Vriendin dr vijf deuren en automaat, ik een speeltje.
Maargoed dat is de best-wish planning.

Wellicht wordt het wel wat anders en komt er een funauto om t.z.t. ook het circuitrijden weer op te pakken. Alleen dan niet met een 'boot' als de R21.

Fijn he.... zown quality control..... alles op zn Frans zullen we maar zeggenAdinsx schreef:Ja, ze zijn een kapje vergeten te monteren rechts van het gaspedaal.![]()
Haha, doen we een keer. Als de auto er is plaats ik wel even een foto. Kunnen we ff lachen.remcob schreef:Je mag best eens bij mij kijken hoor als je de GT motor wil zien
Inderdaad, en ondertussen melden ze wel via MyRenault 'Uw auto is met de hoogste zorg geproduceerd en gecontroleerd door blablabla'Triggerhappy schreef:Fijn he.... zown quality control..... alles op zn Frans zullen we maar zeggenAdinsx schreef:Ja, ze zijn een kapje vergeten te monteren rechts van het gaspedaal.![]()
Speciaal voor Jacob, de rest en mezelf. Want man de velgen staat er nog mooier onder als ik had verwacht.Jacob Priem schreef:Mooie velgen zeg !
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... -WA000.jpg[/img]AnthonyR schreef:In de showroom? Dus weer vette vingers erop als je hem in ontvangst neemt?
Ik nodig je graag uit om mijn Blue Malte GT grondig te poetsenAdinsx schreef:Zwart had ik al gehad dus wilde ik niet meer. Bleef blue malte en blanc nacré over. Nadat ik een Blue Malte eens van dichtbij in de zon zag begon ik meer naar het wit te gaan. Maar anderzijds is die blauwe kleur super om lekker op los te gaan met poetsen.
Ik ga nog. Is een 1.5 dci gt line. Mag helaas zelf niet rijden van de leasemaatschappij.Adinsx schreef:Zeker. Vandaag is vriendinlief ermee op pad, maar net als met de RS weet ze heel goed dat ze moet oppassen met stoepranden.![]()
Trouwens Patrick, jij ging ook met een Estate GTline op vakantie toch? Beviel dat net zo goed?