Afgelopen zaterdag veel leuke auto's gezien, waaronder een Nederlandse Alpina B10.Martijn schreef:Je weet niet wat je ziet. En dan zijn de foto's van het afgelopen Ringweekend niet eens bijzonder. Dat weekend waren er veel normale auto's. van een Porsche kijk je hier op, maar daar zijn ze haast saai.
http://www.zakspeed.com/the-motorsport- ... php?id=136AnthonyR schreef:Zag op een foto site ook een dikke viper van afgelopen weekend
Hier wist ik niets van Paul , als ik hem moet weg halen zal ik dat zeker doen.Paul1916v schreef:was het niet zo'n ongeschreven regel dat foto's van ongelukken op de ring niet gepost worden? heb ik altijd geleerd in ieder geval..
klopt, hier ben ik ook ooit op gewezen. Dit is met name om dit aspect van de ring niet teveel naar voren te halen. Het moge eigenlijk nog een wonder heten dat je er uberhaupt nog mag rijdenAnthonyR schreef:Hier wist ik niets van Paul , als ik hem moet weg halen zal ik dat zeker doen.Paul1916v schreef:was het niet zo'n ongeschreven regel dat foto's van ongelukken op de ring niet gepost worden? heb ik altijd geleerd in ieder geval..
Tja, de details hoef ik ook niet te zien, maar om nou te denken dat er dan ook nooit iets gebeurt als je niks laat zien moet je wel een hele grote berg boter op je hoofd hebben.Paul1916v schreef:ik vind het geen verkeerd iets dat je afspreekt dat foto's van crashes niet online komen..alleen maar
kan me voorstellen dat het tonen van dit soort foto's kan bijdragen aan het nadenken over je acties. Vooral de jonge (maar ook oudere) onkwetsbare supermannen onder ons willen wel eens lering trekken uit dit soort beelden. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!Tom schreef:dat het gebeurd weet iedereen en dat is ook niet zo gek. De vraag is alleen of het zinvol is deze foto's keer op keer terug te zien op verscheidene sites en fora's.
Neen, ik hoef ook die foto's niet, mooie auto wel ( nog beter met mooie dames erin of liggend op de motorkapEgonlaguna schreef:Iedereen weet dat als je aan het racen bent op het circuit, het wel eens fout zou kunnen gaan, maar de redenatie dat als je geen foto's laat zien er ook niets zou gebeuren vind ik een beetje "kort door de bocht".
Je zou het ook anders kunnen stellen. Je hoeft geen foto's te zien om te weten dat er ook wel eens wat fout gaat.
Ik zelf heb geen behoefte aan dergelijke foto's.
Heb ik nu een Plaat voor mijn hoofd of zoals jij zegt:"een hele grote berg boter op mijn hoofd?"