RTC Party Tent. Een levensbedreigende 115 km/h waar ik 100 mocht. 75 euro...
Gelukkig kan ik em declareren bij het bestuur
ARNO16V schreef:Ja joh?? Geen flits gezien!! Of is dat daar trajekt controle?
Ik ook niet. Niks aan te doen. Zo belachelijk, je rijdt op een stuk 120, er veranderd niks aan de snelweg, maar ineens moet je 100...dat verrek ik dus, maar ja dat kan dus consequenties hebben
Er is daar zeker geen trajectcontrole, anders ben ik dagelijks de L*l
Zoals Merijn al aangeeft staan ze daar regelmatig bij het tankstation bij afslag Nieuwegein, of eerder (vanaf Leerdam gezien) achter de geluidswal vlak voor de brug of nog eerder onder 1 van de 3 bruggen...
Je mag daar trouwens (vanaf afslag Leerdam) niet harder dan 100
Onderweg terug vanaf de wintersport
Laat lekker de auto uitrollen van de bult af een dorp in, en hoppa, vol met de bek op de foto. 65 op de teller, waar je dus 50 mag.
Schijnt 25 euro te gaan kosten. Nu alleen nog even wachten op de brief en die duitsers bezig gaan houden met 'wie ben ik'
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Merijn schreef:Ze staan daar vaak heel sneaky achter de geluidswal bij het tankstation net voor afslag Nieuwegein.
klopt, ben daar een keer vol in de abs op de foto gezet.....3 te hard
Willem-Jan schreef:
ARNO16V schreef:Ja joh?? Geen flits gezien!! Of is dat daar trajekt controle?
Ik ook niet. Niks aan te doen. Zo belachelijk, je rijdt op een stuk 120, er veranderd niks aan de snelweg, maar ineens moet je 100...dat verrek ik dus, maar ja dat kan dus consequenties hebben
zit een woonwijk achter het geluidsscherm daar heeft het denk ik mee te maken!
ben aan het opruimen hier....kwam een stapel oude bekeuringen tegen (van de laatste 12 jaar) , kan er een klein kamertje mee behangen..zonde eigenlijk, overigens bijna allemaal kleine overtredingen
Adinsx schreef:Ik heb de eerste flits van 2010 ook te pakken.
Laat lekker de auto uitrollen van de bult af een dorp in, en hoppa, vol met de bek op de foto. 65 op de teller, waar je dus 50 mag.
Schijnt 25 euro te gaan kosten. Nu alleen nog even wachten op de brief en die duitsers bezig gaan houden met 'wie ben ik'
Brief is inmiddels al binnen.
Ze willen graag 15 euro van me hebben, omdat er na correctie nog 60 overbleef in plaats van 50.
Ondanks dat de brief in het duits is, en op de foto totaal niet te zien is wie er rijdt (door de harde flits en warmtewerende voorruit is het 1 grote witte waas)
ga ik het maar gewoon dokken. Die papieren rompslomp voor die paar euro is het ook niet waard...
Merijn schreef:Ze staan daar vaak heel sneaky achter de geluidswal bij het tankstation net voor afslag Nieuwegein.
Vanavond stonden ze er weer sneaky ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Adinsx schreef:Ik heb de eerste flits van 2010 ook te pakken.
Brief is inmiddels al binnen.
Ze willen graag 15 euro van me hebben, omdat er na correctie nog 60 overbleef in plaats van 50.
Ondanks dat de brief in het duits is, en op de foto totaal niet te zien is wie er rijdt (door de harde flits en warmtewerende voorruit is het 1 grote witte waas)
ga ik het maar gewoon dokken. Die papieren rompslomp voor die paar euro is het ook niet waard...
Ik heb er al 2 van 4 te hard en die waren 16 en 22 euro
Ja, voor dezelfde overtreding, maar die idiote 6 euro toeslag zat er die 2e keer bij
Maargoed, we rijden al 20 jaar naar hetzelfde ski-gebied en pa had me nog gewaarschuwd: "let op daar, je gaat bult af, maar net wanneer het 50 wordt staat een flitspaal"
Niet opgelet dus
Vanavond stonden ze er weer sneaky ...
Was op de radio idd
Gisteravond stonden ze een stukkie terug op de A2, bij de wegwerkzaamheden waar je 90 mag...
Toch handig dat mn turbo niet mee wilt werken op mn Peus
Ik rij daar nooit hard, want m'n motor is dan nog niet warm ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik draai vanaf Nieuwegein Zuid de A2 op om dan naar de A12 te gaan.
Dat is 5-8 minuten vanaf de zaak... dan is de motor nog niet warm hoor volgens de metertjes.
Arco Straver schreef:
Ik rij daar nooit hard, want m'n motor is dan nog niet warm ...
En mijn turbo weigert op dit moment ook serieus dienst, slechts 4 storingen in die bak vol elektronica
Maar goed... Als je bij Nieuwegein Zuid pas de A2 op gaat kom je ook niet op de plek die ik bedoel
Werkzaamheden tussen afslag Everdingen en afslag Vianen, die alweer veeuullllll te lang duren