Was druk gisteren, en ik heb tevens een discussie (soort van) gehad met mijn vriendin over de hoeveelheid $$ die er deze maand in onze witte gt is gegaan. Het blijk dat ik al over de fl 1000,- heen zit deze maand (nadat we hadden afgesproken dat we hem rijdend zouden maken).
Punt is, ik ben er lekker mee bezig en ik had dus de tegenvaller dat mijn blok nog steeds vast zat na reparatie. Ik heb dus een ruilblok voor een leuke prijs kunnen kopen, en nu heb ik nog een pakkingsetje besteld bij mr Renault (fl 190,-). Bovendien, als ik lekker bezig ben, vergeet ik de tijd en het geld nogal eens

Wat ik eigenlijk van jullie wilde weten is:
Hoeveel heb je ooit in 1 maand uitgegeven aan reparaties (maximaal, dit is exclusief aanschaf, gereedschap of uurloon garage)?
Ik ben benieuwd. Ondertussen heb ik gisteravond kunnen regelen dat iemand voor fl 100 per dag mijn motorblok omwisselt (heeft een takel in de schuur), dus dat lijkt me niet te duur. Ik heb geen zin meer in het kloten (alleen) in een garage zonder takel.....
Mzzl
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php