waarschijnlijk wel he.. Je hebt vanalles aan, lampen, verwarmingen, blower, enz. Bovendien heeft de motor meer tijd nodig op te warmen enz.SpiNd0o schreef:Ook vreemd trouwens, heb met hele tank maar 300 km gereden, vet rustig gereden, wel veel stad maar niet verschrikkelijk veel...enig idee iemand? de kou ofzo?
Jordi's twingo..Na 3 jaar
dacht ik ook ja, mm rij wel 2x zo zuinig met vpower en zat trouwens dit keer ook nog 95 in...thanx voor reacties! is trouwens altijd 40/50 liter erin!
Net even verder gegaan met achterbumper, ik randjes mooi met polyplamuur gedaan, wil verdergaan was alles al hard in het potje, halve pot kunnen weg flikkeren...GRRRR teveel verharder
Net even verder gegaan met achterbumper, ik randjes mooi met polyplamuur gedaan, wil verdergaan was alles al hard in het potje, halve pot kunnen weg flikkeren...GRRRR teveel verharder
In een Twingo?SpiNd0o schreef:dacht ik ook ja, mm rij wel 2x zo zuinig met vpower en zat trouwens dit keer ook nog 95 in...thanx voor reacties! is trouwens altijd 40/50 liter erin!

Ik tank(te) nooit meer dan 32 liter

PS: Nooit teveel plamuur aanmaken, je schuurt er al een hoop af...
Van een kilo blijft meestal maar een paar gram echt werkelijk zitten

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
hahaha ik zie het nu pas
voor 40/50 euri ja

voor 40/50 euri ja

k heb trouwens eerder vandaag gemerkt da'k ook gelijk hadtut schreef:Haha! mijn excuses .....
vergissen is menselijk he

die leidingen zijn de leidingen die van bovenop de waterpomp komen

k had me gewoon even van formaat vergist ..
-
heej vette twingo word het zo te zien,,
volgens mij zag ik je wel eens rijden?
zit jij op school op apeldoornseweg??
de groetennn
volgens mij zag ik je wel eens rijden?

zit jij op school op apeldoornseweg??
de groetennn
haha lachen, jazeker, ik zit er op school maar ik woon ook in dezelfde straat...dus hij staat er vaak
wie ben jij dan?

wie ben jij dan?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
van wie ben degei der inne dan?
Brabants (Heesch') lijkt er best op
Brabants (Heesch') lijkt er best op

Lijkt d'r wel een beetje op, hebben ze daar ook klededracht en zwarte kousen...? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wel klededracht, geen zwarte kousen 
boerenkiel enzo

boerenkiel enzo

-
- Contacteer:
is ook lekker warm aan je k...Paul1916v schreef:wel klededracht, geen zwarte kousen
boerenkiel enzo

Renault 19 1.8 16V Cabrio
wat een discussie...
is daar geen lampants topic voor?

is daar geen lampants topic voor?
Nou zit nu al zo'n 2 maanden in Engeland voor stage maar dit bedrijf is 3x niks met managers aan drugs en wat niet! Goed nieuws is dat ik waarschijnlijk de stag in NL afrond en dus weer lekker aan de slag met het wagentje kan! aangezien ik hier wel redelijk verdiende ben ik van plan chrome velgjes te kopen! ik heb mijn oog laten vallen op brock B5 slc maar ook op die steffan (zie plaatje atc: twingo) als het goed is zijn de steffan 8 en 9j en de brocks 7 en 8 en de steffan komen als het goed is uit op 100 euro duurder dus dat maakt weinig uit! Wil hierover graag meningen en argumenten horen van iedereen die wat wilt zeggen graag:) Heb trouwens ook een hele remset gekocht dus krijg grotere schijven voor en ook schijven achter:D laat maar horen!
andere mooie velgen zijn ook welkom, rond 1000 euro is mijn doel, als ze maar mooi zijn en liefst erg glimmend 

Hij is al 5 cm lager met weitec dempers en veren, op die foto's alleen nog niet te zien
thanx voor je reactie 

dat gevoel had ik dus ook dat de steffans mooier waren maar..mmm...wil die brocks al heel lang en zijn ook bruut...hey maar ga er maar niet vanuit dat ik deze week al terug ben haha vanaaf eerst die vrouw overhalen
heb me expres niet geschoren en mijn haar niet gedaan..bambi ogen opzetten en ik peer hem weer terug, kut engeland 

dankje 

haha denk niet dat die eerste ze weg doet voor rond de 1000
die 2e zijn erg mooi maar glimmen niet genoeg om als mijn zomervelgjes te fungureren:p

Is dat dezelfde naafdiameter, onder een Golf 2??Chris@R5 schreef:Of deze natuurlijk
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Meestal zijn de aftermarket velgen gemaakt om op elke auto te passen. Om ze dan passend te maken wordt er gebruikt gemaakt van pasringen zodat ze ook op een auto met een kleinere naafgat passen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
vraag me af of dat altijd wel zo nodig is, als de naaf kleiner is en er gewoon ingaat en je draait de 4 bouten gewoon vast zie ik niks fout gaan
Je velgen steunen niet op de bouten maar voor een groot deel op de naaf. Dus het is juíst belangrijk die goed op maat te hebben.
En Catrinus weet wel wat lekker is onder een auto
. Ik geniet er nog elke dag van 
En Catrinus weet wel wat lekker is onder een auto

oh oke, wist ik niet!
De link werkt trouwens niet zegt mijn comp, welke zijn het dan?

De link werkt trouwens niet zegt mijn comp, welke zijn het dan?