ACT: Twingo I
ik heb 6.5 ET36 rondom, en k heb vanvoor nog wel wat over naar buiten toe.. 7 moet dus nog lukken.. maar veel groter dan dat, dan vrees k dat ge een aantal aanpassingen moogt gaan doenDxRsd schreef:dus 6 voor en achter 7??? thanks jacco voor de reply erop
Wat voor velgen ga je halen dan?DxRsd schreef:Het is zo dat die velgen speciaal een naafgat voor gedraait moeten worden als ik ze bestel dan kunnen ze niet meer terug zou zonde zijn van 300 euro ofzo als 2 velgen niet passen
Die Borbets hebben de goede naafdikte of zijn aan te passen met ringen...
8J achter en 7J voor

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
TheoV schreef:losgehaald en terug vast gezet, en sindsdien werken m'n achteruitrijlicht en mn remlicht weer. dan de overige lampjes nagekeken, en blijkt dat m'n gewoon achterlicht-voor-als-t-donker-is-lampje doorgebrand was.. en m'n pinker, geen flauw idee wat daarmee aan de hand is, er komt zelfs geen spanning over het lampje..Hessel schreef:ff stekkertje controleren!!
zeer vreemd en mysterieus
Met mijn saf had ik vaak storingen in mijn middelste

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
TheoV schreef:-een klein plasje olie onder een bougie, terwijl de bougie wel goed aangedraaid was
-een natte carter waarvan de olie ofwel van het plugje komt, of anders van de overgang naar de vliegwiel-kant
..
dat zal me leren dat soort dingen in t donker in t oog te houden...
en k heb ook een scheur in m'n radiator gevonden, wat ineens ook verklaart hoe ik (zoals ik eerder vandaag ook pas gemerkt heb) koelvloeistof verlies
misschien toch maar eens naar een aziaat op zoek gaan ...

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
[img]http://www.borbet.de/raeder-pkw/images/T/small.gif[/img]Jacco Osté schreef:Wat voor velgen ga je halen dan?DxRsd schreef:Het is zo dat die velgen speciaal een naafgat voor gedraait moeten worden als ik ze bestel dan kunnen ze niet meer terug zou zonde zijn van 300 euro ofzo als 2 velgen niet passen
Die Borbets hebben de goede naafdikte of zijn aan te passen met ringen...
8J achter en 7J voor
deze ga ik halen

maar wil weten welke maten ik dan moet pakken...
want die velgen worden zo af fabriek speciaal dan voor twingo naafgat gedraait

maar past dus 8 j achter? en 7 voor? 14 inch?
Borbet T's toch? Sorry, ik weet echt lang niet al die merken uit mekaar, alleen degenen die ik zelf heb of heb gehad....
PM dan SLOMP (Chris) es... Die heeft ze er ook onder zitten in 14 inch
PM dan SLOMP (Chris) es... Die heeft ze er ook onder zitten in 14 inch
kwa rijplezier, avontuur, uiterlijk, sfeer, omgeving, community, originaliteit, prijs en status moet k je gelijk geven.Hessel schreef:![]()
![]()
ik pik nu iemands sig maar ach....beter een ouwe franse dan een nieuwe japanse ...ofzow
![]()
maar in betrouwbaarheid.........
Triest hoor maat... ze willen de velgen niet gaan leveren omdat ze bang zijn dat ik ze aanklaag
ofzoiets
want die velgen zouden dan niet apk goedkeur zijn ofzoiets...?:S? hij wilt het gewoon niet doen
echt matig 

Twingo: Making it 2 the limit....
BullTheoV schreef:maar in betrouwbaarheid.........

Onderhoud en een beetje respect voor je spullen doet een hoop...
Zeker een Twingo heeft weinig kwaaltjes...

En dat durf ik makkelijk te zeggen terwijl mn koppeling deruit ligt

Waar wilde je ze dan bestellen?DxRsd schreef:Triest hoor maat... ze willen de velgen niet gaan leveren omdat ze bang zijn dat ik ze aanklaagofzoiets
want die velgen zouden dan niet apk goedkeur zijn ofzoiets...?:S? hij wilt het gewoon niet doen
echt matig

APK afkeur is de grootste onzin die ik ooit gehoord

Wie zn probleem is het nou met de APK?
Juist, van de eigenaar van de auto...
Omzet draait het om

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
t zijn toch gewone velgen? gewoon naar een velgentoko gaan en daar bestellen, centreerringen erin en gaan.. niet te moeilijk doen met speciaal op maat
Idd, speciaal op maat daar heb je niks aan als je dat wil verkopen. Chris heeft ook gewoon een set met centreerringen. ET 20 dacht ik zo.Paul1916v schreef:t zijn toch gewone velgen? gewoon naar een velgentoko gaan en daar bestellen, centreerringen erin en gaan.. niet te moeilijk doen met speciaal op maat
ik heb er sinds juli amper tijd voor gehad om er onrespectvol mee om te gaan (toch zeker wat keerringen betreft), aangezien ik de hele tijd bezig was met onderhoud ...Jacco Osté schreef:BullTheoV schreef:maar in betrouwbaarheid.........![]()
Onderhoud en een beetje respect voor je spullen doet een hoop...
Zeker een Twingo heeft weinig kwaaltjes...![]()
maar tja.. je zal het waarschijnlijk wel met elke auto voor kunnen hebben ..
en k ben momenteel nog vol goede hoop om iemand te vinden met een werkplaatsje

wou ze bij brabo autobanden bestellen maar die willen ze dus niet leveren... echt triest gewoon... (brabo autobanden in Roosendaal) hij deed wel moeite maar wou ze niet plaatsen of bestellen voor me
[/quote]

