Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Sorry jongens, heb de chat gemist.

Was druk gisteren, en ik heb tevens een discussie (soort van) gehad met mijn vriendin over de hoeveelheid $$ die er deze maand in onze witte gt is gegaan. Het blijk dat ik al over de fl 1000,- heen zit deze maand (nadat we hadden afgesproken dat we hem rijdend zouden maken).

Punt is, ik ben er lekker mee bezig en ik had dus de tegenvaller dat mijn blok nog steeds vast zat na reparatie. Ik heb dus een ruilblok voor een leuke prijs kunnen kopen, en nu heb ik nog een pakkingsetje besteld bij mr Renault (fl 190,-). Bovendien, als ik lekker bezig ben, vergeet ik de tijd en het geld nogal eens :smile::smile:

Wat ik eigenlijk van jullie wilde weten is:
Hoeveel heb je ooit in 1 maand uitgegeven aan reparaties (maximaal, dit is exclusief aanschaf, gereedschap of uurloon garage)?

Ik ben benieuwd. Ondertussen heb ik gisteravond kunnen regelen dat iemand voor fl 100 per dag mijn motorblok omwisselt (heeft een takel in de schuur), dus dat lijkt me niet te duur. Ik heb geen zin meer in het kloten (alleen) in een garage zonder takel.....

Mzzl

-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door Bas op za 7 apr 2001 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

hoi bas, tja eigenlijk niet te vergeven he dat je die chat hebt gemist<lol>ach ja voor een keertje joh , en tja die vrouwen breek me de bek niet open , als het aankomt om geld voor de gt dan gaan daar discussies over joh<lol>maar als hun een nieuwe vitrine kast moeten hebben of kleren dan moet je maar meteen ja zeggen , ik weet hoe het gaat bas , hahahahha,enne over hoeveel ik uit geef an reparatie's op een maand hmmmm
eigenlijk niks <die van mij is goed>lol>
nee ff alle gekheid op een stokje , uhm ik heb niet zo vel reparaties gehad alleen voor de keuring had ik er een en dan de nieuwe turbo
1] wiellager links voor en rechts achter en een steekas rubber meost worden vernieuwd
was een garpje van fl,735 gulden
2] nieuwe turbo fl 1200 gulden
en dat was het , als ik dan de dumpvalve en de veerpootbrug niet meetel dus valt allemaal wel mee , zijn er die hebben al kapitalen uitgegeven aan hun gttje om hem lopende te houden , heb ik gelukkig geen last van , groetjes marco
Arjen

Hello,

Heb je die wiellagers bij een dealer laten vervangen ? Het lijkt me wel erg veel 735 piek.

Later

Arjen
jnjansen_r5gtturbo

Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, waar je die wiellagers hebt laten vervangen en ik heb ook een vraag over die dumpvalve die je hebt aangeschaft, waar heb je die gehaald? Ik ben er namelijk ook over aan het nadenken om me er eentje te gaan halen.

alvast bedankt, Jeof
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-08 17:17, jnjansen_r5gtturbo wrote:
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, waar je die wiellagers hebt laten vervangen en ik heb ook een vraag over die dumpvalve die je hebt aangeschaft, waar heb je die gehaald? Ik ben er namelijk ook over aan het nadenken om me er eentje te gaan halen.

alvast bedankt, Jeof
Je kan die dumpvalve bestellen bij Biesheuvel motorsport in Nieuwendijk of je kan hem bestellen bij Improve-tuning.
Kijk op http://www.improve-tuning.nl.
Mazzel.
Michel S.
Contacteer:

Het meeste wat ik in een maand uit heb gegeven is nog niet hellemaal bekend, aangezien ik pas 3 weken bezig ben met de revisie. Maar ik kan je vertellen dat ik nu al op de 6000 zit. Hier zit wel bijna alles bij, behalve 6-bak en velgen met banden. Maar het is alleen voor onderdelen, want de enigste keer dat de auto in een echte garage komt is voor een APK.

Mzzl
Menno

6-bak van een trophy megane? Is wel helemaal te gek. Zo'n ding kan je ook gewoon plankgas schakelen. D'r zit een switch op de pook, die ff 2 injecties er uit gooit als je schakelt. Zal je bij een GT op je ontsteking moeten zetten. (geeft wel errug grote vlammen)
Laatst gewijzigd door Menno op zo 8 apr 2001 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Een dumpvalve kan je ook bestellen bij Stroeve Motorsport in Hardenberg. Kan soms wel ff duren, maar is wel goedkoper als bij Biesheuvel. Die van Biesheuvel is wel van betere kwaliteit.
Plaats reactie