ACT: Twingo I
Petertje5 schreef:laat eens fototje zien dan
[img]http://blog.kornemuz.com/images/200601/20060129a.jpg[/img]

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
die wachten nog op wat kabel en wat enorm denkwerk.. momenteel liggen ze los in de garage.Rontwingo schreef:Ben benieuwd!
Booskijkers ook omgedraaid?![]()
morgen (of van t weekend) eens naar mn uitlaat kijken..
Autobedrijf hè. Mensen durven niet vaak particulier te kopen. De gemiddelde Twingorijder is ook een leek op autogebied. Geef toe...Ronnie schreef:Vraag ik nou zoveel voor mijn Twingo? Damn als je die prijzen soms ziet![]()
![]()
Zomaar een advertentie
Kan iemand me zeggen van wanneer tot wanneer de phases bij een twingo lopen?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
1-3 jaar: phase fijn autotje
4-6 jaar: phase rammelaartje
6-9 jaar: phase huilbak
> 9 jaar: phase koekblik
(geintje, twingorijders)
4-6 jaar: phase rammelaartje
6-9 jaar: phase huilbak
> 9 jaar: phase koekblik

(geintje, twingorijders)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zet geen bedrag bij je advertentie en je krijgt ineens 5 mailtjes/belletjes.
Een mail was weer lachen, 1800 euro.
Meer stond er niet, heb hem maar terug gestuurd dat ie me niet zo moet laten lachen en met een normaal bod moet komen en anders niet moet mailen.
Tjah als hij zo'n mail stuurt,reageer ik er niet eens normaal op.
Een mail was weer lachen, 1800 euro.
Meer stond er niet, heb hem maar terug gestuurd dat ie me niet zo moet laten lachen en met een normaal bod moet komen en anders niet moet mailen.
Tjah als hij zo'n mail stuurt,reageer ik er niet eens normaal op.

Phase 1 (los knipperlicht) tot 08-1998Rianne Tinnemans schreef:Kan iemand me zeggen van wanneer tot wanneer de phases bij een twingo lopen?
Phase 2 (knipperlicht in koplamp) 08-1998 t/m 08-2000
Phase 3 (heldere koplampen) vanaf 08-2000 tot ergens in de 2006
hey
een vriend van me heeft wel leuke 14 inch velgen liggen
met bandemaat 165x65
als goed is zijn het deze maar weet niet zeker http://www.bandengids.nl/aluvelgen.php?pagina=stap2
en nou wou ik vragen of ze zullen passen ??
of dat ze gaan aan lopen ofzo
alvast bedankt freek
een vriend van me heeft wel leuke 14 inch velgen liggen
met bandemaat 165x65
als goed is zijn het deze maar weet niet zeker http://www.bandengids.nl/aluvelgen.php?pagina=stap2
en nou wou ik vragen of ze zullen passen ??
of dat ze gaan aan lopen ofzo
alvast bedankt freek
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Let vooral op de naafdiameter, als ie van een VW afkomt is dat waarschijnlijk rond de 57 mm en Renault is 60,1 mm
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
ja dat gaat niet passen en wat MartijnG al zegtFreaky schreef:ze komen onder een VW caddy vandaan
en de steek is 4x100 en dat is toch goed ?
en ET-waarde wat bedoel je daar mee precies ?
want ik weet er nog niet veel vanaf
mzzl freek
VW heeft een naafgat van 57mm
en Renault heeft een naafgat van 60,1mm
Laatst gewijzigd door Mark van Nierop op vr 2 feb 2007 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat zeg ik toch

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
als het een originele velg is, dan kan je sowieso vrijwel nergens iets vinden ....
renault heeft namelijk ongeveer de grootste dikskte, gigantischste wielnaaf aller merken..
renault heeft namelijk ongeveer de grootste dikskte, gigantischste wielnaaf aller merken..
grmbl.. k heb dus net meer dan een half jaar rongereden met een luid irritant gebonk en t bleek gewoon 1 loshangend uitlaatrubbertje te zijn ...Chris@R5 schreef:Dat gebonk kan best de uitlaat zijn die tegen de bodem aan komt. Heb ik ook gehad. Kan geen kwaad, maar is rete-irritant.
dank u

-
ff wat anders he, mn vrouw wilt een twingo of clio intiale, ik was vanmiddag even voor haar wezen kijken bij een twingo, maareh... weet iemand de functie van die geul in het dak ? ziet er zo vreemd uit...
en bij versies met een glazen dak heb je het niet, zijn er lekkages of andere problemen met dat dak bekend ?
gr.
Arie
en bij versies met een glazen dak heb je het niet, zijn er lekkages of andere problemen met dat dak bekend ?
gr.
Arie
die geul heeft voor zover ik weet geen functie , behalve irriteren bij het wassen van de auto...
-
ja daar dacht ik dus ook al aan...tut schreef:die geul heeft voor zover ik weet geen functie , behalve irriteren bij het wassen van de auto...

Ik meende dat er een accesoire was om er een soort dakdrager op te zetten die magnetisch is. Kan me vergissen, maar dacht heteens gezien te hebben.EBSBaccara schreef:ff wat anders he, mn vrouw wilt een twingo of clio intiale, ik was vanmiddag even voor haar wezen kijken bij een twingo, maareh... weet iemand de functie van die geul in het dak ? ziet er zo vreemd uit...
gr.
Arie
Anders is het gewoon design