Ga toch naar J en R Cardesign! http://www.jenrcardesign.nl en zeg dat je door mij gestuurd ben 
mmm geen brock B5jes...hoe goed is dat slc chroom eigenlijk op die brock? wil 2x7j en 2x8j slc chroom maar weet iemand of het wat is qua qualiteit?
Nou m'n zusje heeft het voor elkaar. Ze is gisteren op een stilstaande Nissan Micra gereden die een trekhaak had.
Schade:
* Bumper
* Front
* Koplampen
* Motorkap
* Radiator
Het valt wel mee. Ze reed niet heel hard en niks is verder kapot. Alles is alweer vervangen behalve de motorkap. Morgen de kap ophalen en dan weeeeer naar de spuiter. Ze wacht maar, eerst mijn bumpers

Schade:
* Bumper
* Front
* Koplampen
* Motorkap
* Radiator
Het valt wel mee. Ze reed niet heel hard en niks is verder kapot. Alles is alweer vervangen behalve de motorkap. Morgen de kap ophalen en dan weeeeer naar de spuiter. Ze wacht maar, eerst mijn bumpers

Petertje5 schreef:tja krijg je he als je een vrouw achter het stuur zet![]()

Had maandag bij de AH een voorvalletje met een "wijf"
Gooide haar deur open nadat ze nogal krap naast de cabrio parkeerde. Plonk.... "Oeps" zegt ze

Daar ging ik! "Wat nou oeps? Doe toch normaal mens! Als ik daar maar één deukje of krasje vind door deze actie, dan zit er zo een grotere deuk met kras in jouw wagen" (opel geloof ik)
Voor haar geluk dat ik niks vond. Ze wist niet hoe snel ze naar de winkel moest lopen

Wilma schreef:Petertje5 schreef:tja krijg je he als je een vrouw achter het stuur zet![]()
![]()
![]()
![]()
Had maandag bij de AH een voorvalletje met een "wijf"
Gooide haar deur open nadat ze nogal krap naast de cabrio parkeerde. Plonk.... "Oeps" zegt ze![]()
Daar ging ik! "Wat nou oeps? Doe toch normaal mens! Als ik daar maar één deukje of krasje vind door deze actie, dan zit er zo een grotere deuk met kras in jouw wagen" (opel geloof ik)
Voor haar geluk dat ik niks vond. Ze wist niet hoe snel ze naar de winkel moest lopen

kzou er ook bang van worden

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

zou er ook bang van worden hoor

Mijn auto is nu naar de spuiterij en kan em niet aankomende maandag maar de maandag erop ophalen
want ga nu een weekje lekker wintersporten
weet iemand nog toevallig een adresje waar je een dubbele uitlaat kan laten monteren? (en niet te duur
)
en wilma ik zou ook gek worden hoor als ik zie dat iemand z'n deur tegen mijn auto open slaat
da's gewoon balen
en die mensen zijn niet voorzichtig genoeg
haat dat 
en nog een vraagje die angeleyes (black) (niet de chrome dus
)
Waar kan je die halen voor redelijk prijsje???

want ga nu een weekje lekker wintersporten

weet iemand nog toevallig een adresje waar je een dubbele uitlaat kan laten monteren? (en niet te duur

en wilma ik zou ook gek worden hoor als ik zie dat iemand z'n deur tegen mijn auto open slaat

en nog een vraagje die angeleyes (black) (niet de chrome dus

Waar kan je die halen voor redelijk prijsje???
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Uitlaat monteren;
Elke garage in de buurt? En anders is er vast wel iemand die je wil helpen, kan nooit moeilijk zijn
Angeleyes;
Neem eens contact op met de clubsponsor RB Cartuning. Die zullen die angeleyes vast wel kunnen leveren
Elke garage in de buurt? En anders is er vast wel iemand die je wil helpen, kan nooit moeilijk zijn

Angeleyes;
Neem eens contact op met de clubsponsor RB Cartuning. Die zullen die angeleyes vast wel kunnen leveren

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
ja maar elke garage ben hier weesten vragen bij de (SJORRA of (jora)) maar die zijn ziek in hun hoofd die vragen 1200 euro...Uitlaat monteren;
Angeleyes;
dan kan ik het bij een ander bedrijfje laten doen en daar kost het 600 wil het rond de 2 a 300 klaar zijn...
en bij rb staan alleen chrome erop dus weet niet of ze die black ook hebben...
hij kan ze vast wel leveren, en volgens mij ook een dubbel uitlaat systeem, kost volgens mij wel rond de 400, maar veel goedkoper vindt je het volgens weinig, en monteren? gewoon ff de oude eraf schroeven en de nieuwe erop, is echt niet zoveel werk
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik wil net zeggen, gaat het echt om alleen en uitlaat monteren of gaat het over AANSCHAF en monteren tegelijk?
Alleen monteren is voor 600 wel erg veel!
Alleen monteren is voor 600 wel erg veel!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi